Çok acı bir haber, Hasan Türkan'ı (Donniedarko) kaybettik...

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
32

Çok sevdiğim arkadaşım, meslektaşım donniedarko nickli Hasan Türkan'ı 23-06-2007 günü saat 01.00 sıralarında Zeytinburnu'nda yaptığı kazada kaybettik. Ne yazacağımı bilmiyorum, ne yapacağımı da. Şok durumundayım. Sahil Yolu'nda önüne çıkan itfaiye aracından kaçmaya çalışırken bariyerlere çarpmış ve kaldırıldığı Yedikule Göğüs Hastalıkları Hastanesi'nde hayatını kaybetmiş.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
allah rahmet eylesin gecenin 4 ünde bi mt ye girelim dedik şok oldum çok üzüldüm son mesajınıda bu ayın 18 inde yazmış hayırlı olsun dileğii ah istanbul ahhh yedin bizi buu kırolarınlaaa
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
itfaiyelerin her zaman yaptığı bir şey. geçenlerde intihar show yapan birisine yetişmek için bir motorcu daha biçildi.
başımız sağolsun
ecele engel yok
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
donniedarko mu,şaka :pale:Şaka olduğunu söyle:pale:
Offfffffffff,gece gece girmeseydim keşke siteye:pale:
Ne diyeceğimi bilemiyorum.Kendisini takip ederdim,çok efendi biriydi:pale:
Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun.
MT bir kardeşini daha kaybetti:pale:
Çok kötü durumdayım :pale:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Şaka deyin ya :pale: .SS başlığına da gelirdi çok üzüldüm, böyle olunca yakınını kaybetmiş gibi oluyor insan:pale: Her ne kadar yüzünü görmek kısmet olmadıysa da ...

Mekanı cennet olsun:pale: Artık bu son olsun:pale:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok üzüldüm... Ne diyeceğimi bilemiyorum...

Allah rahmet eylesin... Mekanı cennet olsun.... :(

Yakınlarına sabır diliyorum...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ınanamıyorum ya 2 haftadır fılan gıremıyodum foruma actıgım ılk mesajta forumdan da olsa tanıdıgım bırını kaybetmek uzdu benı
basımız saolsun
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
bir buluşmada tanışmıştık, supersport başlığında ismi geçerdi. çok üzüldüm. allah rahmet eylesin, yakınlarına sabır diliyorum.
 
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
161
Hepimizi çok üzdü.Arkadaşlar lütfen çok dikkatli olalım.
MT'ye inşallah gelen son kötü haber olur.

Allah rahmet eylesin.Mekani cennet olsun
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Allah kalanlara sabırlar versin.hepimizin,herkesin başı sağ olsun.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
donniedarko:pale:
Çok üzüldüm, buradan da olsa çok yakınımız gibi geliyor. :pale:
Kalanlara sabırlar dilerim, Allah rahmet etsin:pale:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Ya bu ne böyle sabah sabah siteyi açıyorum ve çok ssevdiğim Hasan abi (tatlı su motorcusu) nin vefat haberi yok ya bu kesinlikle olmaz yanlış haber deyin ya....
 
Katılım
15 Haz 2007
Mesajlar
48
bu ulkede hep olan seyler kas yaparken goz cıkarmak:pr:herkese allah sabır versın:salut:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
allah rahmet eylesin. şidi yola çıkacağım, bakalım akşam eve dönebilecekmiyim bilmiyorum.... korumalarım tam.... ama ya karşı tarafın neyi eksik? Allah hepimizi korusun....
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Şok oldum,siteden birinin böyle bir haberi çok acı veriyor insana.Yakınlarına sabırlar diliyorum.Mekanı cennet olsun.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
:salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst