Çin malı motorlara her fırsatta laf atanlara duyurulur

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
valla arkadslar cok polemık yapmıssınız bende masaı var suzukının getırdıgı 1sene oldu tık demedı tabıı servıslerını ve yagını zamanında degıstırp yaptırdım malının kıymetını bılırsen hıcbırsey olmaz herturlu motor kullandım hıcbırı arıza yapmadı motoruna bakarsan hıcbırıne bırsey olmaz onemlı olan zamanında bakım ve guzel kullanım hepınıze ıyıbayramlar
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Çinlilerin düşük fiyatları düşük kalite ile sağladıkları herkesin bildiği bir durum, bu
hemen hemen tüm mallarında böyle. Ucuz etin yahnisini iyi bilir ülkemin insanı
yıllar boyunca yedi çünkü, ama bu yüzden birileri kalkıp da o ucuz eti alanları
enayi gibi göstermeye çalışmasın artık. "Çin markalarına karşı dikkatli
yaklaşmak gerekiyor" gibi uyarılar yapılsın tamam, alan alsın satan satsın
gerisine fazla karışmak çin marka kullanıcısını enayi gibi göstermeye varıyor.
Diğer yandan japon markalarını öve öve göklere çıkaranların kimi tavırları da
hobi amaçlı motorculuğun yanında hobi amaçlı reklamcılık yapılıyormuş izlenimi
uyandırıyor.

Not: Tüketim toplumunda sahip olduğunuz mal ile değeriniz artar ya da düşer.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
8
cinliler olması hayatta cok seyden yoksun kalcaktık. kucukken onların oyuncaklarıyla sahte transformerslarıyla robotlarıyla kızlarda bebekleriyle buyuduk hep beraber ,hangimizin ailesi zengindi gercek robot veya uzaktan kumandalı araba almaya , cindy barbie almaya ...? onların sayesinde motorla da tanıstı benim insanım..
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
cinliler olması hayatta cok seyden yoksun kalcaktık. kucukken onların oyuncaklarıyla sahte transformerslarıyla robotlarıyla kızlarda bebekleriyle buyuduk hep beraber ,hangimizin ailesi zengindi gercek robot veya uzaktan kumandalı araba almaya , cindy barbie almaya ...? onların sayesinde motorla da tanıstı benim insanım..

Yuri Kardesime sonuna kadar katılıyorummm :bounce:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
cinliler olması hayatta cok seyden yoksun kalcaktık. kucukken onların oyuncaklarıyla sahte transformerslarıyla robotlarıyla kızlarda bebekleriyle buyuduk hep beraber ,hangimizin ailesi zengindi gercek robot veya uzaktan kumandalı araba almaya , cindy barbie almaya ...? onların sayesinde motorla da tanıstı benim insanım..

:thumleft::cat:::haapppy:::haapppy: olay budur işte anlatmak istediğimiz bu
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Zaten kimse doğru dürüst motor kullananlara bişey demiyor ki.. Alıyorlar 500/600 e bir scooter, amaaaan parçalansa ne olacak deyip, abuk subuk kullanıyolar.. Sonra motorcular tü , kaka .. Savunacaksanız eğer, motorculuğun hakkını verenleri savunun.. RR , SL gibi motorları kullanan bir çok aklı başında motorcu arkadaşım var.. Bizim sözümüz, motorcuların adını kötüye çıkaran, motorun M sinden anlamayıp, motorcu kimliği taşıyanlara... Anladın mı Nurgül abla :) :rendeer: :wiinkk:

dogru söze ne denir .

polis amcalar :d a2 ehliyeti plakası ruhsatı . kask ı aklınıza gelecek her türlü teferruata sahip olmayan motorları trafikten men edelim ki . motorcular tü , kaka olmasın :)

galiba topic hortlattım
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
29
Bu sözüm her fırsatta çin malı motorları karalayanlara ve çin malı motoru kullanıcılarınadır:
2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinli :) asya 150 t1 motorumu hala kullanıyorum 12000 km yol yaptım.10 kez istanbul-sapanca arasında uzun yol yaptım.motorum bir kez beni yolda bırakmadı ufak tefek sorunlar dışında sorunlar çıkarmadı hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda şimdi motorumu yükseltmek ve tarzımı değiştirmek için 250lik bir chooper almak istiyorum ama çinli motorumu satmak hiç istemiyorum çinli motorum olmasaydı belki şu anda motorlar benim için sadece uzaktan izlediğim iki tekerlekli bir araç olacaktı.şimdi ise hayatımın önemli bir kısmını motor oluşturuyor.
bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık

BENCE ÇİNLİ MOTORLAR ARASINDADA AZDA OLASA FARK VAR MESELA JINLUNLA REGAL RAPTORU KIYASLIYAMAYIZ
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
1
cinli deyip yanılmayalım

Merhaba
Ben 40 yaşında bir motosiklet sevdalısıyım.18 yaşından beri yani 22 senedir motor kullanırım.Kullandığım motorlar genelde orta sınıf motorlar oldu.ilk motorum 250 cc java ceylan ve sırası ile,planet 5,mz 250 etz,java 350 cc,vespa v.s gibi.Şu an asya 150 t1 cin malı bir scooter im var.Motosiklet kullanımı konusunda artık tecrübeli olduğum kanısındayım,zira günlük yaşantımın büyük bir kısmı motorsiklet üzerinde geçmekte ve diyorumki cinli,minli ne malı olursa olsun,siz motora bakarsanız,o da size bakar.Nerede üretilirse üretilsin,Allah yapısı değil kul yapısı bunlar.Bir zamanlar kimsenin beğenip binmediği,bu motorlar 5 para etmez denilen rus malı woskhood adlı motora ben 12 sene hiç problemsiz bindim.Motora ilginizi ve sevginizi eksik etmeyin.Kazasız, belasız yolculuklar dilerim.:cat:
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Bişey demeye gerek yok herşey ortada yaşasın Çinli motorlar.Yaşasın Mondial.Bende benim mondimi işte böyle kullanıyorum.Ona bakıyorum okşuyorum beni bir kere bile yolda bırakmadı.İstanbul-Zonguldak arasını 6 saatte aldım onunla.Tekrar yaşasın Mondial.
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
çin malı olayına biraz garip yaklaşıcam belki ama olsun benimkide bir düşünce sonuçta.. ister onayla ister onaylama.. ben müzik öğretmeniyim ve yaylı çalgılar ana dalım.. çin kemanları çıktığında acayip sinirlendim ve dedimki milleti kazıklıyorlar.. sonra bir baktımki gönlünde keman çalmak olan herkes keman alıp öğreniyor.. o zaman dedimki kendi kendime; ya bu çin kemanları olmasaydı.... herkes 1000 dolar verip keman alırmıydı ve MÜZİĞİ hayatına sokabilirmiydi... imkansız.. işte bu yüzden kızmıyorum çin yapımı şeylere.. bırakın insanların hayatına girsin motosiklet.... onlar biliyor zaten bu motosikletlerin kötü olduğunu ve problem çıkartacağını.. şöyle düşünün... ; ya hiç bilmeseler motosikletin verdiği mutluluğu... bu dahamaı iyi ? tamam uyarın onları.. bu motosikletler problem çıkarabilir diyin.. ama unutmayınki herkesin çok parası yok ve herkes bu duyguyu tatmalı......
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
Ne kadar da çok şişiniyorsunuz yahu ....
1,5 yıl....7500 km ..Çİnli kullanmasam ...
Sizin bu yazdıklarınıza çizdiklerinize ...
inanıp çin li alırdım..........................
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
çin malı olayına biraz garip yaklaşıcam belki ama olsun benimkide bir düşünce sonuçta.. ister onayla ister onaylama.. ben müzik öğretmeniyim ve yaylı çalgılar ana dalım.. çin kemanları çıktığında acayip sinirlendim ve dedimki milleti kazıklıyorlar.. sonra bir baktımki gönlünde keman çalmak olan herkes keman alıp öğreniyor.. o zaman dedimki kendi kendime; ya bu çin kemanları olmasaydı.... herkes 1000 dolar verip keman alırmıydı ve MÜZİĞİ hayatına sokabilirmiydi... imkansız.. işte bu yüzden kızmıyorum çin yapımı şeylere.. bırakın insanların hayatına girsin motosiklet.... onlar biliyor zaten bu motosikletlerin kötü olduğunu ve problem çıkartacağını.. şöyle düşünün... ; ya hiç bilmeseler motosikletin verdiği mutluluğu... bu dahamaı iyi ? tamam uyarın onları.. bu motosikletler problem çıkarabilir diyin.. ama unutmayınki herkesin çok parası yok ve herkes bu duyguyu tatmalı......

:rendeer:
guzel

buarada konu iyi hortlamis:mrgreen:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Arkadaşlar alın size hesap.. Çinli bir cruıser 2500 lira. Japon bir cruıser 25000 lira. 10 tane çinli cruıser alınır o paraya. Bir çinli cruıser ı 5 yıl kullanıp sonra benzin döküp yaksanız aynı ekonomik faydayı sağlayabilmek için japon cruıser ı 10*5=50 yıl kullanmanız gerek. Yani beş yıl kullanılan çinli cruıser heryerde ama 50 yıldır kkullanılan japon cruıser nerde?
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
Çinlileri beğenmeyen insanın aklından şüphe ederim. Adamlar şuan dünyaya teknoloji üretiyorlar. Hepizin kullandığı bilgisayar bileşenleri, Notebook' lar hatta cep telefonlarımız çinde imal edilmiyormu ? adamlar aya gitti daha ne olsun biz hala bariyerlerdeki tellere kafalarımızı kaptırıp ölelim. Bırakın arkadaşlar kedi ve ciğer mevzuları yapmayalım. 18000 km. bir çinli maxi scooterım ve 8 km. bi çinli crusierım var bu arad çokta memnunum.
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
78
Çin mallarının kalitesi biliniyor çok tartışmaya gerek yok. Ama adamlar düşük kaliteli malı fahiş fiyata da satmıyorlar aksine kaliteden ödün vererek herkesin motosiklet sevdasını gidermesini sağlıyorlar. Alırsınız bir çin malı, paranız varsa daha sonra japona geçersiniz, yoksa tepe tepe kullanırsınız. Sonuçta herkes bütçesi dahilinde hareket edebiliyor.
Şundan eminim ki çin malı motorlar olmasaydı eğer, ben de dahil şu an burada japon ya da avrupa malı motor kullanan bir çok insan hiç olmayacaktı. Bir çok arkadaşımız ne kaybedeceğimki diyerek çin malı ile başladı motor kullanmaya. Çin mallarının bu piyasayı hareketlendirdiği ve diğer avrupa ve japon markalarının da satışlarını arttırdığı bir gerçek.
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
56
adam gibi kullanırsan hiç bir sey olmaz
bu aradabenim motorda 17000 e geldi daha tık yok (şeytan kulağına kurşun)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bakarsan bağ bakmassan dağ olur demiş atalarımız :)
verdinizde kullanmadıkmı arkadaş :mrgreen:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Sarf ettiğin iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda.. bu söz motorunun kalitesizliğini kabul ettiğini ancak seninkinin şans eseri iyi durumda olduğunu anlatıyor.
Hepimiz biliyoruzki çinli motorlar fiyatından dolayı tercih ediliyor.
Ben ise ikinci el 50bin km de de olsa Honda, yamaha, suzuki vb tevsiye ediyorum.
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
bazı insanlar sahip olduğun arabaya, giyinişine , parfümünün markasına göre karakter analizi yaparlarya.. hiç anlamam.. herkesin ekonomisine göre değişir seçimleri.. herkes cebine göre yaşıyor sadece motosiklet tercihleri değil sofrasındaki yemeğe kadar.. bide bizde şöyle bir güven var ; eğer birgün yolda kalırsam ben biliyorum ki dragstarlı biri, yada honda sahibi bi arkadaşım durup bana yardım eder.. :) yoksa benim motorum koreli diye durmazmısınız? :) :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst