Üç şey Sabittir..
1-Evlilik
2-Ecel
3-Rızık
Bunları asla degistiremezsin. Bahanesi kimi zaman motosiklet kimi zaman yukarıdan kafana düşen bir saksı kimi zamanda bir bardak su...
Ölüm işte şaka gibi. Üzülüyoruz ama idrakine varmayı nasip etsin Allah..
Hiç sıra bize gelmeyecek gibiyiz değilmi ?
Sanki biz bu sonu (aslında asıl baslangıc) hiç görmeyecegiz gibi geliyor.
Yakıstıramıyoruz ne bir yakınımıza nede kendimize. Ama bu kacınılmaz bir gerçek....