Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Topuz' Alıntı:
Can.;

gelen ses ile ilgili "3000 km.den sonra bizim motorlarda subap ayarı yapılması gerekiyor" diyorsunuz. daha önceden arkadaşlardan böyle bir şey yaptıran olduğunu hatırlamıyorum. var mı arkadaşlar?

süpap ayarının yapılmasını gerektiren durumlar farklıdır...
sanırım o arkadaş duyduğu sesi süpap sesine benzetti..ancak burdada tam bilgi verilmemiş.motor soğukmu sıcakmı acaba...burası önemlidir.süpap ayarını gerektiren durumları özetlersek..
1)motorda kompresyon oldukça zayıflamıştır.
2)motorun gücü azalmıştır
3)bol dumanlı bir egzost mevcuttur..
bu belirtilerin dışında duyulan bir sesi süpap ayarı gerekir diye yorumlamak
kısmen doğru olmayabilir...
3000 kmde süpapların aşınması olağan bir durum değildir..motorun hararete maruz kalması gerekir...özellikle egzost süpapı bundan maksimum zarar görür



sıcaklığın artması sonucu metal kısımlar genleşir..çok küçük bir miktar boyu uzar.resimdede görüldüğü
gibi sağdaki süpap aşağı doğru uzama yapmış.süpap sapları üst bağlantı yerlerinden uzayamayacağı
için genleşmeyi alttan tamamlamış..bu durumda yukarda yazdığım 3 maddelik sorun oluşacaktır..
ben raptorun 10000 km yi tamamlayanınıda biliyorum..herhangi bir sorun olmamış..üst kapak hiç açılmamış yani..
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
65
Arkadaşlar...
Siyah bir Raptor arıyorum. Satmak isteyen arkadaşım olursa haberleşelim lütfen..
 
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
129
Crea,aramıza hoşgeldin kardeşim.Gönlündeki aslanı en kısa zamanda alırsın inşallah.
Okan0055,sende hoşgeldin.Topuz'un sormuş olduğu sorulara cevapları bende merakla bekliyorum.Kazasız sürüşler.
Nmurataydin,Amarsitörlerin iki kişi ile vurma sorunu bende de var.(Bu arada ayarlar 5'te)Servise gittiğimde amarsitörlere önce bakım yapmak gerektiğini olmazsa yenisi ile değiştirileceğini söylediler.Hangimiz önce netice alırsak sonuçları bildirelim.Kazasız sürüşler.
Sağlıcakla kalın.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Can.' Alıntı:
Hakan ben Creative Zen Touch kullanıyorum tavsiye ederim. Ipod'da olabilir.



Motor bloğundan gelen ses muhtemelen subaplardan geliyor. 3000 km.den sonra bizim motorlarda subap ayarı yapılması gerekiyor. Motor yeni olduğu için 3000-4000 km.aralığında subap ayarı bozulmaya başlıyor ve motor bloğundan tıkırtı gelmeye başlıyor. iyi bir yere yaptırın derim. Subap ayarını elektronik cihazlarla yapan japon servisleri olabilir mesela. Hassas ve ince bir iş...


:cat:

Değerli kardeşim, bu sibop ayarı meselesi kafama takıldı, sen nerden öğrendin 3000-4000 Km de sibop ayarı gerektiğini, ben servislere sordum bu motorların öyle kolay kolay sibop ayarı istemiyeceği yolunda, zaten bizim motorlar üstten eksantrik, bencede sibop ayarı öyle kolay kolay bozulmaz, ancak motor hararet falan görürse, zaten motor söküleceğinden toplıyan usta sbop ayarlarına bakacaktır. Sen yine de bana bu bilgiyi nereden aldığını yazarsan sevinirim.

KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
muhendis1959' Alıntı:


Bir regal meraklısı daha, alalım sanada be Kemal şunun güzelliğine baksana:cat: :cat:

Gördüğünğz gibi merakla bakan ve neredeyse tüm resimlerde ben varım. Tek sorunum vitesli hiç kullanmadım ve ara sokaklarda çok takılıyorum. Bi bakmışsınız regal almışım. Bu arada bu motoru getiren firmanın bir websitesi var mı? İncelemem gerekiyor.
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
47
üçdür yazdıklarımı silip yeni baştan yazıyorum...tam olarak ne yazacağıma ne yazmam gerektiğine hala karar veremedim...yani böylesi bir büyüklük,böylesi bir ağabeylik...en çok sıkıştığım anda forum dışında daha önce hiç görmediği ya da tanımadığı halde koşa koşa,söylediği zamandan da önce gelmesi...olay ne midir???ben bugün emniyet genel müdürlüğünün 2 gün önce tüm trafik birimlerine gönderdiği önem derecesi yüksek bir emrin kurbanı olanların arasına girdim,sabah saat 9:00-9:30 arası kumburgaz çıkışı (istanbul yönü) mevkiinde uygulama yapan otoyol trafik polisleri tarafından durduruldum ve a2 yerine b sınıfı ehliyete sahip olduğum için motorum bağlandı...gayet çileli ve bunaltıcı bir süreçti bu,neredeyse ağlayacaktım sinirden...ardından savcılığa çıkarıldık ama savcı başka bir olayla ilgili otopsiye gittiği için işimiz öğleden sonraya kaldı...bu arada motoru çıkartabilmem için kesinlikle a2 ehliyete sahip biri gerektiğini söylediler...kimleri aramadım ki...tanıdığım hemen herkes bir bahane sürdü ileri...sonra aklıma 1-2 gün evvel müslüm abinin (mühendis1959) forumda cep numarasını yayınladığı geldi...pazar günü saat 11'de ben daha önce hiçbir tanışıklığım olmayan bu "insanı" aradım bir umut deyip...ben kötü bir karşılama beklerken gayet sıcak ve iyiniyetli bir insan çıktı karşıma,açıkçası belki de ben olsam onun yerinde terslerdim pazar günü bu saatte aranır mı diye...ama o tam tersini yaptı...taaa merter'den kalktı motoruna atladı ve geldi...beraber silivri bölge trafiğe gidip trafikten men hükmünü kaldırtıp ardından motoru teslim almaya kumburgaz'a geri döndük...düşünüyorum,düşünüyorum,hala daha bunlar,bu yazdıklarım yeterli gelir mi,geliyor mu bilmiyorum...abi sen o kadar iyi bir insansın ki,onca tanıdığım adam 40 türlü mazeret gösterip gelmezken sen sırf ikiteker kardeşliği adına geldin...inan bana ben senin hiçbir şekilde hakkını ödeyemem...arkadaşlar belki bu tarz bir durumda da siz kalırsanız yardım edemem ama işte olmadığım sürece büyükçekmece bölgesinde yaşayacağınız her problemde emin olun elimden geleni yapmaya çalışacağım bende...numaram 05364105912...tekrar tekrar teşekkür ederim abim,allah razı olsun,sen olmasan o motor çok yatardı o otoparta...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Müslüm abi iyi adamdır kendisine yakışanı yapmış ki bugün ben biliyorum başka planları vardı. İşte dayanışma büyüklük budur. :rendeer:
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160
bozkurt' Alıntı:
Crea,aramıza hoşgeldin kardeşim.Gönlündeki aslanı en kısa zamanda alırsın inşallah.
Okan0055,sende hoşgeldin.Topuz'un sormuş olduğu sorulara cevapları bende merakla bekliyorum.Kazasız sürüşler.
Nmurataydin,Amarsitörlerin iki kişi ile vurma sorunu bende de var.(Bu arada ayarlar 5'te)Servise gittiğimde amarsitörlere önce bakım yapmak gerektiğini olmazsa yenisi ile değiştirileceğini söylediler.Hangimiz önce netice alırsak sonuçları bildirelim.Kazasız sürüşler.
Sağlıcakla kalın.
ben amortisör ayarının kaçta olduğunu bile bilmiyorum..çünki 1.2.3.4.5 nolu sayılar yazılı sadece ama hangi ayarda olduğu nereden belli başka herhangi sayıya denk gelen bie işaret filan yok...sadece 1 de olduğunu tahmin ediyorum..alet de olmadığı için deneme yanılma yapamıyorum...:pr:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Unicorn Knight' Alıntı:
üçdür yazdıklarımı silip yeni baştan yazıyorum...tam olarak ne yazacağıma ne yazmam gerektiğine hala karar veremedim...yani böylesi bir büyüklük,böylesi bir ağabeylik...en çok sıkıştığım anda forum dışında daha önce hiç görmediği ya da tanımadığı halde koşa koşa,söylediği zamandan da önce gelmesi...olay ne midir???ben bugün emniyet genel müdürlüğünün 2 gün önce tüm trafik birimlerine gönderdiği önem derecesi yüksek bir emrin kurbanı olanların arasına girdim,sabah saat 9:00-9:30 arası kumburgaz çıkışı (istanbul yönü) mevkiinde uygulama yapan otoyol trafik polisleri tarafından durduruldum ve a2 yerine b sınıfı ehliyete sahip olduğum için motorum bağlandı...gayet çileli ve bunaltıcı bir süreçti bu,neredeyse ağlayacaktım sinirden...ardından savcılığa çıkarıldık ama savcı başka bir olayla ilgili otopsiye gittiği için işimiz öğleden sonraya kaldı...bu arada motoru çıkartabilmem için kesinlikle a2 ehliyete sahip biri gerektiğini söylediler...kimleri aramadım ki...tanıdığım hemen herkes bir bahane sürdü ileri...sonra aklıma 1-2 gün evvel müslüm abinin (mühendis1959) forumda cep numarasını yayınladığı geldi...pazar günü saat 11'de ben daha önce hiçbir tanışıklığım olmayan bu "insanı" aradım bir umut deyip...ben kötü bir karşılama beklerken gayet sıcak ve iyiniyetli bir insan çıktı karşıma,açıkçası belki de ben olsam onun yerinde terslerdim pazar günü bu saatte aranır mı diye...ama o tam tersini yaptı...taaa merter'den kalktı motoruna atladı ve geldi...beraber silivri bölge trafiğe gidip trafikten men hükmünü kaldırtıp ardından motoru teslim almaya kumburgaz'a geri döndük...düşünüyorum,düşünüyorum,hala daha bunlar,bu yazdıklarım yeterli gelir mi,geliyor mu bilmiyorum...abi sen o kadar iyi bir insansın ki,onca tanıdığım adam 40 türlü mazeret gösterip gelmezken sen sırf ikiteker kardeşliği adına geldin...inan bana ben senin hiçbir şekilde hakkını ödeyemem...arkadaşlar belki bu tarz bir durumda da siz kalırsanız yardım edemem ama işte olmadığım sürece büyükçekmece bölgesinde yaşayacağınız her problemde emin olun elimden geleni yapmaya çalışacağım bende...numaram 05364105912...tekrar tekrar teşekkür ederim abim,allah razı olsun,sen olmasan o motor çok yatardı o otoparta...

Onur Değerli Kardeşim, yazdıkların beni duygulandırdı, çok sağol, benim yaptığımı her motorcu yapardı sen merak etme, mutlaka hepsinin bir işi vardır,sen kötümser olma, ben tüm hayatım boyunca insanlara yardım etmeye çalıştım,takdir yüce allahındır, bunları burada anlatmak bana yakışmaz.

Sen aradığında sesin o kadar titrek ve panikti ki ben önce kaza falan oldu diye korttum ama motorun bağlandığını söyleyince rahatladım,benim en çok korktuğum kaza.

Bu vesileyle arkadaşlara motorlar üzerinde çok sıkı denetimlerin başladığını haber vereyim, ARKADAŞLAR DİKKAT MOTORLAR ÜZERİNDE SIKI DENETİMLER BAŞLADI, ehliyeti olmıyanlar trafiğe çıkmasın, cezası ağır, son pişmanlık fayda etmez, kumburgazdaki motorları görünce şaşırdım, sadece 15 dakikada yanlış saymadıysam 7 motor getirdiler otoparka, biz ONUR un motorunu alırken bir de resimlerini çektim bakın motor galerisi gibi,



İşte bu motorların hepsi bu gün,yarın bu sıcakta savcılık mahkeme silivri sonra tekrar kumburgaz yapacak tabi en önemlisi A2 ehliyeti olan birini bulacaklar,

A2 EHLİYETİ OLAN ARKADAŞLAR MOTOSİKLETLİ ARKADAŞLARA YARDIMCI OLUN SADECE 1-2 SAT VAKTİNİZİ ALIR O KADAR, KESİNLİKLE EHLİYETE BİR CEZA FALAN YAZMIYORLAR, SADECE TRAFİKTE MOTOR SAHİBİ MOTORUMU .......ŞAHIS ALABİR DİYE BİR KAĞIT İMZALIYOR O KAĞITLA OTOPARKA GİDİP MOTOR TESLİM ALINIYOR, AKSİ TAKTİRDE OTOPARK ÜCRETİ GÜNLÜK 6-10 ytl.:cat:

KAZASIZ BELASIZ EHLİYETLİ SÜRÜŞLER

scud' Alıntı:
Müslüm abi iyi adamdır kendisine yakışanı yapmış ki bugün ben biliyorum başka planları vardı. İşte dayanışma büyüklük budur. :rendeer:

Kemal kardeşim sağol iltifatların için sen beni yakınen tanıyorsun, biliyorsun iki elim kanda da olsa yardıma ihtiyacı olanları asla yolda bırakmam.:cat: :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
5
artık bu foruma gırmeden gecmıyor gunler ıtalyada ve aranızdakı arkadaslıga ımrenıyorum tebrık edıyorum sızlerı keske rr olsa keske sızle beraber vakıt gecırme sızlerı tanıma sansım olsa keske
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
65
Değerli arkadaşlar ve küçüklerim (42 yaşındayım rahatça kullanabilirim bu tabiri sanırım:)
Buradaki dostluk ve yardımlaşmaya hayran olmamak elde değil. İnşallah aradığın siyah Raptor' u alınca aranıza katılacağım. Şimdilik tek yapmakta olduğum motosiklet.net' i karıştırırken okuduğum bir yazıdan alıntı ekliyorum

" Bir de şu meşhur, Çinli motorların hepsinde olan vites geçişleri ve 2'den 1'e ya da 1'den boşa alırken zorlanma durumu olayını da öğrendim. Vites kutusundaki bir milin gerekenden kısa olmasından kaynaklanıyormuş. Bir şekilde kullanıyorsunuz ama bu sorunu tamamen ortadan kaldırmak için mil'in uzatılması gerekiyor. 15 YTL'lik bir uygulama ile sorun ortadan kalkıyormuş. "

Belki bir anlamı vardır bu sözlerin çünkü sarf eden kişi suzuki bayii'nde çalışan bir şahıs.
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Unicorn Knight' Alıntı:
üçdür yazdıklarımı silip yeni baştan yazıyorum...tam olarak ne yazacağıma ne yazmam gerektiğine hala karar veremedim...yani böylesi bir büyüklük,böylesi bir ağabeylik...en çok sıkıştığım anda forum dışında daha önce hiç görmediği ya da tanımadığı halde koşa koşa,söylediği zamandan da önce gelmesi...olay ne midir???ben bugün emniyet genel müdürlüğünün 2 gün önce tüm trafik birimlerine gönderdiği önem derecesi yüksek bir emrin kurbanı olanların arasına girdim,sabah saat 9:00-9:30 arası kumburgaz çıkışı (istanbul yönü) mevkiinde uygulama yapan otoyol trafik polisleri tarafından durduruldum ve a2 yerine b sınıfı ehliyete sahip olduğum için motorum bağlandı...gayet çileli ve bunaltıcı bir süreçti bu,neredeyse ağlayacaktım sinirden...ardından savcılığa çıkarıldık ama savcı başka bir olayla ilgili otopsiye gittiği için işimiz öğleden sonraya kaldı...bu arada motoru çıkartabilmem için kesinlikle a2 ehliyete sahip biri gerektiğini söylediler...kimleri aramadım ki...tanıdığım hemen herkes bir bahane sürdü ileri...sonra aklıma 1-2 gün evvel müslüm abinin (mühendis1959) forumda cep numarasını yayınladığı geldi...pazar günü saat 11'de ben daha önce hiçbir tanışıklığım olmayan bu "insanı" aradım bir umut deyip...ben kötü bir karşılama beklerken gayet sıcak ve iyiniyetli bir insan çıktı karşıma,açıkçası belki de ben olsam onun yerinde terslerdim pazar günü bu saatte aranır mı diye...ama o tam tersini yaptı...taaa merter'den kalktı motoruna atladı ve geldi...beraber silivri bölge trafiğe gidip trafikten men hükmünü kaldırtıp ardından motoru teslim almaya kumburgaz'a geri döndük...düşünüyorum,düşünüyorum,hala daha bunlar,bu yazdıklarım yeterli gelir mi,geliyor mu bilmiyorum...abi sen o kadar iyi bir insansın ki,onca tanıdığım adam 40 türlü mazeret gösterip gelmezken sen sırf ikiteker kardeşliği adına geldin...inan bana ben senin hiçbir şekilde hakkını ödeyemem...arkadaşlar belki bu tarz bir durumda da siz kalırsanız yardım edemem ama işte olmadığım sürece büyükçekmece bölgesinde yaşayacağınız her problemde emin olun elimden geleni yapmaya çalışacağım bende...numaram 05364105912...tekrar tekrar teşekkür ederim abim,allah razı olsun,sen olmasan o motor çok yatardı o otoparta...

bu yaşanana ve yapılana söylenecek söz bulamıyorum.......
birkaç kere yazmıştım ''KİŞİ KENDİNE YAKIŞANI YAPAR.'' diye ve sizi şahsen tanıdığım için yazabilirim sanırım,bu güzellik size çok yakıştı abi.....
iyiki varsın müslüm abi...saygılar.

(bu yazıyı özelden yazacaktım ama duygumu herkesle paylaşmak istedim)
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
caser' Alıntı:
Değerli arkadaşlar ve küçüklerim (42 yaşındayım rahatça kullanabilirim bu tabiri sanırım:)
Buradaki dostluk ve yardımlaşmaya hayran olmamak elde değil. İnşallah aradığın siyah Raptor' u alınca aranıza katılacağım. Şimdilik tek yapmakta olduğum motosiklet.net' i karıştırırken okuduğum bir yazıdan alıntı ekliyorum

" Bir de şu meşhur, Çinli motorların hepsinde olan vites geçişleri ve 2'den 1'e ya da 1'den boşa alırken zorlanma durumu olayını da öğrendim. Vites kutusundaki bir milin gerekenden kısa olmasından kaynaklanıyormuş. Bir şekilde kullanıyorsunuz ama bu sorunu tamamen ortadan kaldırmak için mil'in uzatılması gerekiyor. 15 YTL'lik bir uygulama ile sorun ortadan kalkıyormuş. "

Belki bir anlamı vardır bu sözlerin çünkü sarf eden kişi suzuki bayii'nde çalışan bir şahıs.

Hoş geldiniz, ilginiz için teşekkürler, bahsettiğiniz durum masai grand eagle 250 (suzuki servisleri yetkili) motorları için geçerli (kardeşim aldı da oradan biliyorum) su ana kadar bizim motorlarda böyle bir sorun yasanmadı yada ben duymadım.

Mühendis bey , Kaldera,
bu formun ilk açıldığından bu yana buradayım ,forumun genel amacını en canlı tutan üyelersiniz. (arada sırada atışssanız da:rendeer: )
Mühendis bey oldukça aktif , sağolsun her konuda araştırıyor yazıyor.
Kalderada iş gezileri fırsat verdikce yardımcı .
Her ikinizede teşekkür ederim.

Bu arada motorum fazla yakıyor . hava filtresi hariç neden olabilir ne ler yaptırmallıyım???

Birisi performans filtre den takmıştı uzun zamandır bu filtreleri incelemiştim ama bizim motora uymaz diye dusunuyordum . K&N filtrelerden hangisi bizimkine uyar bilen varmı??? Veya başka bir filtre onerisi olan....
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
muhendis1959' Alıntı:
Değerli kardeşim, bu sibop ayarı meselesi kafama takıldı, sen nerden öğrendin 3000-4000 Km de sibop ayarı gerektiğini, ben servislere sordum bu motorların öyle kolay kolay sibop ayarı istemiyeceği yolunda, zaten bizim motorlar üstten eksantrik, bencede sibop ayarı öyle kolay kolay bozulmaz, ancak motor hararet falan görürse, zaten motor söküleceğinden toplıyan usta sbop ayarlarına bakacaktır. Sen yine de bana bu bilgiyi nereden aldığını yazarsan sevinirim.

KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER
Merhaba,

Kaldera'da detaylı bilgiler paylaşmış teşekkürler. Benim evimin çok yakınında yamaha'nın ve başka japonların yetkili servisi olan 50 yaşında tek işi bu motorlara servis vermek olan değerli bir abinin dediği bu. Sıfır motorların belli bir km.den sonra oturmaya başladığını ve bu süre zarfında sübap ayarlarında bozulma olacağını ve elektronik cihazların yardımı ile ayarlanmasının sağlıklı olacağının ve motor ömrü açısından önemli olduğunu söyledi. Ticari amaçlı bunu bana söylemedi çünkü ben garanti kapsamında servisinden başka bir yere gitmeyeceğimi daha önceden kendisine söylemiştim zaten o da farklı birşey söylemedi.
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
63
scud' Alıntı:
Gördüğünğz gibi merakla bakan ve neredeyse tüm resimlerde ben varım. Tek sorunum vitesli hiç kullanmadım ve ara sokaklarda çok takılıyorum. Bi bakmışsınız regal almışım. Bu arada bu motoru getiren firmanın bir websitesi var mı? İncelemem gerekiyor.
hepte benim motora bakmışsın:)...bence sana ragal yakışır fazla düşünme bir kaç sürünce nasıl alıştığına sen bile inanamıcaksın..bana öyle olmuştu çok düşündüm maxi scooter mı alsam diye ama şu anda doğru kararı verdiğimi düşünüyorum..
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
63
Unicorn Knight' Alıntı:
üçdür yazdıklarımı silip yeni baştan yazıyorum...tam olarak ne yazacağıma ne yazmam gerektiğine hala karar veremedim...yani böylesi bir büyüklük,böylesi bir ağabeylik...en çok sıkıştığım anda forum dışında daha önce hiç görmediği ya da tanımadığı halde koşa koşa,söylediği zamandan da önce gelmesi...olay ne midir???ben bugün emniyet genel müdürlüğünün 2 gün önce tüm trafik birimlerine gönderdiği önem derecesi yüksek bir emrin kurbanı olanların arasına girdim,sabah saat 9:00-9:30 arası kumburgaz çıkışı (istanbul yönü) mevkiinde uygulama yapan otoyol trafik polisleri tarafından durduruldum ve a2 yerine b sınıfı ehliyete sahip olduğum için motorum bağlandı...gayet çileli ve bunaltıcı bir süreçti bu,neredeyse ağlayacaktım sinirden...ardından savcılığa çıkarıldık ama savcı başka bir olayla ilgili otopsiye gittiği için işimiz öğleden sonraya kaldı...bu arada motoru çıkartabilmem için kesinlikle a2 ehliyete sahip biri gerektiğini söylediler...kimleri aramadım ki...tanıdığım hemen herkes bir bahane sürdü ileri...sonra aklıma 1-2 gün evvel müslüm abinin (mühendis1959) forumda cep numarasını yayınladığı geldi...pazar günü saat 11'de ben daha önce hiçbir tanışıklığım olmayan bu "insanı" aradım bir umut deyip...ben kötü bir karşılama beklerken gayet sıcak ve iyiniyetli bir insan çıktı karşıma,açıkçası belki de ben olsam onun yerinde terslerdim pazar günü bu saatte aranır mı diye...ama o tam tersini yaptı...taaa merter'den kalktı motoruna atladı ve geldi...beraber silivri bölge trafiğe gidip trafikten men hükmünü kaldırtıp ardından motoru teslim almaya kumburgaz'a geri döndük...düşünüyorum,düşünüyorum,hala daha bunlar,bu yazdıklarım yeterli gelir mi,geliyor mu bilmiyorum...abi sen o kadar iyi bir insansın ki,onca tanıdığım adam 40 türlü mazeret gösterip gelmezken sen sırf ikiteker kardeşliği adına geldin...inan bana ben senin hiçbir şekilde hakkını ödeyemem...arkadaşlar belki bu tarz bir durumda da siz kalırsanız yardım edemem ama işte olmadığım sürece büyükçekmece bölgesinde yaşayacağınız her problemde emin olun elimden geleni yapmaya çalışacağım bende...numaram 05364105912...tekrar tekrar teşekkür ederim abim,allah razı olsun,sen olmasan o motor çok yatardı o otoparta...

ne diyebilirimki ben sanada ayrıca teşekkür ediyorum...bu kadar güzel ifade ettiğin için eminim yarın öbür gün başka arkadaşlarımızın başına benzer durumlar gelince müslüm abi örnek olacaktır, ve herkez olması gerektiği gibi yardıma koşacaktır ..müslüm abi hakkında fazla söze gerek duymuyorum tek diyebileceğim tanımanız lazım...ben tanıyorum ve kendimi şanslı hissediyorum..
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
Unicorn Knight;

mazeret belirtip gelmeyen tanıdıklarınıza biraz sitem etmişsiniz. eğer bu tanıdıklarınız, bu forum üyelerinden ise, bu yazdıklarınızı okuduklarında size darılabilirler. "keşke böyle yazmasa idi" diye içimden geçirirken, mühendis1959'un yazısını okudum. doğrusu mühendis1959 bazı ifadelerinde çok haklı. ama "benim yaptığımı her motorcu yapardı" ifadesi, hoşgörüsünden kaynaklanıyor olmalı. gerçekten insanların işi olabilir, geçerli nedenleri bulunabilir. bilemeyiz ve böyle bir durumda onlara darılmaya da hiç hakkımız yok. forumdan epeydir tanışıyoruz ve siz hala bir A2 sürücü belgesi almadı iseniz ki öyle.. bunda size yardıma gelmeyen arkadaşlarınızın hiç bir kabahati yok. bu yazdıklarımdan dolayı bana da darılmazsınız umarım. geçmiş olsun dileklerimi de iletmiş olayım.

mühendis1959'u da bu davranışından dolayı takdir ediyorum. arkadaşlar biz madem motosiklet süreceğiz tüm prosedür tamam olmalı. önce A2'mizi alıyoruz. vergi ve sigortalarımızı ödüyoruz. motosikletimiz sürekli bakımda ve sürüş güvenliği için gerekli kıyafetimizi temin ediyoruz. trafikte kurallara uyuyoruz. biz önce üzerimize düşeni yapmalıyız. ondan sonra varsın polis durdursun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst