- Katılım
- 26 Haz 2007
- Mesajlar
- 20
selamlar şimdi konu şu ben sizin aranıza yeni katıldım fakat ölümüde göze alan biri olarak ben vaz geçmem motor sevdamdan...! Adım taner erzurumdayım ve 1957 model BMW r 26 kullanıcısıyım.Cohapper cinsi bu makinalar benim tutkum. Bir arkadaş çalıntı demiş motoru için vakit kaybetmeden polis yerine Bir notere gitmesini sağlamak lazım. Noterlerde kendi ağları aracılığı ile şasi ve motor nosunu alarak tüm türkiyeye ilan eder satış durdurulur ve eğerki bir parçasıda satılmaya çalışılsa dahi engellenir böle daha rahat bulunur.allah kolaylık versin
rahmetli olan arkadaşada dualarımızı eksit etmiyoruz tabiki.sonumuz böle olcak sanırım
rahmetli olan arkadaşada dualarımızı eksit etmiyoruz tabiki.sonumuz böle olcak sanırım
Son düzenleme: