- Katılım
- 27 Eyl 2006
- Mesajlar
- 142
tyler_durden abicim sende heralde ramzey war max ne kadar hıza çıkıyo motorun
tyler_durden abicim sende heralde ramzey war max ne kadar hıza çıkıyo motorun
Bu sözüm her fırsatta çin malı motorları karalayanlara ve çin malı motoru kullanıcılarınadır:
2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinliasya 150 t1 motorumu hala kullanıyorum 12000 km yol yaptım.10 kez istanbul-sapanca arasında uzun yol yaptım.motorum bir kez beni yolda bırakmadı ufak tefek sorunlar dışında sorunlar çıkarmadı hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda şimdi motorumu yükseltmek ve tarzımı değiştirmek için 250lik bir chooper almak istiyorum ama çinli motorumu satmak hiç istemiyorum çinli motorum olmasaydı belki şu anda motorlar benim için sadece uzaktan izlediğim iki tekerlekli bir araç olacaktı.şimdi ise hayatımın önemli bir kısmını motor oluşturuyor.
bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık
Gel senle uzun yola çikalim Yamaha BWS'ile Gelicem pesine hemde 2 zamanli 5 Yaşinda Motor Bakalim nere kadar Gelebiliceksin peŞime . Ayrica Asya MOTOR Deme banada ne derse Guneşte 1 Saat Durmayla solan motor'a motor demem ben Arkadaşin vardi lahmacun dukkaninin önunde duyuodu 2 gunde soldu Reng Atti Repsol yaptik motoru![]()
'KİMLİĞİ GETİR MOTORU GÖTÜR' sloganı yapan çinliler de ona göre mal yapıyolar..kimliği bırakıyosun alıosun motor unu gidiyosun...
ayda 30 ytl ye motor sahibi oluyosun...24 ay a böldürüyosunuz..taksit bittiği zaman motor da bitiyo..:mrgreen:
. benim motorum YBR - 125 ama çin malı diye yazıyor şu da bir gerçek ki her çinde yapılan motorda illaki çin malı değildir. YAMAHA çin değil. Sadece fabrikasını Çin'e taşımış ve orada halen faaliyetini sürdürmektekte.[/QUOTE' Alıntı:dostum iktisat tarihine yeni bir sayfa açtın.
Senin motorunun üzerinde "made in china"yazıyorsa ÇİN MALI'dır.
katılıyorum ve hatta diyorum ki;ya arkadaşlar kardeşler hala mı devam ediyor bu kavga. aşiret husmetine dönmüş bu. kimin parası neye yettiyse onu aldı. bana göre bi motorcuya yapılacak en büyük hakaret japon motor alana kadar bekle para biriktir demektir. insan içindeki motosiklet aşkını üç beş kağıt parçası yüzünden ertelemesi çok saçma. herkes motoruyla mutlu Memnun olmayanlar da var ama istisnalar kaideyi bozmaz. sokaktan geçen dağınık kebabçı motorunu görüpte çin malı dandik demek ya da senin motorun çin malıdır dandik demek doğru olmaz. 8500 kmdeyim 2 gün sonra 1 yıl olucak.
Desperadost un şarkısınının ilk mısrasında olduğu gibi;
"Biz kardeşiz motorcuyuz"
gerisi hava civa.
sağlıcakla.
İnsan,kendi değeri kadar insandır.
Motorumuz değil,motorculuğumuz,
teknemiz değil denizciliğimiz
otomobilimiz değil sürücülüğümüz itibar görüyorsa ne ala.
Tersi oluyorsa itibar edenin de itibar görenin de lanet olsun haline.
İşte o zaman kendimizde hiç bir değer yok demektir.
Ümmet abinin kullandığı motorun markasını kaç kişi söyleyebilir bir çırpıda ama Ümmet abi gibi bir gönül adamının,motorcunun kısıtlı imkanları ile Türkiyeyi örümcek ağı gibi dolaştığını herkes söyleyebilir bu camiada.
doğru düşünelim,doğru değerlere itibar edelim
MiLLet bakıyorum ÇiN liliere bayaa sataşan wararkadaşlar bakın motor unuzun ömrü kullanıma bağLıdır ! Tabii ki bi honda gibi olamaz ama bakım ve kullanım oLayını güzel yapabilirsen motorun istediğin kadar bıkana kjadar işini görür :cherry:
Bu sözüm her fırsatta çin malı motorları karalayanlara ve çin malı motoru kullanıcılarınadır:
2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinliasya 150 t1 motorumu hala kullanıyorum 12000 km yol yaptım.10 kez istanbul-sapanca arasında uzun yol yaptım.motorum bir kez beni yolda bırakmadı ufak tefek sorunlar dışında sorunlar çıkarmadı hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda şimdi motorumu yükseltmek ve tarzımı değiştirmek için 250lik bir chooper almak istiyorum ama çinli motorumu satmak hiç istemiyorum çinli motorum olmasaydı belki şu anda motorlar benim için sadece uzaktan izlediğim iki tekerlekli bir araç olacaktı.şimdi ise hayatımın önemli bir kısmını motor oluşturuyor.
bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık
'KİMLİĞİ GETİR MOTORU GÖTÜR' sloganı yapan çinliler de ona göre mal yapıyolar..kimliği bırakıyosun alıosun motor unu gidiyosun...
ayda 30 ytl ye motor sahibi oluyosun...24 ay a böldürüyosunuz..taksit bittiği zaman motor da bitiyo..:mrgreen:
taksit bitene kadar dayansa süper olur :queen: daha 12. ayda bitio çoğu
paranızı sokağa atmaktan ve kendine eziyet yapmaktan başka bişey değil geçen yaz ARN150 aldım o bile okadar iç açıcı değil ki kötünü iyisi bi motor gittim 1000km uzağa pedere verdim o binsin nasıl biniyolar o vorul vorul!! 151rs lere aslında o arkadaşlar bu çinlileri öven kendini bukadar ezik göstermekten zevk alan arkadaşlara 1 saatliğine aprilia veya gilera nın 50cc motorlarını kullandıracaksın bak ozaman tekrar binebiliyolarmı övebiliyolarmı ben çinli lere kızmam parasını sokağa atan vatandaşıma kızarım alırsın bnersin yarı fiyatına satamazssın kaliteli olup kaliteli yaşamak lazım 150cc lik heryeri zırıldayan bi neüdüğü belirsiz bi scootere bineceğine 2. el hurda bi japon italyan motoru al merak etme bişey olmaz olsada gam yemezssin bide bu zatlara kasıla kasıla binmiyolarmı nasıl tav oluyorum anlatamam vaah vaah