Çin malı motorlara her fırsatta laf atanlara duyurulur

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
14
:) cihan diLine sağLık kardeş harikasın :p bendede var birtane cin işi biŞi üzerinden geçmeyen bir tek uLudağ kaLdı ama dediğin gibi sonuC harika dostum tabi kırık çıkıkLar haricvinde :p
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
..............................................
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Karaveli konuyu kapatalım artık herkes işine baksın konu amacından çıktı artık
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam oldu böylede canımı ye canım feda olsun
ben sana dikkat edersen hakaret aşşağılama vs bişey dememiştim sen bir hafta on gün sonra edebiyat yapma vs vs şeyler dedin bidaha bu konuya girmeyelim sevgili arkadaşım zira ordan buraya ancak birbirimizi üzeriz sevgiler
sadece bi ricam var yaparsan sevinirim eşşeğe biner gibi ifadesini kullanma lütfen o bir binektir ve canlıdır dünyadaki tüm motorlardan bir karınca bile daha kıymetlidir edebiyat yapmıyorum anlamanı bekliyorum:rendeer:
1. dünya savaşında dedem orduya eşşekle su taşırken şehit edilmiş ondan zoruma gidiyor lütfen
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ya arkadaşlar kardeşler hala mı devam ediyor bu kavga. aşiret husmetine dönmüş bu. kimin parası neye yettiyse onu aldı. bana göre bi motorcuya yapılacak en büyük hakaret japon motor alana kadar bekle para biriktir demektir. insan içindeki motosiklet aşkını üç beş kağıt parçası yüzünden ertelemesi çok saçma. herkes motoruyla mutlu Memnun olmayanlar da var ama istisnalar kaideyi bozmaz. sokaktan geçen dağınık kebabçı motorunu görüpte çin malı dandik demek ya da senin motorun çin malıdır dandik demek doğru olmaz. 8500 kmdeyim 2 gün sonra 1 yıl olucak.

Desperadost un şarkısınının ilk mısrasında olduğu gibi;

"Biz kardeşiz motorcuyuz"

gerisi hava civa.

sağlıcakla.
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Karavelioğlu Kardeşim bu olayı basta senden duymak ısterdım özelden felan yazsaydın üzüldüm açıkcası şu oruç zaamanı bırbırımızı üzdüğümüze deymez
Kusura bakma barıştık değil mi :rendeer: :cat:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesin öyle oldu barıştık:)
özür dilemekte affetmekte erdemdir canım kardeşim benim:rendeer:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178


işte çin malı motosikletlerin hali bugüne kadar yolda giderken bir anda şasesi kırılan 3 tane çin yaptım jantı kırılanların sayısını hatırlamıyorum bayiden sıfır alınıp gidonu elinde kalanınıda duydum tamam ucuzluğu sayesinde herkes biniyo ama yapılan masrafları sayarsanız zaten markayla kafa kafaya geliyo paranıza yazık
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
uf yaaaaaa bu tatısma hala devam ediyormu alan alıyor satan satıyor herkes kendi bildiğini yapsın akadaşlar ancak fikir isterler o zaman bizimde ildiklerimiz devreye girer
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
ya bırazda sans ısı bu cın malı ama benımde wardı ben cok cektım yemınlıyım almamaya allaha sukur sımdıkı motorum saglam 57.000 km yaptım tık yok:)masallh....
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87


işte çin malı motosikletlerin hali bugüne kadar yolda giderken bir anda şasesi kırılan 3 tane çin yaptım jantı kırılanların sayısını hatırlamıyorum bayiden sıfır alınıp gidonu elinde kalanınıda duydum tamam ucuzluğu sayesinde herkes biniyo ama yapılan masrafları sayarsanız zaten markayla kafa kafaya geliyo paranıza yazık

Doğrudur , ben de çan çin çon umu acaba ne zaman şasi si elimde kalacak korkusuyla kullanmıştım , ödüm kopuyordu yol a çıktığım zaman .
Çok şükür sattım kurtuldum , şimdi yol lar benim motor dan korkuyor.
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Arkadas kım nederseee Çin Malı İyi Kullanırsan İyi Yoksa Kötü Kullanırsan oda sana Kötü bakar işine gelıosa Öle değilmii Melocan abii Eywallah :)
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
eğğvett bu konuya bi mesaj yazayım 14 aydır çin malı cruiserim var 11.000km deyim ama aslında 10.000 ler 20.000 ler bir motosiklet için hele hele cruiser tipi makinalar için pekde fazla sayılmaz ilk başlarda vibrason sıkıntım vardı artık sorunu aştım .. nasılmı aştım krank balansör sistemi ile filan değil bende alıştım vibrasyona o titredikçe bende titriyorum artık çok doğal gelmeye başladı arada japon motorlarına binince çok tuhaf geliyor sanki goldwing tepesindeymişim gibi :p

bu süre içinde motosiklete yaptığım extra tamir masrafı ise en fazla 400 ytl idir bununda zaten 200 ytl'si manifoltların saplama yataklarının değişmesine (genişlemesine gitti) tornacıda özel yapıldılar sık sık amoül patatması haricinde kronik bir sorunu yok kısacası arada sırada başımı ağrıtsada iyiki çinli motosikletimi almışım
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
85
125kt üzerinde 6300 km yol yaptım..bir günde yolun çoğu dağ tepe viraj olmak üzere 400km yol yaptım..kıçımız morardı ayrı konu ama 170kg yükle bu performansı beni çok şaşırttı...tipini bakıpta hiç araştırmadan almıştım çok memnunum,fiyatının oldukça üzerinde bir motor....elinde japon malı motor olanlar veya maddi imkanı daha fazla olanlar,bu motorların 1000 km de infilak edeceğini düşünüyorlardı,moralleri bozuldu...ama motosiklet tutkusunu çoğu insan bunlar olmasa gideremeyecekti ve TRAFİKTE BU MOTOSİKLETLERİN ÇOĞUNLUKTA OLMASI SEBEBİYLE 4TEKERLEKLİKLER TARAFINDAN BU DERECEDE DİKKATE ALINMAYACAKTINIZ...!
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Cin Mali Turkun Mali Herkes Bunu Kullanmali Ehehehe Ben 12500 Km Dir Yollardayim Bir Gun Tik Demedi Adam Gibi Bakarsan Daha Cok Binerim Bu Motora
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
walla bi ytandanda dogru çinliler olmasaydı heryer scooter olmazdı bu kadar motorcuda olmazdı ama sunuda göz ardı etmeyelim ki en abuk subuk arızalarıda çinliler cıkartıyo :mrgreen: çinli diye genelleme yaqpanlarda bi yandan haklı :s :mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Gel Abi Gell Çin Malına gel Malın iyisi burda gellllll Çin Malı Motorunu Al Motor sevdana burdan başla Hem ucuz Hem ekonomık Hem güzel Hem çekici
Benden de iyi pazarlamacı olur ha :queen:
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
31
istte 151 rs kullaniyordum ilk cihazim ve gayet memnundum kimsede gormedim ama ben o motorla 10 ayda yaklasik 120 bin km yaptim
onemli olan motorunuza caniniz gibi bakip birseyi eksik etmemeniz ve servis gideceginiz servis cok onemli

suan motoru abim kullaniyor yani motor yasiyor arkadaslar :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ne çinlileri severim nede motorlarini:farao: sıfır motor taş catlasin 6 ay sonra dökülüyo
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
246
arkadaşlar çin malından çin malına fark var. bizim amca çinden oyuncak falan ithal ediodu. adamlar sen ne kadara mal olsun dersen, o kadara mal ediyorlar. malzeme kalitesi de ona göre ayarlanıyor. görüntüde fark yok ama malzeme farklıııı. o yüzden çin mallarının hepsi dandiktir diye yaklaşmak yanlış. ben de çin kullanıyorum, 1,5 sene oldu 10000km yi devirdik. 1 kere otobanda gaz teli koptu yolda kaldım, onun dışında hiiiç yolda kalmadım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst