Çok acı bir haber, Hasan Türkan'ı (Donniedarko) kaybettik...

Katılım
25 Şub 2007
Mesajlar
17
Hepimizin başısogolsun, böylesine değerli arkadaşları kaybetmeyi içimize sindiremiyoruz. Mekanı cennet olsun...
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ne kadar dikkatli olursan ol kaza geliyorum demiyor işte yine melek gibi bir insan aramızdan ayrıldı hepimizin başı sagolsun sevenlerine sabır diliyorum
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
başımız sağolsun, keşke hiç açılamış olmasını isediğim bu konudaki msjları okudukça boğazım düğümlendi,
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
6
allah rahmet eylesin. mekanı cennet olsun. geride kalanlarına allah sabır versin:pale:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin :pale: sevenlerine sabır diliyorum çok üzücü :salut:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah rahmet eylesın yakınlarına sabır dılıyorum inşallah motosiklet.net e gelen son kotu haber olur
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Şu yazıları göüyorum çok üzülüyorum.Mekanı cennet olsun,Allah rahmet eylesin
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
Üç şey Sabittir..

1-Evlilik
2-Ecel
3-Rızık

Bunları asla degistiremezsin. Bahanesi kimi zaman motosiklet kimi zaman yukarıdan kafana düşen bir saksı kimi zamanda bir bardak su...
Ölüm işte şaka gibi. Üzülüyoruz ama idrakine varmayı nasip etsin Allah..
Hiç sıra bize gelmeyecek gibiyiz değilmi ?
Sanki biz bu sonu (aslında asıl baslangıc) hiç görmeyecegiz gibi geliyor.
Yakıstıramıyoruz ne bir yakınımıza nede kendimize. Ama bu kacınılmaz bir gerçek....



cok güzel açıklammışsın.. kesinlikle katılıyorum.. arkadaşımıza da allahtan rahmet, yakınlarına sabır diliyorum... BAŞIMIZ SAĞOLSUN...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Kelimeler kifayetsiz Kalıyor böyle durumlarda Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. :pale:
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Haberlerde izlemiştim. Foto muhabiri Hasan Türkan motosiklet kazası sonucu hayatını kaybettiğini.
Nerden bileyim onun donniedarko olduğunu.
Sanal ortamda olsa paylaşım yaptığım ve değer verdiğim bir insan olduğunu öğrenmek acımı daha da arttırdı.
Allah mekanını cennet eylesin.
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Allah Rahmet Eylesin...
Trafikte Dikkatli olmak Lazgzim Kurallara Uyuyor olsak bile sonuclar bir kaç kendini bilmezler yüzünden iyi olmuyor Trafikte Kurallara Uyucaz+Kendimizi Koruyacaz kimse kimseye tolerans vermiyor (motorculara) çok yazık daha neler başımıza gelicek Arkadaşlar çok dikkatli olun!!!Bu istanbulda Trafiginde Herşey olur çok uyanik çevik saglam olun (Minibüsçülerden) Uzak durun yayayi bile biçerler bizzat şahit oldum durma alişkanliklari yok yaya ya yol vermek onlar için hayal
Saygılar
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
5
çok geçmiş olsun saygı değer abimize, mekanı cennet olsun. ecel nezaman kapımızı çalacak bilmiyoruz, vücudumuzda ne oluyor bitiyor bilmiyoruz. hiçbirşey bilmiyoruz. Ama birşeyi çok iyi biliyoruz bir günde bizim taziyemizi yapacaklar. Allah bize, güzel ölüm, güzel haşr olma nasip etsin inşallah.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
allah rahmeteylesin toprağı bol olsun hepimizin kardeşiydi allah kalanlara sabır versin hepimizin başı sağolsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst