Çin malı motorlara her fırsatta laf atanlara duyurulur

Katılım
24 May 2007
Mesajlar
21
Arkadasım o senın sansındanmıs bende kulandım 2 ayda dagıldı motur hem taslı yolda deyıl normel yolda ılk bındıgımde 120 yapıyordu sonra 90 yapamaz oldu bende hurda dıye verdım bırıne:mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
kendi adıma konuşuyorum ; çinliler olmasa bu kadar insan biraraya gelip hem internette hem gezilerde hoşça vakit geçiremezdik..

ben ucuz diye motosiklet aldım..motosiklet almak isteyipte ucuzunu almadım..

bilmem anlatabildin mi :p

ben şuan burda yazabiliyorsan bunu çinlilere borçluyum:cherry:


bi anket yapsak site üyelerinin çoğunluğu çin malı motosiklet kullanıyor olabilir...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
CIHAN işte manzara bu macera bu scooterla crooss hehe o motor orda kalmadıysa helal benım arkadasta da var aynısı kesınlıkle gıremez korkar ya ortada kalırsam dıye demekkı ayakkabının kalıtelısıde ılmuyomus bak ADİdas ta suya karsı yenılmıs
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
helall olsun abii motor sevgin bitmez senin harbyden helal olsun cihan abi bu arada bndede 150 zc var da nasıl yıkıcam abi motoru sen sabunlamıssın motora zarar vermedımı yani ne bilim motora su kacmadımı hortumlamı yıkadın ne yaptıysan anlatabılırmısın abi......
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
helall olsun abii motor sevgin bitmez senin harbyden helal olsun cihan abi bu arada bndede 150 zc var da nasıl yıkıcam abi motoru sen sabunlamıssın motora zarar vermedımı yani ne bilim motora su kacmadımı hortumlamı yıkadın ne yaptıysan anlatabılırmısın abi......

bencede detaylı anlat ki forum yine başlık dışına çıksın..zırvalayalım duralım:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
650 Dragstar sahibiyim.
Çin malı motorlar ile ülke insanına motorun tanıtıldığı ve motor sevgisi aşılandığını düşünüyorum.

Cihan; güzel fotoğraflar ve anlatımın için teşekkür ederim.
Saygı ve selamlar.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
helall olsun abii motor sevgin bitmez senin harbyden helal olsun cihan abi bu arada bndede 150 zc var da nasıl yıkıcam abi motoru sen sabunlamıssın motora zarar vermedımı yani ne bilim motora su kacmadımı hortumlamı yıkadın ne yaptıysan anlatabılırmısın abi......

araba yıkama makinası var amcaoglunun garajında orda yıkıyorum ben,bazı arkadaşlar suyun zaralı oldugunu söylüyorlar dogru ama nasıl yıkadıgına baglı,ben suyun girmedigi yer bırakmıyorum bir keresinde marş motoru yandı oda zaten bozuktu suyu göründe tamamen gitti.başka hiçbir sorun yok,bol bol yıka.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
arkadaşlar siz nasıl yıkıyorsunuz motorunuzu? ? :silent: konumuz bu sanırım
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Ne yapalım, olumsuzluklarını peşinen kabul edip, fiyatı uygun diye alıyoruz çin mallarını. Çin malları zaten belli sınıf motosikletleri üretiyor ve markaları ne kadar farklı olsa da motorları ve mekanikleri hemen hemen aynı. (Scooter 125 cc-150cc, CUB 100 cc-110 cc, Chopper 250cc motorlar mesela) Ama niyetim ybr125 veya cbf150. Zaten bu sınıfta herkesin sahip olmak istediği motorlar da bunlar. Herkese kazasız ve zevkli sürüşler diliyorum.
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
İkinci el araştırması için bayileri ve tamircileri dolaştım, genellikle
Çin markalarına rastladım, başta iyi motor, sağlamdır, dedikleri halde
yedek parça, servis konusunu sorgulayınca Japon daha iyidir, bunlar
baş ağrıtır gibi son yorumlarla karşılaştım.
Örneğin 3500 km de bir Kymco CK 125 buldum, sağlamlığını sorguladığımda
adam malını savunacağı yerde üste biraz daha koy Honda ya da Yamaha
bulursun dedi (ki bu iki marka burada da hep öne çıkıyor).
Sanırım motor piyasası yerine oturmamış, tam bir karmaşa var gibi geliyor
bana, diğer yandan marka fetişizmi de oldukça kökleşmiş görünüyor.
Birkaç haftadır süren araştırmalar sonunda kendi kendime 'ya YBR 125 ya da
CBF 150 olmalı' demeye başladım, ama yine de kafama takılıyor acaba ben de
mi bir fetiş içine giriyorum, fetişin tatmini 1000 ytl fazla vermeye değer mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
konumuz bu olsa gerek çin malına laf atanlar,bende bir örnek verdim bazı arkadaşlarımız bu motorları sudan uzak tutmak,gerekli oldugunu söylüyorlardı,bende buna cevap verdim,ne kadar yıkarsan yıka, şahsen ben çin malı motorumuda yıkıyordum şimdi honda motorumu da aynı yıkıyorum.ok.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
maviergün

KYMCO (Kwang Yang Motor Company) marka motosikletler, kalite seviyesi Çin motosikletlerinden üstün olan Tayvan menşeili motosikletlerdir ve tüm dünyada kullanılmaktadır. CK125 de tutulan ve kullanılan bir motor diye biliyorum. Ama başta ithalatçı firma olan SİLKAR ve yöresel yetkili servisler nereye kadar yeterli olabiliyorlar, önemli olan bu. İstanbul'da iyi bir servis vardır, İstanbullu kullanıcılar KYMCO için iyi yorumlar yapar, Adana'da servis berbat olabilir, Adanalı kullanıcılar: "KYMCO almayın sakın, rezil bir motor" derler. 3500 km CK 125 için sorun değil bence.
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
55
Sevgili Cihan kardeşim, bravo sana ki bu kadar yürekten motorcu olduğun için, bir o kadar da motoruna '' tutkuyla bağlı '' olduğun için.:cat:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Kymco'yu da araştırmıştım, Taiwan olduğunu biliyorum, ama
Sakarya'daki Kymco'nun bayisi-servisi ithalatçının firmanın iyi çalışmadığından
servisin de aksadığını söyledi, yakında bırakacaklarmış, bunu öğrenince
vazgeçtim.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Kymco'yu da araştırmıştım, Taiwan olduğunu biliyorum, ama
Sakarya'daki Kymco'nun bayisi-servisi ithalatçının firmanın iyi çalışmadığından
servisin de aksadığını söyledi, yakında bırakacaklarmış, bunu öğrenince
vazgeçtim.

Doğrudur, ben de ithalatçı firmadan telefon ve e-mail ile doğru düzgün bir bilgi alamamıştım.
 
Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
104
Çin motoru alanlar, her an yolda kalma (hatta yolda dağılma) tehlikesini bilerek alsınlar :pr: Ucuz etin yahnisi bu kadar oluyor :pale:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
ben bu ülkeye iki kez gittim.iş amaçlı...
orada çok ünlü araç marka tedarikçilerinin gerek kendi üretimlerini,gerek bazı imalatçılara üretim yaptırdıklarını gördüm.

bence çinlinin malını kullanalım ,ama yemeklerini yemeyelim...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst