Allah günahlarını affedip rahmet eylesin, yakınlarına bolca sabır versin.
Umarım yattığı yer cennet mekanı olur. Off.. Okumayayım diyordum ama kişi donidarko olunca mecburen okudum. Daha önce birkaç yazısını okumuştum.
Haber geçilirken neden itfaiyeyi karıştırmamışlar anlamadım. Neyi saklıyorlar?