Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
Erdem dün eva toplantısında motorunu görmüşler ccbarı değiştirmişsin eee artık bir resim yollaman farz oldu...

Mühendis beyin bahsettiği H4 12V 35/35w (bu özelliklerdeki her ampul olmuyor) ampullerden taktım. Arayan olur ise Balmumcuda Kuzey motodan bulabilir. (ATV'nin karşısı)


MAcgywer , bir arkadasım bana sis farı getirecek de seninkilerden feyz alayım sipariş verirken cap ve volt amper falan sordu. Ne söylemem lazım.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
ampul

batista123' Alıntı:
Erdem dün eva toplantısında motorunu görmüşler ccbarı değiştirmişsin eee artık bir resim yollaman farz oldu...

Mühendis beyin bahsettiği H4 12V 35/35w (bu özelliklerdeki her ampul olmuyor) ampullerden taktım. Arayan olur ise Balmumcuda Kuzey motodan bulabilir. (ATV'nin karşısı)


MAcgywer , bir arkadasım bana sis farı getirecek de seninkilerden feyz alayım sipariş verirken cap ve volt amper falan sordu. Ne söylemem lazım.

bu ampullerden anadolu yakası pendik civarında nerede bulabilirim bilen var mı ?
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
batista123' Alıntı:
Erdem dün eva toplantısında motorunu görmüşler ccbarı değiştirmişsin eee artık bir resim yollaman farz oldu...

daha tamamlamadım diye yollamamıştım ama şimdi fotoğraf çektim ama malesef pc ye aktarım kablosunu evde bırakmışım artık akşam yüklerim
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
Plakası düşen oldu mu?

Plakam düştü. Hayret ettim. Nasıl düştü?

Yenisini aldım. Düşmemesi için ne yapmak lazım?
Vidayı sıktıktan sonra japon yapıştırıcısı ile yapıştırmayı düşünüyorum. Başka başına gelmiş olan var mı?
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
164
mühendisciğim merhaba. her vaktin hoş ve neşeli olsun.
arkadaşım motorunun resimlerine dikkat ettim. kazasız ve belasız nice sürüşler.
benzin görtergesi mi taktırmışsın ? evetse nerede ? saygı.
 
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
129
Batista 123 merhaba bu ampullerin markası varmı isterken ne diyeceğiz?Mümkünse fotolarını gonderebilirmisin
Özellikle arka tarafı lazım ,malum uyum problemi.şimdiden teşekkürler.
Sağlıcakla kalın.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
89
infrared' Alıntı:
Plakam düştü. Hayret ettim. Nasıl düştü?

Yenisini aldım. Düşmemesi için ne yapmak lazım?
Vidayı sıktıktan sonra japon yapıştırıcısı ile yapıştırmayı düşünüyorum. Başka başına gelmiş olan var mı?

Plakaları sabitlediğin civataların somunlartının altına mutlaka pul koy. Hatta mümkünse tırtıklı pul koy.
Somunun üstüne 2. bir somun daha koy. Bu şekilde biraz daha önlemiş olursun gevşeme problemini.
Arada bir de gevşemiş mi diye kontrol edersen cillop olur.
Tabii plakanın düşme sebebi, civatanın gevşeme sebebi belli aslında: Vibrasyon
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
erdem.gündüz;

yeni icraatlarınız güzel olmuş. 1. fotoda daha net anlaşılan sisy bar olsa gerek.. bana göre yaslanma demiri diyeceğim. neden içi boş.. içini sonradan mı yaptıracaksınız yada içi varda portatif mi. yani gerek duyduğunuzda içini takıyorsunuz.. arka yolcunuz yaslanıyor. eğer arka yolcunuz yok ise, onu çıkarıyorsunuz.. böylece havanın yaslanma aparatına çarpması sonucu oluşan hava sürtünmesini engelleyerek yakıt tasarrufuna gidiyorsunuz. bunların hangisi acaba?

ayrıca fotoğrafta, yaslanma demirinin motosiklete göre arkaya doğru olan açısı biraz fazla gibi. yada eskisinin de açısı aynı idi ama yenisi daha uzun olduğu için daha fazla yaslanma alanı sunuyor gibi. biraza kilolu bir artçı, buna iyice yaslandığında acaba motosikletin önünü kaldırmaya neden olabilir mi? örneğin 80 km hızla giderken bir tümsek.. motosikletin önü hafifçe havalanırsa.. arkadakinin ağırlığı sonucu motosiklet şaha kalkabilir mi acaba?

son olarak, daha önce yazmıştık. bu tür demirlerden kendimiz bir şeyler yapabiliriz mi? diye. siz bunu yaptırdınız mı.. hazır mı aldınız. yaptırdınız ise, bu demirin adı nedir. sanayide ararken ne diye arayacağız?
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Khutuck' Alıntı:
@muhendis1959
Nasıl teşekkür edeyim sana :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Birşey değil arkadaşlar, bu motosiklet arkadaşlığı,dostluğu,fazla büyütmeyin:rendeer: :rendeer:

nurettin_' Alıntı:
mühendisciğim merhaba. her vaktin hoş ve neşeli olsun.
arkadaşım motorunun resimlerine dikkat ettim. kazasız ve belasız nice sürüşler.
benzin görtergesi mi taktırmışsın ? evetse nerede ? saygı.


Hayır benzin göstergesi değil,elektrikli hararet göstergesi, ayrıca dikkat ettiysen gidonun orta bağlantı demirine kol saatimi bağladım,yani motoruma kol saati hediye ettim:queen: :queen: çok kullanışlı oldu hem yolda saate bakmak kolaylaştı hemde, bu parlak orta demir güneşte parlayıp gözlerimi alıyordu onu engellemiş oldum:cat: :cat: :cat:

KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER.

Erdem kardeşim gerçekten harika olmuş, artık bize şunun alt tahtasını yada şablonunu verirsin???




İŞTE ERDEMİN SON ŞAHASERİ:cat: :cat: :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
Topuz' Alıntı:
erdem.gündüz;

yeni icraatlarınız güzel olmuş. 1. fotoda daha net anlaşılan sisy bar olsa gerek.. bana göre yaslanma demiri diyeceğim. neden içi boş.. içini sonradan mı yaptıracaksınız yada içi varda portatif mi. yani gerek duyduğunuzda içini takıyorsunuz.. arka yolcunuz yaslanıyor. eğer arka yolcunuz yok ise, onu çıkarıyorsunuz.. böylece havanın yaslanma aparatına çarpması sonucu oluşan hava sürtünmesini engelleyerek yakıt tasarrufuna gidiyorsunuz. bunların hangisi acaba?

ayrıca fotoğrafta, yaslanma demirinin motosiklete göre arkaya doğru olan açısı biraz fazla gibi. yada eskisinin de açısı aynı idi ama yenisi daha uzun olduğu için daha fazla yaslanma alanı sunuyor gibi. biraza kilolu bir artçı, buna iyice yaslandığında acaba motosikletin önünü kaldırmaya neden olabilir mi? örneğin 80 km hızla giderken bir tümsek.. motosikletin önü hafifçe havalanırsa.. arkadakinin ağırlığı sonucu motosiklet şaha kalkabilir mi acaba?

son olarak, daha önce yazmıştık. bu tür demirlerden kendimiz bir şeyler yapabiliriz mi? diye. siz bunu yaptırdınız mı.. hazır mı aldınız. yaptırdınız ise, bu demirin adı nedir. sanayide ararken ne diye arayacağız?

sisybarın içinin boş olması zamansızlıktan işlemi bitiremediğim için, başka bir nedeni yok. bizim mevcut sisybarın döşemesini kullanacağım.

sisybarın arkaya olana açısı fazla değil sanırım fotoğraf da öyle anlaşılıyor. tam yandan çekilmiş bir fotoğraf da eklerim daha net görünür. artçının yaslanmasından dolayı motorun önünün kalkması söz konusu olmaz.

sisybar da kullandığım malzeme çapı 27mm lik crom boru 140 cm uzunluğun da. borunun iki ucundan 15 cm ezdirip düz hale getirdim delikleri tornacıda açtırdımve fotoğrafta görülen yere bağladım.

muhendis1959' Alıntı:
Erdem kardeşim gerçekten harika olmuş, artık bize şunun alt tahtasını yada şablonunu verirsin???

salı akşamı tahta ve şablonu gizli bahçeye getirdim ama sen gelmedin. bauhaus dan 10-15 tane tahta kestireceğim. hazırda olsun, her toplantıya gelirken çanta da bulunduracağım isteyen olursa veririm :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar dün iş için DÜZCE ye gittim tabi ki regalimle, sabah erkenden saat 07 de yola çıktım, hava biraz serin ama kıyafetim çok iyi olduğundan üşümedim, sadece takım elbisenin pantalonu ayağımda olduğundan biraz bacaklarım üşüdü ama önemsiz, yolda hiçbir sorun yok 120 Km den aşağı düşmüyorum.

Adapazarını geçtikten sonra hava kapamaya başladı ve yağmur, bende yağmurluk yok ama durmak da yok devam ettim.

Bu arada Düzceye girerken benzin bitti yedeğe aldım, 308 KM ana depo bitti, burası çok normal, yedekte giderken birtürlü kaliteli benzinci bulamadım, ve tam 34Km yedekte gittikten sonra benzin bitti yolda kaldım, aslında yedek depoyla 50-60 KM yol yapan vardı nasıl oldu anlamadım, motoru 2 KM ittim bir benzinciden 5YTL benzin aldım, ve kaliteli benzin satan istasyon buldum doldur depoyu dedim, tam 37YTL aldı yani toplam 42YTL benzin almış oldum.

Hesapladığımda 42YTL benzinle benim motorum 342 Km yol yaptı yani Km başına yeni fiyatlarla 122TL yakmış oldu.

Ben ekzso susturucularını sökmüştüm, buna göre sizce motorun yakıtı normalmi?

Arkadaşlar sizin motorlar ne yakıyor hesaplıyan varmı?

Bence benim motor fazla yaktı, bugün susturucuları yeniden takıp birde öyle hesaplıyacağım tabii benzine zam gelmezsse.

Aslında bu hesapları litre olarak hesaplamak lazım, bundan sonra öyle hesaplıyacağım.

ARKADAŞLAR SAKIN YEDEK DEPOYLA FAZLA YOL YAPMAYIN, NE YAPACAĞI BELLİ OLMUYOR, MOTORU BU YAŞTA TAM 2 KM İTTİM CANIM ÇIKTI.

Düzce motorcularını buradan kınıyorum yanımdan belki 50 motor geçti ama kimse durmadı bile.

Ben daha geçen gün dersadet buluşmasına giderken bakırköyde benzini biten birini hemen motoruma alıp götürdüm, yanımdaki arkadaşlarım da beni bekledi.
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
63
müslüm abi geçmiş olsun!! tek sorun benzin bitmesi olsun..2km motoru itmek gerçektende zor olsa gerek bence bu bilgi çokta faydalı olmuş. benim motordada 320-325km sonra yedeğe geçiyorum yedekte 20 km falan gittim dedim bişey olmaz nasılsa 50-60 km gidiyomuş ama sonra cesaret edemedim nolur nolmaz diye aldım benzini iyikide almışım belki bende yolda kalacaktım...kazasız sürüşler...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Anlatılanlara ve diğer motorlara oranla Regal hala çok yakıyor gibi görünüyor. Aynı sınıf bazı motorlar bir depo ile 400 km gittiğini söylüyor. Bu durumun km yapmakla alakası var mıdır? Yani yeni motor daha mı çok yakar. Bence öyle olmaması gerek. Kullanıcı arkadaşlardan bilgi bekliyorum.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmet taner' Alıntı:
müslüm abi geçmiş olsun!! tek sorun benzin bitmesi olsun..2km motoru itmek gerçektende zor olsa gerek bence bu bilgi çokta faydalı olmuş. benim motordada 320-325km sonra yedeğe geçiyorum yedekte 20 km falan gittim dedim bişey olmaz nasılsa 50-60 km gidiyomuş ama sonra cesaret edemedim nolur nolmaz diye aldım benzini iyikide almışım belki bende yolda kalacaktım...kazasız sürüşler...

Sağol Ahmet bende şu ana kadar 300 km olunca hemen depoyu dolduruyordum,bu tecrübe iyi oldu,artık 250 km olunca depoyu dolduracağım, itmekten bacak kaslarım hamlamış hala ağrıyor:queen: :queen:

clint' Alıntı:
Anlatılanlara ve diğer motorlara oranla Regal hala çok yakıyor gibi görünüyor. Aynı sınıf bazı motorlar bir depo ile 400 km gittiğini söylüyor. Bu durumun km yapmakla alakası var mıdır? Yani yeni motor daha mı çok yakar. Bence öyle olmaması gerek. Kullanıcı arkadaşlardan bilgi bekliyorum.

Bence susturucu sökmek ve otoyolda sürekli yüksek devirde kullanmaktan oluyor, yoksa normal yakıyor bence ama diğer arkadaşlarıda dinlemek gerek.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
54
Arkadaşlar bir dün motorumun 1000 km bakımını yaptırdım... Zincir yağlanmadı... Gerek yokmuş. Daha acele etme dendi... Zinciri kaç km aralıklarla yağlıyorsunuz ve ne kullanıyorsunuz??? Yada sprey olup hem temizleyen hem de zincire sıkıldıktan bir süre sonra gres benzeri bir kıvama ulaşan yağlar varmış bunlardan kullanıyor musunuz?
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
muhendis1959' Alıntı:
Arkadaşlar dün iş için DÜZCE ye gittim tabi ki regalimle, sabah erkenden saat 07 de yola çıktım, hava biraz serin ama kıyafetim çok iyi olduğundan üşümedim, sadece takım elbisenin pantalonu ayağımda olduğundan biraz bacaklarım üşüdü ama önemsiz, yolda hiçbir sorun yok 120 Km den aşağı düşmüyorum.

Adapazarını geçtikten sonra hava kapamaya başladı ve yağmur, bende yağmurluk yok ama durmak da yok devam ettim.

Bu arada Düzceye girerken benzin bitti yedeğe aldım, 308 KM ana depo bitti, burası çok normal, yedekte giderken birtürlü kaliteli benzinci bulamadım, ve tam 34Km yedekte gittikten sonra benzin bitti yolda kaldım, aslında yedek depoyla 50-60 KM yol yapan vardı nasıl oldu anlamadım, motoru 2 KM ittim bir benzinciden 5YTL benzin aldım, ve kaliteli benzin satan istasyon buldum doldur depoyu dedim, tam 37YTL aldı yani toplam 42YTL benzin almış oldum.

Hesapladığımda 42YTL benzinle benim motorum 342 Km yol yaptı yani Km başına yeni fiyatlarla 122TL yakmış oldu.

Ben ekzso susturucularını sökmüştüm, buna göre sizce motorun yakıtı normalmi?

Arkadaşlar sizin motorlar ne yakıyor hesaplıyan varmı?

Bence benim motor fazla yaktı, bugün susturucuları yeniden takıp birde öyle hesaplıyacağım tabii benzine zam gelmezsse.

Aslında bu hesapları litre olarak hesaplamak lazım, bundan sonra öyle hesaplıyacağım.

ARKADAŞLAR SAKIN YEDEK DEPOYLA FAZLA YOL YAPMAYIN, NE YAPACAĞI BELLİ OLMUYOR, MOTORU BU YAŞTA TAM 2 KM İTTİM CANIM ÇIKTI.

Düzce motorcularını buradan kınıyorum yanımdan belki 50 motor geçti ama kimse durmadı bile.

Ben daha geçen gün dersadet buluşmasına giderken bakırköyde benzini biten birini hemen motoruma alıp götürdüm, yanımdaki arkadaşlarım da beni bekledi.

Motorcular ayıp etmiş.
Benimki 3.2 lt/100 km..

Freak' Alıntı:
Plakaları sabitlediğin civataların somunlartının altına mutlaka pul koy. Hatta mümkünse tırtıklı pul koy.
Somunun üstüne 2. bir somun daha koy. Bu şekilde biraz daha önlemiş olursun gevşeme problemini.
Arada bir de gevşemiş mi diye kontrol edersen cillop olur.
Tabii plakanın düşme sebebi, civatanın gevşeme sebebi belli aslında: Vibrasyon

Galiba başka plakası düşen yok.. Tırtıklı pul+2.civata ve japon yapıştırıcı yapacağım.
Vibrasyon alabilir. 1200km oldu diye 1.viteste 60'a 2.viteste de 100km hıza değirmeye çalışınca bayağı vibreşmişti:)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
210
Selam arkadaslar ben batista123 un kardesiyim , bende masai grand eagle 250 var kiyaslama acisindan soyluyorum ana depoyla yedege almadan ortlama 300 km Yapiyorum yaklaşık 10-11 litre benzin ile buda yakit sarfiyatinin yaklasik ayni duzeylerde oldugunu gosteriyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst