- Katılım
- 2 Eyl 2006
- Mesajlar
- 139
Her ölüm erken,her ölüm kimseye yakışmıyo.Allah rahmet eylesin,geride kalanlara sabır sabır sabır...
ALLAH rahmet etsin ..
abzah kardeş ........motor kullanırken kaskı koruyucu elemanları filan varmıydı.. bi bilgin varmı ..?
Kardeşimdi benim ve hepimizin..
o gerçekten bir melekti arkadaşlar.ağzından kötü söz duyamazdınız.kimseyi incitmemeye çalışan.güleç yüzlü kardeşimdi.
dün arkadaşımızın nikahındaydık.nikaha motorla geleceğini söyledi.o ve bir grup meslektaşımız beraber bizim eve gittik.Bana geceden izmite gidelim mi diyordu.ben de akşam yol yapmayı sevmediğimi söyledim.tamam dedi.o hiç bir şeye karşı çıkmazdı ki..evde yemek yedik.sonra o ve arkadaşlar ayrılacağını söyledi.annemle onu uğurladık,arkasından baktık,el salladık.aynı anda arabayla çıkan arkadaslara da giderken el sallayıp ayrılmış.bize el sallayıp gitti kardeşim..
sabah yol için sözleşmiştik.izmite gidecektik.necdet abiye de sürpriz yapacaktık.sabah ezanı okunurken telefon çaldı.hasan arıyo sandım.çalan telefon hasan'ın ölüm haberini verdi.attım kendimi yollara.bir taksi buldum bindim ve hastaneye varıncaya kadar ne olduğunu anlamadım.rüya gibiydi.kardeşim morgta yatıyordu..gün boyu hastane,adli tıp ve cenaze işlemleriyle uğraştık.biraz önce cenazesini THY uçağıyla Malatya'ya gönderdim.
Hasan'da gitti..