- Katılım
- 28 Nis 2005
- Mesajlar
- 1,770
dün gece datca'dan geldim 'nete giremedim bugün şile'ye geldim nete girdim ve yıkıldım' hasan ya sendemi ya neden kardeşim' ne olur canımız yandıkca parçalandıkca parçalanıyor! hani bana haber yapacaktın hani motosiklet'cileri kazalardan korumak için sesimizi duyuracaktık ne oldu hasanım sendemi hasanım sendemi'''' datca'da marmok konserin'de 'de eyüp çocuk yuvasına gittiğimiz'de o görüntüleri slayt yapıp şarkımız eşliğin'de motosiklet'cilere gösterdik o görüntüler'de sende vardın' iyi motosiklet'ci insan' adam gibi adamdın hep yanımızdaydın ! şimdi ise en güzel yere gittin (allah(c.c)a isyan etmiyorum ama erken gittim be hasanım keşke seni en son şehitlik ziyaretimiz'de bulabilseydim !
herkeze sordum mühendis abi'ye ümmet baba'ya herkeze sordum hasan nerede diye yoktun' şimdi ise ebediyyen yoksun sana sarılamadım gözlerine sonkez bakamadım canım kardeşim seni çok sevdik yerin mekanın cennet olsun bizler'de geleceğiz yanına nur için'de yat bebeğim nur içinde' ah hasan....yazmak istiyorum sayfalarca ama nafile yoksun artık yoksun.........
herkeze sordum mühendis abi'ye ümmet baba'ya herkeze sordum hasan nerede diye yoktun' şimdi ise ebediyyen yoksun sana sarılamadım gözlerine sonkez bakamadım canım kardeşim seni çok sevdik yerin mekanın cennet olsun bizler'de geleceğiz yanına nur için'de yat bebeğim nur içinde' ah hasan....yazmak istiyorum sayfalarca ama nafile yoksun artık yoksun.........