Bu sözüm her fırsatta çin malı motorları karalayanlara ve çin malı motoru kullanıcılarınadır:
2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinliasya 150 t1 motorumu hala kullanıyorum 12000 km yol yaptım.10 kez istanbul-sapanca arasında uzun yol yaptım.motorum bir kez beni yolda bırakmadı ufak tefek sorunlar dışında sorunlar çıkarmadı hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda şimdi motorumu yükseltmek ve tarzımı değiştirmek için 250lik bir chooper almak istiyorum ama çinli motorumu satmak hiç istemiyorum çinli motorum olmasaydı belki şu anda motorlar benim için sadece uzaktan izlediğim iki tekerlekli bir araç olacaktı.şimdi ise hayatımın önemli bir kısmını motor oluşturuyor.
bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık
şans işte herkeste aynı şans yokki :queen::rendeer:
şikayetvar.com ' a girdim ve şikayet bölümünde şu motorları gördüm genelde hep bunlar var.. mondial , yamaha , honda , kanuni , ramzey , çelik motor(herkez bunlardan şikayetçi)......
sence çin malı motorların kalitesizliği montajdan mı kaynaklanıyor ben hiç sanmıyorum yamahayı ve ya hondayı japonlar tasarlıyor ama çinde işçilik ucuz oldugu için çinde montaj yaptırıyor olay işçilik değil tasarım ve ar-ge olayıArkadaşlar ikisininde farklı avantajları var mesela japonların parcaları pahalı ama çinlilerin ucuz o yuzden kımse laf atmasın japonun tamırı ıcın 1 ay beklerken cınlıde 2 gunde cıkar motor bunlarda avantajlarıdır ayrıca japon motorlarıda artık çinde toplanıyo ornegın honda cb125 yamaha ybr serısı bunları neden çinli katagorısıne koymuyosunuz? cunku markası var yemısım markasına laf atıcaksanız onlara da atın sonucta onalrda çinden cıkma.. ne demişler çin işi japon işi.. bunu yapan iki kişi.. ha çin ha japon ikiside aynı kardeşim![]()