selam R&R MT,
aşağı yukarı bir ay oldu motoru alalı ama ehliyet olmadığı için daha 500 KM yapıp bakıma bile götüremedim.size danışmak istediğim bir sorunum var.artçı ile arka fireni sıktığım zaman bu arabalardaki balatadan cıkan insanın dişlerini gıcırdatan bir ses cıkıyor.daha önce böyle birşey ile karşılaşan var mı..?
Bende RR alalı bir ayı geçti daha 40 km.de bugün Ataköy de biraz dolaşmak istiyorum. Bakırköy ekibi olarak buluşan arkadaşları da görmek için sahil yolundaki Dünya göz hast. yanı opet de akşam 8 de olacağım. (Aynı yerde buluşma var ise) Ehliyet yok ama müracaat ettim.
Senin motorun arka balatalar yerine tam ayarlı yani balata kaymış olabilir.Fren teli gergi ayarı zayıf da olabilir, kampana tozlu diyeceğim ama motor daha yeni. Yinede fırsatını bulup kampanayı açıp balatalara bir baktır. Tedbirli ol. Kazasız sürüşler
Ahmet taner' Alıntı:
arkadaşlar bu akşam saat 20:00 da galeria yanındaki benzin istasyonunda buluşup biyerlerde mangal yakmayı planlıyoruz..gelmek isteyen arkadaşlar olursa bekleriz ...laf aramızda bende şimdi gördüm ve karar verdim yapacak işiniz yoksa gelin... akşam sefası grubunun organizasyonu...[/QUOTE
İnşallah geleceğim, Allahtan bir mani çıkmazsa tüm cesaretimi topladım.Galeria yanı Opet galiba Müslüm öyle tarif etmişti. Hoşçakal