Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
verdiğiniz veriler beni şaşırttı tamam ben komple egsozları değiştirmiştim. ama olsun olsun %10-15 fark olsun benim depo yedeğe 220 de geçiyor..
kesin bir yerde sorunum var hava filtremi aykonda bakmışlardı devamlı bakıma götürürüm. Acaba karburatörden mi kaynaklı neden olabilir?????
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
batista123' Alıntı:
verdiğiniz veriler beni şaşırttı tamam ben komple egsozları değiştirmiştim. ama olsun olsun %10-15 fark olsun benim depo yedeğe 220 de geçiyor..
kesin bir yerde sorunum var hava filtremi aykonda bakmışlardı devamlı bakıma götürürüm. Acaba karburatörden mi kaynaklı neden olabilir?????


Ooo, bu durum bayağı kötüymüş ya, bir depo ile neredeyse diğerlerinin yarısı kadar yol alıyorsun. Bence serviste bu durumu anlatmalısın. Düşündürücü gerçekten.
 
Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
166
Arkadaşlar ben uzun yolda 120 kr Şehir içinde 140 kr /km yakıyorum


Erdem abi 1-2 tane egzozcu buldum pazarlık yapıcam başlangıç fiyatları 200-225 ama toplu gidersek bence 150 ye kadar iner önümüzdeki ay yaptırırız. Mc Gayvır Ahmet'te yaptırcaktı kalabalık olursak inidirim imkanı olur. ben maaşı alınca yaptırmak istiyorum sen nedersin. Bide yalova gezisineden sonra benim motorun arka seleyi halletcez dimi :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yakıtla ilgili olarak, daha doğrusu ana depo yedek depo'yla ilgili olarak Kastro gezisinde kısaca bi konuşmuştuk ve ne kadar haklıyızdır bilmiyorum ama depoları ana yedek diye ayıran şey neyse, onun standart olmadığını düşünmüştük.
Mesela benim RR 250-260 km civarlarında yedeğe düşüyor. Sizin söylediğiniz rakamların bir hayli altında. Ama uzun yolda mesela muhendis1959'un motoru 12ykr yakarken benim ki Sapanca gezisinde 10ykr (hem de artçımla) Kastro gezisinde 10,5ykr yakmıştı. Ölçümleri doğru yaptığıma da kesinlikle eminim.
300'de yedeğe düşüp 12ykr yakan bir motorla 250'de yedeğe düşüp 10ykr yakam bir motor? Bu başka nasıl açıklanabilir. Bir fikri olan varsa...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
63
selam R&R MT,
aşağı yukarı bir ay oldu motoru alalı ama ehliyet olmadığı için daha 500 KM yapıp bakıma bile götüremedim.size danışmak istediğim bir sorunum var.artçı ile arka fireni sıktığım zaman bu arabalardaki balatadan cıkan insanın dişlerini gıcırdatan bir ses cıkıyor.daha önce böyle birşey ile karşılaşan var mı..?

Müslüm baba gecmiş olsun.sen bizim gibi genclere taş çıkartırsın animallah eski topraksın... :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
123
Merhaba önceki sayfalarda sarı kayaların istifa ettiği yönünde dedikodular vardı
Benim motorun içinde bulunması gereken tamir seti yoktu satın aldığım firmayala görüştüm sarıkayalara yönlendirdiler Denizliye telefon açtım durumu anlattım ve birhafta içinde eksik olan tamir setini gönderdiler hatta ek olarak acil durumlarda lazım olur diye ilk yardım çantasıda göndermişler.

Sonuç olarak iflas eden bir firma bir haftada bunları gönderemezdi sanırım
Ben Raptorumdan Çoooook memnunum iyiki bu forumu okumuş ve RAPTOR
almışım :cat: :cat: :cat: :cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gece' Alıntı:
selam R&R MT,
aşağı yukarı bir ay oldu motoru alalı ama ehliyet olmadığı için daha 500 KM yapıp bakıma bile götüremedim.size danışmak istediğim bir sorunum var.artçı ile arka fireni sıktığım zaman bu arabalardaki balatadan cıkan insanın dişlerini gıcırdatan bir ses cıkıyor.daha önce böyle birşey ile karşılaşan var mı..?

Müslüm baba gecmiş olsun.sen bizim gibi genclere taş çıkartırsın animallah eski topraksın... :)

Eyivallah kardeşim çok sağol, şu balata sesine kafam takıldı sen hiç motorunu ykattınmı, eğer yıkatmadıysan arka tarafı en azından tazyikli suyla yıkat sonra yeniden dene, şimdi birçok arkadaş ne alaka diyecek ama sen yinede bi dene, yıkkattıktan sonra yine ötecek ama bir müddet sonra kesmezse, servise götürmen gerekecek, denemekte fayda var sen dene.

dishchy' Alıntı:
Arkadaşlar bir dün motorumun 1000 km bakımını yaptırdım... Zincir yağlanmadı... Gerek yokmuş. Daha acele etme dendi... Zinciri kaç km aralıklarla yağlıyorsunuz ve ne kullanıyorsunuz??? Yada sprey olup hem temizleyen hem de zincire sıkıldıktan bir süre sonra gres benzeri bir kıvama ulaşan yağlar varmış bunlardan kullanıyor musunuz?

Olurmu kardeşim yaaaa, zincirin sık sık yağlanması gerek, sen kullanma kılavuzunu okumadınmı her 250 Km de bir yağlanması gerek diyor, gerçi abartılı bir km ama en azından hava durumuna göre 500km de bir yağlanması gerek diye düşünüyorum, sen en kısa zamanda git bu zinciri yağlayın de onlara, sende parçacıdan kendine bir zincir yağlama spreyi al,çok faydası var.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
69
Gece' Alıntı:
selam R&R MT,
aşağı yukarı bir ay oldu motoru alalı ama ehliyet olmadığı için daha 500 KM yapıp bakıma bile götüremedim.size danışmak istediğim bir sorunum var.artçı ile arka fireni sıktığım zaman bu arabalardaki balatadan cıkan insanın dişlerini gıcırdatan bir ses cıkıyor.daha önce böyle birşey ile karşılaşan var mı..?


Bende RR alalı bir ayı geçti daha 40 km.de bugün Ataköy de biraz dolaşmak istiyorum. Bakırköy ekibi olarak buluşan arkadaşları da görmek için sahil yolundaki Dünya göz hast. yanı opet de akşam 8 de olacağım. (Aynı yerde buluşma var ise) Ehliyet yok ama müracaat ettim.
Senin motorun arka balatalar yerine tam ayarlı yani balata kaymış olabilir.Fren teli gergi ayarı zayıf da olabilir, kampana tozlu diyeceğim ama motor daha yeni. Yinede fırsatını bulup kampanayı açıp balatalara bir baktır. Tedbirli ol. Kazasız sürüşler

Ahmet taner' Alıntı:
arkadaşlar bu akşam saat 20:00 da galeria yanındaki benzin istasyonunda buluşup biyerlerde mangal yakmayı planlıyoruz..gelmek isteyen arkadaşlar olursa bekleriz ...laf aramızda bende şimdi gördüm ve karar verdim yapacak işiniz yoksa gelin... akşam sefası grubunun organizasyonu...[/QUOTE

İnşallah geleceğim, Allahtan bir mani çıkmazsa tüm cesaretimi topladım.Galeria yanı Opet galiba Müslüm öyle tarif etmişti. Hoşçakal
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
63
akşam regalli olarak müslüm abi aksu ve ben oluyorum sanırım bence rr lı sayısını artırabiliriz nedendir bilinmez katıldığım gezi yada organizasyonlarda eğer rr kullananlarda varsa kendimi daha güvende hissediyorum sizce ne olabilir sebebi...

müslüm abi özelden cep no'nu verebilirmisin sakıncası yoksa...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmet taner' Alıntı:
akşam regalli olarak müslüm abi aksu ve ben oluyorum sanırım bence rr lı sayısını artırabiliriz nedendir bilinmez katıldığım gezi yada organizasyonlarda eğer rr kullananlarda varsa kendimi daha güvende hissediyorum sizce ne olabilir sebebi...

müslüm abi özelden cep no'nu verebilirmisin sakıncası yoksa...

öZELE GEREK YOK BE AHMET ZATEN BENİM TELEFONU BİLMEYEN KALMADI

0532 228 08 59 BEN BU ARADA ÇIKIP BİRAZ DOLAŞACAĞIM BU KADAR MOTORLA YER ARIYAMAYIZ Bİ YER TESPİT EDEYİM, BENİ CEPTEN ARIYABİLİRSİN.:cat:
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
ben yaklasik 5 aydır kullaniyorum 1 depo benzinle 280 civari gidiyorum yedek depoyuda en fazla 25 km kullandim 60 km gidenler olmus ama ben cesaret edemiyorum

Yarin 4000 bakmina gidecegim bazi sikayetlerim var ayaklik aciliyor, 90 km üzerinde zincir sesi gibi ses geliyor, ayrıca motor blogundan ses geliyor.
4000 km boyunca cok fazla rahatsızlık verecek bir şikayetim olmadı.
Motorun iyi olduğunu 10.000 km den sonra bakmak lazim hondalar yamahalar var 1 senede 100.000 i devirenler var.

RR in 500 cc lik motoru gelecekmiş bilgisi olan var mı?
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
63
muhendis1959' Alıntı:
Bunu bende araştırıyordum ama bir sonuç alamadım banada haber verin uzun yolda canım sıkılıyor, :queen: :queen:

arkadaşlar fiyatlarını bilmiyorum merak edip te araştırmadım.
fakat kapalı kask yada cene acılır takan arkadaşların kullanabileceğini sanmıyorum.kullansa dahi kırılma olasılığı yüksek.gözlüğün düşme ihtimali de fazla olduğu için hiç gerek yok.bir diyer dezavantajı büyük ihtimal şarjlıdır bu sürekli şarjını korumak dert insana.tam dinlemek istiyosun şarjı yok.ben size normal pilli mp3 player öneririm.pili bittimi durursun bir markette iki pil alırsın devam edersin.kücük ve taşıması cok kolay boynunda aslı duruyor sadece istediğinde dinliyosun..
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahmet tanet buluşup beraber gidelim dicem ama ben işten 7.30 da çıkıyorum.
gelmeyi cok istiyorum bakalım......
buluşma saatine yetişemem ama olmazsa müslüm abiye telefon açarım olmazsa. sanırım mangal olayını otarafta bir yerde yaparsınız.....
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
54
muhendis1959' Alıntı:
Olurmu kardeşim yaaaa, zincirin sık sık yağlanması gerek, sen kullanma kılavuzunu okumadınmı her 250 Km de bir yağlanması gerek diyor, gerçi abartılı bir km ama en azından hava durumuna göre 500km de bir yağlanması gerek diye düşünüyorum, sen en kısa zamanda git bu zinciri yağlayın de onlara, sende parçacıdan kendine bir zincir yağlama spreyi al,çok faydası var.
Teşekkürler verdiğiniz bilgi için.....
Ah şu buluşma konularını okudukça :pr: :pr: atlayıp İstanbula gidesim geliyor neredesiniz İZMİR'li arkadaşlar?????:pale: :pale: :pale:
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
hunluata' Alıntı:
merhaba abiler

mp3 çalarlı gözlüklerden kullanan arkadaşımız varmı. Uzun yol için uygun mu kask altında kullanışlı oluyor mu merak ediyorum.
Hakan ben Creative Zen Touch kullanıyorum tavsiye ederim. Ipod'da olabilir.
Gözlüğü boşver derim.

Arkadaşlar benzin için benim verilerim şöyle: Sürekli artçı ile kullanıyorum ve 120-130 basıyorum. Motor frenini çok sık kullanıyorum. Motoru devirsiz kullanıyorum yani anlayacağınız max.sarfiyat yapacak bir kullanım tarzım var ve 320 km.civarlarında rezerve düşüyor. tabi ben yedek depoya düşmesini beklemeyip 300 km.de bir benzin alıyorum o da 9 ila 10 lt.arasında değişiyor.
250 km.lerde biten arkadaşlarınkinde ciddi sorun var bence. Ben de benim motor çokmu yakıyor diyordum demek sevinmem lazım.
Arkadaşımda Honda Shadow 750 var o bile şehiriçi 11 lt.ile 230-250 km.arası yol yapıyor. şehirlerarası ise aynı benzinle 300 km.gidiyor.
Hal böyleyken RR'ın çok yaktığı söylenebilir.

duslemek' Alıntı:
ben yaklasik 5 aydır kullaniyorum 1 depo benzinle 280 civari gidiyorum yedek depoyuda en fazla 25 km kullandim 60 km gidenler olmus ama ben cesaret edemiyorum

Yarin 4000 bakmina gidecegim bazi sikayetlerim var ayaklik aciliyor, 90 km üzerinde zincir sesi gibi ses geliyor, ayrıca motor blogundan ses geliyor.
4000 km boyunca cok fazla rahatsızlık verecek bir şikayetim olmadı.
Motorun iyi olduğunu 10.000 km den sonra bakmak lazim hondalar yamahalar var 1 senede 100.000 i devirenler var.

RR in 500 cc lik motoru gelecekmiş bilgisi olan var mı?
Motor bloğundan gelen ses muhtemelen subaplardan geliyor. 3000 km.den sonra bizim motorlarda subap ayarı yapılması gerekiyor. Motor yeni olduğu için 3000-4000 km.aralığında subap ayarı bozulmaya başlıyor ve motor bloğundan tıkırtı gelmeye başlıyor. iyi bir yere yaptırın derim. Subap ayarını elektronik cihazlarla yapan japon servisleri olabilir mesela. Hassas ve ince bir iş...

BABAADAM' Alıntı:
ahmet tanet buluşup beraber gidelim dicem ama ben işten 7.30 da çıkıyorum.
gelmeyi cok istiyorum bakalım......
buluşma saatine yetişemem ama olmazsa müslüm abiye telefon açarım olmazsa. sanırım mangal olayını otarafta bir yerde yaparsınız.....
Ben de akşam Silivri'ye gideceğim. En azından BP'ye uğrayıp sizlerle tanışmak isterdim ama hala işdeyim ve Çamlıca'dayım. Muhtemelen ben oradan geçerken sizler gitmiş olursunuz. Gelecek RR'cılardan sadece Ahmet'i tanıyorum.
Ahmet sen etkinliklere baya bir katılmaya başlamışsın arkadaşım:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
36
Merhabalar Arkadaslar.. Yaklasik 4 gunden beri forumu en basindan itibaren 1 - 208 sayfasini okudum.. Bende 2 ay sonra regalimi alicam..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
crea' Alıntı:
Merhabalar Arkadaslar.. Yaklasik 4 gunden beri forumu en basindan itibaren 1 - 208 sayfasini okudum.. Bende 2 ay sonra regalimi alicam..

hoş geldin arkadaşım işallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst