Allah gani gani rahmet eylesin.
Çok üzüldüm, yeni uyandım, siteye girdim ve gördüğüm ilk habere bak.

ale:
kendisiyle en son yuvacık gezisinde beraberdik, aynı masadaydık
Biz motosiklet kullananların heralde ağaç kovuğundan çıktığını falan sanıyor bu 4 tekerli canavarlar...
:salut: