cinli deyip yanılmayalım
Merhaba
Ben 40 yaşında bir motosiklet sevdalısıyım.18 yaşından beri yani 22 senedir motor kullanırım.Kullandığım motorlar genelde orta sınıf motorlar oldu.ilk motorum 250 cc java ceylan ve sırası ile,planet 5,mz 250 etz,java 350 cc,vespa v.s gibi.Şu an asya 150 t1 cin malı bir scooter im var.Motosiklet kullanımı konusunda artık tecrübeli olduğum kanısındayım,zira günlük yaşantımın büyük bir kısmı motorsiklet üzerinde geçmekte ve diyorumki cinli,minli ne malı olursa olsun,siz motora bakarsanız,o da size bakar.Nerede üretilirse üretilsin,Allah yapısı değil kul yapısı bunlar.Bir zamanlar kimsenin beğenip binmediği,bu motorlar 5 para etmez denilen rus malı woskhood adlı motora ben 12 sene hiç problemsiz bindim.Motora ilginizi ve sevginizi eksik etmeyin.Kazasız, belasız yolculuklar dilerim.:cat: