İkinci el araştırması için bayileri ve tamircileri dolaştım, genellikle
Çin markalarına rastladım, başta iyi motor, sağlamdır, dedikleri halde
yedek parça, servis konusunu sorgulayınca Japon daha iyidir, bunlar
baş ağrıtır gibi son yorumlarla karşılaştım.
Örneğin 3500 km de bir Kymco CK 125 buldum, sağlamlığını sorguladığımda
adam malını savunacağı yerde üste biraz daha koy Honda ya da Yamaha
bulursun dedi (ki bu iki marka burada da hep öne çıkıyor).
Sanırım motor piyasası yerine oturmamış, tam bir karmaşa var gibi geliyor
bana, diğer yandan marka fetişizmi de oldukça kökleşmiş görünüyor.
Birkaç haftadır süren araştırmalar sonunda kendi kendime 'ya YBR 125 ya da
CBF 150 olmalı' demeye başladım, ama yine de kafama takılıyor acaba ben de
mi bir fetiş içine giriyorum, fetişin tatmini 1000 ytl fazla vermeye değer mi?