- Katılım
- 12 Eyl 2005
- Mesajlar
- 367
- Konu Yazar
- #1
Bu sözüm her fırsatta çin malı motorları karalayanlara ve çin malı motoru kullanıcılarınadır:
2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinli
asya 150 t1 motorumu hala kullanıyorum 12000 km yol yaptım.10 kez istanbul-sapanca arasında uzun yol yaptım.motorum bir kez beni yolda bırakmadı ufak tefek sorunlar dışında sorunlar çıkarmadı hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda şimdi motorumu yükseltmek ve tarzımı değiştirmek için 250lik bir chooper almak istiyorum ama çinli motorumu satmak hiç istemiyorum çinli motorum olmasaydı belki şu anda motorlar benim için sadece uzaktan izlediğim iki tekerlekli bir araç olacaktı.şimdi ise hayatımın önemli bir kısmını motor oluşturuyor.
bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık
2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinli
bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık








