batista123' Alıntı:Erdem dün eva toplantısında motorunu görmüşler ccbarı değiştirmişsin eee artık bir resim yollaman farz oldu...
Mühendis beyin bahsettiği H4 12V 35/35w (bu özelliklerdeki her ampul olmuyor) ampullerden taktım. Arayan olur ise Balmumcuda Kuzey motodan bulabilir. (ATV'nin karşısı)
MAcgywer , bir arkadasım bana sis farı getirecek de seninkilerden feyz alayım sipariş verirken cap ve volt amper falan sordu. Ne söylemem lazım.
batista123' Alıntı:Erdem dün eva toplantısında motorunu görmüşler ccbarı değiştirmişsin eee artık bir resim yollaman farz oldu...
infrared' Alıntı:Plakam düştü. Hayret ettim. Nasıl düştü?
Yenisini aldım. Düşmemesi için ne yapmak lazım?
Vidayı sıktıktan sonra japon yapıştırıcısı ile yapıştırmayı düşünüyorum. Başka başına gelmiş olan var mı?
Khutuck' Alıntı:@muhendis1959
Nasıl teşekkür edeyim sana :rendeer: :rendeer: :rendeer:
nurettin_' Alıntı:mühendisciğim merhaba. her vaktin hoş ve neşeli olsun.
arkadaşım motorunun resimlerine dikkat ettim. kazasız ve belasız nice sürüşler.
benzin görtergesi mi taktırmışsın ? evetse nerede ? saygı.

Topuz' Alıntı:erdem.gündüz;
yeni icraatlarınız güzel olmuş. 1. fotoda daha net anlaşılan sisy bar olsa gerek.. bana göre yaslanma demiri diyeceğim. neden içi boş.. içini sonradan mı yaptıracaksınız yada içi varda portatif mi. yani gerek duyduğunuzda içini takıyorsunuz.. arka yolcunuz yaslanıyor. eğer arka yolcunuz yok ise, onu çıkarıyorsunuz.. böylece havanın yaslanma aparatına çarpması sonucu oluşan hava sürtünmesini engelleyerek yakıt tasarrufuna gidiyorsunuz. bunların hangisi acaba?
ayrıca fotoğrafta, yaslanma demirinin motosiklete göre arkaya doğru olan açısı biraz fazla gibi. yada eskisinin de açısı aynı idi ama yenisi daha uzun olduğu için daha fazla yaslanma alanı sunuyor gibi. biraza kilolu bir artçı, buna iyice yaslandığında acaba motosikletin önünü kaldırmaya neden olabilir mi? örneğin 80 km hızla giderken bir tümsek.. motosikletin önü hafifçe havalanırsa.. arkadakinin ağırlığı sonucu motosiklet şaha kalkabilir mi acaba?
son olarak, daha önce yazmıştık. bu tür demirlerden kendimiz bir şeyler yapabiliriz mi? diye. siz bunu yaptırdınız mı.. hazır mı aldınız. yaptırdınız ise, bu demirin adı nedir. sanayide ararken ne diye arayacağız?
muhendis1959' Alıntı:Erdem kardeşim gerçekten harika olmuş, artık bize şunun alt tahtasını yada şablonunu verirsin???
Ahmet taner' Alıntı:müslüm abi geçmiş olsun!! tek sorun benzin bitmesi olsun..2km motoru itmek gerçektende zor olsa gerek bence bu bilgi çokta faydalı olmuş. benim motordada 320-325km sonra yedeğe geçiyorum yedekte 20 km falan gittim dedim bişey olmaz nasılsa 50-60 km gidiyomuş ama sonra cesaret edemedim nolur nolmaz diye aldım benzini iyikide almışım belki bende yolda kalacaktım...kazasız sürüşler...
clint' Alıntı:Anlatılanlara ve diğer motorlara oranla Regal hala çok yakıyor gibi görünüyor. Aynı sınıf bazı motorlar bir depo ile 400 km gittiğini söylüyor. Bu durumun km yapmakla alakası var mıdır? Yani yeni motor daha mı çok yakar. Bence öyle olmaması gerek. Kullanıcı arkadaşlardan bilgi bekliyorum.
muhendis1959' Alıntı:Arkadaşlar dün iş için DÜZCE ye gittim tabi ki regalimle, sabah erkenden saat 07 de yola çıktım, hava biraz serin ama kıyafetim çok iyi olduğundan üşümedim, sadece takım elbisenin pantalonu ayağımda olduğundan biraz bacaklarım üşüdü ama önemsiz, yolda hiçbir sorun yok 120 Km den aşağı düşmüyorum.
Adapazarını geçtikten sonra hava kapamaya başladı ve yağmur, bende yağmurluk yok ama durmak da yok devam ettim.
Bu arada Düzceye girerken benzin bitti yedeğe aldım, 308 KM ana depo bitti, burası çok normal, yedekte giderken birtürlü kaliteli benzinci bulamadım, ve tam 34Km yedekte gittikten sonra benzin bitti yolda kaldım, aslında yedek depoyla 50-60 KM yol yapan vardı nasıl oldu anlamadım, motoru 2 KM ittim bir benzinciden 5YTL benzin aldım, ve kaliteli benzin satan istasyon buldum doldur depoyu dedim, tam 37YTL aldı yani toplam 42YTL benzin almış oldum.
Hesapladığımda 42YTL benzinle benim motorum 342 Km yol yaptı yani Km başına yeni fiyatlarla 122TL yakmış oldu.
Ben ekzso susturucularını sökmüştüm, buna göre sizce motorun yakıtı normalmi?
Arkadaşlar sizin motorlar ne yakıyor hesaplıyan varmı?
Bence benim motor fazla yaktı, bugün susturucuları yeniden takıp birde öyle hesaplıyacağım tabii benzine zam gelmezsse.
Aslında bu hesapları litre olarak hesaplamak lazım, bundan sonra öyle hesaplıyacağım.
ARKADAŞLAR SAKIN YEDEK DEPOYLA FAZLA YOL YAPMAYIN, NE YAPACAĞI BELLİ OLMUYOR, MOTORU BU YAŞTA TAM 2 KM İTTİM CANIM ÇIKTI.
Düzce motorcularını buradan kınıyorum yanımdan belki 50 motor geçti ama kimse durmadı bile.
Ben daha geçen gün dersadet buluşmasına giderken bakırköyde benzini biten birini hemen motoruma alıp götürdüm, yanımdaki arkadaşlarım da beni bekledi.
Freak' Alıntı:Plakaları sabitlediğin civataların somunlartının altına mutlaka pul koy. Hatta mümkünse tırtıklı pul koy.
Somunun üstüne 2. bir somun daha koy. Bu şekilde biraz daha önlemiş olursun gevşeme problemini.
Arada bir de gevşemiş mi diye kontrol edersen cillop olur.
Tabii plakanın düşme sebebi, civatanın gevşeme sebebi belli aslında: Vibrasyon