Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 12 Kas 2005
- Mesajlar
- 472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cumartesi günü iş çıkışı Katrancıya gittim. Belki hatırlarsınız, akü problemim vadı. Bir önceki gidişimde şarj etmişlerdi ama bu beni ancak bir hafta idare edebilmişti. Cumartesi günü tekrar gittiğimde şarjını ölçüp bana akünün 'çöp' olduğunu söylediler. Ana bayi olduğundan garanti kapsamında değiştirebilmek için Aykon'u aramaları gerekiyormuş sanırım ama Ali Usta orada olmayacağı için aramadılar. Daha sonra bir sorun çıkma ihtimaline rağmen "aman be" diyerek hemen yeni bir akü taktılar. Bir form doldurdular ve işlemi garanti belgesine işleyip "hayırlı olsun" dediler. İlk kez servise böyle bir şey için işim düşmüştü. Sağdan soldan duyduklarıma göre -ki buna dev firmalar da dahil- sorun basit olsa da bu kadar çabuk çözülemiyormuş. Bir vida için bile müşteriyi 'sallayanlara' örnek olur umarım.
O gün ev sahipliğini güzel yapan ve oradan mutlu ayrılmamı sağlayan Serdar Katrancıya, tesadüfen orada olan ve sorduğum alakalı alakasız her soruya sıkılmadan cevap veren, motorumun üzerindeki kiri benden çok kafaya takıp yıkattırmaya çalışan muhendis1959 (müslüm) abiye ve oradan dönüşte Kağıthane'ye beraber sürüp Sanayi Mh.'de bana üç bardak çay ısmarlayıp muhabbetini paylaşan, ertesi günü Beylikdüzü kahvaltısına beraber gittiğimiz babaadam (zafer) abiye teşekkür ediyorum.
O gün ev sahipliğini güzel yapan ve oradan mutlu ayrılmamı sağlayan Serdar Katrancıya, tesadüfen orada olan ve sorduğum alakalı alakasız her soruya sıkılmadan cevap veren, motorumun üzerindeki kiri benden çok kafaya takıp yıkattırmaya çalışan muhendis1959 (müslüm) abiye ve oradan dönüşte Kağıthane'ye beraber sürüp Sanayi Mh.'de bana üç bardak çay ısmarlayıp muhabbetini paylaşan, ertesi günü Beylikdüzü kahvaltısına beraber gittiğimiz babaadam (zafer) abiye teşekkür ediyorum.
www.yellowrockmotorcycle.comboss106' Alıntı:web sitesi varmı????