Çin malı motorlara her fırsatta laf atanlara duyurulur

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
90
şunu sölemek isterim. çin malı diye aslında yabana atmamak lazım. ama şu da bir gerçek ki 100 tane çin motorundan sadece 3-5 tanesi sağlam oluyor oda kullanıcının kullanımına göre değişiyor. Şöyle bir söz vardır "At sahibine göre kişner" evet ne kadar iyi kullanırsak o kadar iyi sonuç alırız. Ne kadar hor kullanırsak o kadar da kötü sonuçlar alır emekli maaş kuyruğu gibi çin motoru yapan tamirciler önünde bekleriz. benim motorum YBR - 125 ama çin malı diye yazıyor şu da bir gerçek ki her çinde yapılan motorda illaki çin malı değildir. YAMAHA çin değil. Sadece fabrikasını Çin'e taşımış ve orada halen faaliyetini sürdürmektekte.
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
246
tyler_durden abicim sende heralde ramzey war max ne kadar hıza çıkıyo motorun

walla son zamanlarda 75te kalıyordu(kayış bayağı eskimişti ondan) kayışı değiştirdiğim gün,10000 bakımı da yapılmıştı, 95i gördüm. tabi çok da fazla göremedim çünkü servisten çıktıktan 3-4 saat sonra kaza yaptım. 10 gündür motorum da ben de yatıyoruz :) ama almayı düşünüyosan tavsiye ederim. sağlamlığını test ettim, girdiğim arabanın yan 2 kapısı değişti, benim sadece ön plastik kısım kırıldı ve biraz da direksiyon mili eğildi. onlar da yapıldı zaten :)
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
10
Bu sözüm her fırsatta çin malı motorları karalayanlara ve çin malı motoru kullanıcılarınadır:
2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinli :) asya 150 t1 motorumu hala kullanıyorum 12000 km yol yaptım.10 kez istanbul-sapanca arasında uzun yol yaptım.motorum bir kez beni yolda bırakmadı ufak tefek sorunlar dışında sorunlar çıkarmadı hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda şimdi motorumu yükseltmek ve tarzımı değiştirmek için 250lik bir chooper almak istiyorum ama çinli motorumu satmak hiç istemiyorum çinli motorum olmasaydı belki şu anda motorlar benim için sadece uzaktan izlediğim iki tekerlekli bir araç olacaktı.şimdi ise hayatımın önemli bir kısmını motor oluşturuyor.
bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık


Gel senle uzun yola çikalim Yamaha BWS'ile Gelicem pesine hemde 2 zamanli 5 Yaşinda Motor Bakalim nere kadar Gelebiliceksin peŞime . Ayrica Asya MOTOR Deme banada ne derse Guneşte 1 Saat Durmayla solan motor'a motor demem ben Arkadaşin vardi lahmacun dukkaninin önunde duyuodu 2 gunde soldu Reng Atti Repsol yaptik motoru :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gel senle uzun yola çikalim Yamaha BWS'ile Gelicem pesine hemde 2 zamanli 5 Yaşinda Motor Bakalim nere kadar Gelebiliceksin peŞime . Ayrica Asya MOTOR Deme banada ne derse Guneşte 1 Saat Durmayla solan motor'a motor demem ben Arkadaşin vardi lahmacun dukkaninin önunde duyuodu 2 gunde soldu Reng Atti Repsol yaptik motoru :)

hahahaha doğru söylüyosun kardeş bi tane kırmızı rengide turuncuya dönmüştü :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
29
öyle ya da böyle çin malı motorlar olmasaydı türkiyedebirçok insan motor sahibi olamayacaktı..uzaktan gıbta ile bakacaklardı..bu açıdan çinliler bu zevki bizlerden mahrum bırakmadı chopper sa chopper racingse racing hepsinden yaptılar..kuşadasına bugün bi gidin ve trafik polislerinin motorlarına bir bakın bakayım..hepsi mondial 125 chopper..
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
54
Tamam çinliler sayesinde motora biniyoruz ama bende Regal Raptor Dd 250e-9 var kardeşimde Honda cbr 125r var aralarında bana göre dünya kadar fark var motorumuda satabilirsem bidaha çin malı asla almayı düşünmüyorum.
Herkeze iyi bayramlar...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
bana göre biraz ileri düzey kullanıcılar çin mallarında pek sorun yaşamadılar gibi.
ancak fiyat düşüklüğüne aldanan ilk kez motor alacak olanlar için hüsran olabilmekte.

verimli olmadıkları ,satış sonrası hizmetleri, yedek parça tedarikçilerin amatör ruhlu olmaları da bir gerçek.
sonuçları ne olursa olsun pazardaki payları ve motosiklet kültürürün gelişmesine olan katkıları küçümsenemeyecek boyutta.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mondıal gazete reklmalarında şu sloganı kullanıyor...bugün de SABAH da dikkatimi çekti...

BÜYÜKLER HOŞGÖRÜLÜ OLUR...vs vs...yani ironi yapıyor...2005-2006 satış lideriymiş...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
'KİMLİĞİ GETİR MOTORU GÖTÜR' sloganı yapan çinliler de ona göre mal yapıyolar..kimliği bırakıyosun alıosun motor unu gidiyosun...:p

ayda 30 ytl ye motor sahibi oluyosun...24 ay a böldürüyosunuz..taksit bittiği zaman motor da bitiyo..:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
'KİMLİĞİ GETİR MOTORU GÖTÜR' sloganı yapan çinliler de ona göre mal yapıyolar..kimliği bırakıyosun alıosun motor unu gidiyosun...:p

ayda 30 ytl ye motor sahibi oluyosun...24 ay a böldürüyosunuz..taksit bittiği zaman motor da bitiyo..:mrgreen:

taksit bitene kadar dayansa süper olur :queen: daha 12. ayda bitio çoğu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
. benim motorum YBR - 125 ama çin malı diye yazıyor şu da bir gerçek ki her çinde yapılan motorda illaki çin malı değildir. YAMAHA çin değil. Sadece fabrikasını Çin'e taşımış ve orada halen faaliyetini sürdürmektekte.[/QUOTE' Alıntı:
dostum iktisat tarihine yeni bir sayfa açtın.
Senin motorunun üzerinde "made in china"yazıyorsa ÇİN MALI'dır.

ya arkadaşlar kardeşler hala mı devam ediyor bu kavga. aşiret husmetine dönmüş bu. kimin parası neye yettiyse onu aldı. bana göre bi motorcuya yapılacak en büyük hakaret japon motor alana kadar bekle para biriktir demektir. insan içindeki motosiklet aşkını üç beş kağıt parçası yüzünden ertelemesi çok saçma. herkes motoruyla mutlu Memnun olmayanlar da var ama istisnalar kaideyi bozmaz. sokaktan geçen dağınık kebabçı motorunu görüpte çin malı dandik demek ya da senin motorun çin malıdır dandik demek doğru olmaz. 8500 kmdeyim 2 gün sonra 1 yıl olucak.
Desperadost un şarkısınının ilk mısrasında olduğu gibi;

"Biz kardeşiz motorcuyuz"

gerisi hava civa.

sağlıcakla.
katılıyorum ve hatta diyorum ki;
İnsan,kendi değeri kadar insandır.
Motorumuz değil,motorculuğumuz,
teknemiz değil denizciliğimiz
otomobilimiz değil sürücülüğümüz itibar görüyorsa ne ala.
Tersi oluyorsa itibar edenin de itibar görenin de lanet olsun haline.
İşte o zaman kendimizde hiç bir değer yok demektir.
Ümmet abinin kullandığı motorun markasını kaç kişi söyleyebilir bir çırpıda ama Ümmet abi gibi bir gönül adamının,motorcunun kısıtlı imkanları ile Türkiyeyi örümcek ağı gibi dolaştığını herkes söyleyebilir bu camiada.
doğru düşünelim,doğru değerlere itibar edelim
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
MiLLet bakıyorum ÇiN liliere bayaa sataşan war :) arkadaşlar bakın motor unuzun ömrü kullanıma bağLıdır ! Tabii ki bi honda gibi olamaz ama bakım ve kullanım oLayını güzel yapabilirsen motorun istediğin kadar bıkana kjadar işini görür :cherry:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
MiLLet bakıyorum ÇiN liliere bayaa sataşan war :) arkadaşlar bakın motor unuzun ömrü kullanıma bağLıdır ! Tabii ki bi honda gibi olamaz ama bakım ve kullanım oLayını güzel yapabilirsen motorun istediğin kadar bıkana kjadar işini görür :cherry:

:cat::cat::cat::rendeer::rendeer::rendeer::cat: :cat: :cat:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
19
çinliler bir zamanların murat 124'leri,şahinleri gibi oldu kendine özgü yan sanayisi bile gelişti aradığınız her parçayı sokak arasındaki parçacıdan bulabiliyorsunuz. üstelik çok da ucuz.geçen hava filitresi sordum 5 ytl,ampul 4 ytl ,ayna 10 ytl vs.olumlu bir özellik :cat:
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
13
Bu sözüm her fırsatta çin malı motorları karalayanlara ve çin malı motoru kullanıcılarınadır:
2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinli :) asya 150 t1 motorumu hala kullanıyorum 12000 km yol yaptım.10 kez istanbul-sapanca arasında uzun yol yaptım.motorum bir kez beni yolda bırakmadı ufak tefek sorunlar dışında sorunlar çıkarmadı hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda şimdi motorumu yükseltmek ve tarzımı değiştirmek için 250lik bir chooper almak istiyorum ama çinli motorumu satmak hiç istemiyorum çinli motorum olmasaydı belki şu anda motorlar benim için sadece uzaktan izlediğim iki tekerlekli bir araç olacaktı.şimdi ise hayatımın önemli bir kısmını motor oluşturuyor.
bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık

nurguldemirbay'a motor almadan önce de, motor aldıktan sonra da, siteye üye olmadan önce de olduktan sonra da forumda hep rastladım ilgilendiğim scooter başlıklarında.

aklımda iyi bir itibar bırakmış olmalı ki, bu açıklamasını da her zamanki gibi yerinde buldum, görünce şaşırmadım.

...

doğru düzgün kullanırsak, çok az problemle karşılaşırız.

kendimden örnek vereyim. asya 150t motorsikletimi aldığımda, ilk defa motor kullandığımdan dolayı biraz sakin hareket ediyordum.

2 sene geçti, ne zaman ki işten anlamaya başladım, kendimi ve motoru aşmaya kalktım, problemler peşi sıra gelmeye başladı.

içinde bulunduğumuz "başlıkla" ilgili de bir kaç söz etmek isterim:

"hayatın her alanında nasıl ki başarısızlıklar, malubiyetler, şanssızlıklar konusunda suçu hep bir yerlere yüklemeye çalışıyorsak; bu teknik konularda da göze çarpıyor. hiç bir şeyden anlamayan insan bile, bariz ucuz olan bir malın, kalitesiz olacağını bilir ve dikkatli davranır (eğer uzun ömürlü kullanmak istiyorsa)."

tabiri caizse motorumun içine ettim. ama suçlusu benim.
suçluyum çünkü az para verip çok şey istedim.

dünyada her çeşit insan olduğu gibi, her çeşit de motorsiklet var.

belirli bir kesime ucuz ve genellikle kalitesiz
belirli bir kesime ise pahalı ve genellikle kaliteli

ucuz motorlar üretilmek zorunda dar gelirli insanlar için.
kaldı ki bunu burada insanları küçümseyerek kırarak değil, üreticilerle tartışmanız daha anlamlı ve yerinde olur.

bir de şu var, trafikte görmeye tahammül edemiyor iseniz, onu da trafik kurumlarıyla görüşün, onayı onlar veriyor, biz çıkartmıyoruz isteğimize göre...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
slm ben daha önce pejo ,misk,mz,kullandım iki zamanlı 100 yamaha kullandım süperdi,sonra 100kh modi aldım gayet güzeldi tık demeden sattım hala sattığım adam kullanıyor sonra cbf 150 aldım tamam honda rahat sağlam ,ama cinliler kimisi gayet güzel bence iyiki varlar
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
syht

'KİMLİĞİ GETİR MOTORU GÖTÜR' sloganı yapan çinliler de ona göre mal yapıyolar..kimliği bırakıyosun alıosun motor unu gidiyosun...:p

ayda 30 ytl ye motor sahibi oluyosun...24 ay a böldürüyosunuz..taksit bittiği zaman motor da bitiyo..:mrgreen:

kardeş sen uzaydamı yaşıyorsun ya ayda 30 ytl motormu var orda hemen gidelim alalım.bence sen konuyu bayağı abartmışın öle kimliği her götürenede motor vermiyorlar,ayrıca çin motorlarına daynmıyor diye yazı yazanların ben nasıl motor kullandıklarınıda gözlerimle görüyorum.bence omotorlar iyi dayanıyor gene.benim olsun yüzdeyüz çin malı olsun.işne hoşuna gitmeyenlerede.daha kaliteli motorlar var.suzki,yamaha,honda vs vs.buyursunlar alsınlar.allah kaza bela vermesin.güle güle binsinler.:silent:

taksit bitene kadar dayansa süper olur :queen: daha 12. ayda bitio çoğu

dayanır ama kullanıcısına göre değişir bu nedemek istediğimi anladın sen.:bounce:

paranızı sokağa atmaktan ve kendine eziyet yapmaktan başka bişey değil geçen yaz ARN150 aldım o bile okadar iç açıcı değil ki kötünü iyisi bi motor gittim 1000km uzağa pedere verdim o binsin nasıl biniyolar o vorul vorul!! 151rs lere aslında o arkadaşlar bu çinlileri öven kendini bukadar ezik göstermekten zevk alan arkadaşlara 1 saatliğine aprilia veya gilera nın 50cc motorlarını kullandıracaksın bak ozaman tekrar binebiliyolarmı övebiliyolarmı ben çinli lere kızmam parasını sokağa atan vatandaşıma kızarım alırsın bnersin yarı fiyatına satamazssın kaliteli olup kaliteli yaşamak lazım 150cc lik heryeri zırıldayan bi neüdüğü belirsiz bi scootere bineceğine 2. el hurda bi japon italyan motoru al merak etme bişey olmaz olsada gam yemezssin bide bu zatlara kasıla kasıla binmiyolarmı nasıl tav oluyorum anlatamam vaah vaah

boşver birader biz binmeye devam edelim sen tav olmaya.iyi tav olmalar nasıl oluyorsa
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst