Çok acı bir haber, Hasan Türkan'ı (Donniedarko) kaybettik...

Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
dün gece datca'dan geldim 'nete giremedim bugün şile'ye geldim nete girdim ve yıkıldım' hasan ya sendemi ya neden kardeşim' ne olur canımız yandıkca parçalandıkca parçalanıyor! hani bana haber yapacaktın hani motosiklet'cileri kazalardan korumak için sesimizi duyuracaktık ne oldu hasanım sendemi hasanım sendemi'''' datca'da marmok konserin'de 'de eyüp çocuk yuvasına gittiğimiz'de o görüntüleri slayt yapıp şarkımız eşliğin'de motosiklet'cilere gösterdik o görüntüler'de sende vardın' iyi motosiklet'ci insan' adam gibi adamdın hep yanımızdaydın ! şimdi ise en güzel yere gittin (allah(c.c)a isyan etmiyorum ama erken gittim be hasanım keşke seni en son şehitlik ziyaretimiz'de bulabilseydim !
herkeze sordum mühendis abi'ye ümmet baba'ya herkeze sordum hasan nerede diye yoktun' şimdi ise ebediyyen yoksun sana sarılamadım gözlerine sonkez bakamadım canım kardeşim seni çok sevdik yerin mekanın cennet olsun bizler'de geleceğiz yanına nur için'de yat bebeğim nur içinde' ah hasan....yazmak istiyorum sayfalarca ama nafile yoksun artık yoksun.........
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
41
allah rahmet eylesin ailesine sabır versin

hiç tanımadıgım nicki duymadıgım biride olsa içim parçalanıyo aglamak geliyo içimden
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
FARKEDİN ARTIK FARKEDİN''

biz kardeşiz motorcuyuz
gönüllerde hep yolcuyuz
yollar uzak olmaz bize
gidiyoruz hep sevgiyle

biz kardeşiz motorcuyuz
hep bir yürek bir oluruz
yollar uzak olmaz bize
biri düşse kahroluruz

kimse bize serseri demesin
yollarımızdan eylemesin
bizlerde canız yanarız
kaybettiklerimize ağlarız

ne yürekler koptu bizden ne yiğitler göçtü erken
analar yolları gözlerken dönülmedi esen yelden...2

farkedin artık farkedin farkedin bizi farkedin
farkedin artık farkedin farkedin bizi farkedin
farkedin artık farkedin farkedin bizi farkedin
farkedin artık farkedin farkedin bizi farkedin.......

hala inanamıyorum ve bu şarkımızı dinliyorum
dinledikçe ağlıyorum
nası yaptın hasan yaa nasıl yaptın bunu bize
seni asla unutmayacağız sevgili dostum
arkadaşlar çarşamba akşamı iş çıkışı kazanın olduğu yere gidip karanfil bırakalım yola
yada başka bişiler yapalım bişiler yapmamız lazım bence
 

ayk

Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
105
Allah rahmet eylesin ailesine ve tanıyanlarına Allah sabır versin
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
dscn0176xj1ab9.jpg


1042454bo0ox0.jpg

:salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut:

dostum mekanın cennet olsun inşallah
kalbimizdesin
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2005
Mesajlar
114
bnce arkadaşınız motor camiasının sehidi

cok uzuldm duyunca kendisini tanıodum cbr vardı arkdasn zaten trafikte motor suruculerine niçin kötü gözle bakarlar niçin yolvermezler ki bunu hiçbir zaman anlamış değilim...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Çok üzgünüm.....Benimde gazetelerde okuduğum kadarıyla başarılı ve iyi bir insanmış. Çok yazık olmuş. Başımız saolsun..
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
denizcieylem şimdi öğrendi:pale: ağlıyor yavrum.
çok üzüldük, elden bir şey gelmiyor. :pale:Keşke o araç orada olmayaydı, ya da Hasan Kardeşimiz orada olmayaydı vs. vs.:pale:

Yakınlarına sabırlar diliyoruz:pale:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
21
Herkesin başı sağolsun. Allah merhuma rahmet eylesin, yakınlarına da sabır versin. Mekanı cennet olsun...
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Özellikle CBR125 ve SS başlığında bol bol muhabbet ettiğim, sevdiğim bir arkadaşımdı... İnsan tanıdığı veya muhabbet ettiği insanların ölümünden daha çok etkileniyor. Arkadaşlar bu ölüm haberleri daha ne kadar sürecek? Farkındaysanız git gide artan bir süratle arkadaşlarımızı kaybediyoruz. Ben bunun nedenlerini ortaya koymak, belki bazı şeyleri netleştirirsek, insanları bilgilendirirsek bu ölümleri azaltırız diye Birçok arkadaşımızı kaybettik... Peki neden? diye bir başlık açmıştım. Demek ki faydası olmuyor, demek ki bazı şeyler engellenemiyor... Gerçekten donniedarko arkadaşımıza çok üzüldüm... Umarım artık bu tür haberler almayız!
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Allah gani gani rahmet eylesin mekanı cennet olsun..rabbim arkadaşımızıda rahmetinden esirgeme..onun mekanının cennet olmasını nasib eyle..günahlarını affeyle.. aminn. hepimizin başı sağolsun.. inanın tanımasam bile böyle haberleri duyunca yıklıyorum ama elimizde olan tek şey dua etmek.. rabbim yakınlarına sabır ihsan eylesin..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin..Mekanı cennet olsun..
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Yine kötü haber, yaz aylarıyla beraber bu haberlerde artış var ve sitemizden de ölüm haberlerinin çıkıyor oluşu daha da üzücü. Ölenlerin başı sağolsun, Allah sabır versin. Geride kalanlar ise trafikte değil, ormanda motosiklet kullandığını unutmasın lütfen.
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
içim yandı arkadaşlar gerçekten kendisiyle birkaç defa görüşmüştüm buradan tüm yakınlarına ve dostlarına büyük başsağlığı diliyorum...
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
huzur içinde yatsın,hepimizin başı sağolsun.AMAN DİKKAT ARKADAŞLAR HER AN HEPİMİZ YÜZ YÜZEYİZ BU GERÇEKLE.BİR CAN DAHA VERMEYELİM.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst