- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 14

işte çin malı motosikletlerin hali bugüne kadar yolda giderken bir anda şasesi kırılan 3 tane çin yaptım jantı kırılanların sayısını hatırlamıyorum bayiden sıfır alınıp gidonu elinde kalanınıda duydum tamam ucuzluğu sayesinde herkes biniyo ama yapılan masrafları sayarsanız zaten markayla kafa kafaya geliyo paranıza yazık