Çin malı motorlara her fırsatta laf atanlara duyurulur

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
geçende selenin altındaki bagajı çıkartıp motor aksamını sıcak su ile temizleyim dedim malum kurum bağlamış motorun altı..2 tane civata çıkardım işim bittikten sonra civatalar yalama oldu daha önce ellenemiş civatalar ! sökülenler bir daha içeri girmiyor yerleri uymuyor adamların civataları bile 0 kalite ve bi tane vidayı sökerken vida kırıldı içinde ööylece kaldı..adeta sinir krizi.....

suratımın ifadesi aynen şu oldu :)cyclopsan)
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
3
Hahoww Taiwan Mallarida Guzel Yamaha Bws De Uretmiyolar Artik Hastasiyimo Motorun Sesine Durusuna Cin Mali Boatian Var Deli Gibi Gidiyo Adamlarhic Usenmeden Kat Kat Yapiyolarbi Granaslarindan Sorun Cikiyo Motor Bolumu Falan Guzel Calisiyooo
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
kardesım arada bır ıkı ıstısna oluyor dıye net bısey soylemek mumkun degıl....!
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
222
Bu sözüm her fırsatta çin malı motorları karalayanlara ve çin malı motoru kullanıcılarınadır:
2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinli :) asya 150 t1 motorumu hala kullanıyorum 12000 km yol yaptım.10 kez istanbul-sapanca arasında uzun yol yaptım.motorum bir kez beni yolda bırakmadı ufak tefek sorunlar dışında sorunlar çıkarmadı hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda şimdi motorumu yükseltmek ve tarzımı değiştirmek için 250lik bir chooper almak istiyorum ama çinli motorumu satmak hiç istemiyorum çinli motorum olmasaydı belki şu anda motorlar benim için sadece uzaktan izlediğim iki tekerlekli bir araç olacaktı.şimdi ise hayatımın önemli bir kısmını motor oluşturuyor.
bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık

--------------------------------------------------------------------------
ARKADAŞIM sizi teprik ediyorum bende cin malı GS 250 cc wenir modelivar 3 yıldır cin malı motor kulanıyorum zealsun ikisindende memnunum malesef bizim insanlarımız önyargılı .karalayanlara bir sorun sen kactanesini eskittin diye eyer 3 tanesini eskitmiş de bu neticeye varmıise kendi kararıdır saygı duyarım şuan kullandıgım zealsun GS 250 CC MOTORLA 5000 KM Yİ GEÇTİM SADeCE YAĞ VE BUJİ YENİLEDİM ayrıca bu modelden piyasada fazla görmüyorum olan arkadaşlar var ise bana meyil atabilirler [email protected] saffet uyar mersin :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
bir arkadaşımız geçmiş sayfalarda şikayetvar.com a girin demiş girsin baksın ordaki honda şikayetçilerinide okusun yani..kullanıcı motordan dahah önemli iyi kullan motorda sana ithaat etsin..
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
şikayetvar.com ' a girdim ve şikayet bölümünde şu motorları gördüm genelde hep bunlar var.. mondial , yamaha , honda , kanuni , ramzey , çelik motor(herkez bunlardan şikayetçi)......
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
şikayetvar.com ' a girdim ve şikayet bölümünde şu motorları gördüm genelde hep bunlar var.. mondial , yamaha , honda , kanuni , ramzey , çelik motor(herkez bunlardan şikayetçi)......

2 yıldır Çinko motor kullanıyorum.
paşa paşa biniyor, çatır çatır geziyorum.
şikayetim yok. :bounce:

emoO_1903 sana da tavsiye ederim. :cherry:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
insanların sahip oldukları değerleri aşşağılamak küçümsemek ve hor görmek çok aşşağılık bir harekettir
ancak unutulmaması gereken bişey varki kalite sıtandardını tam anlamıyla yakalayamamış her hangi bir ürün eleştirilmeye muhtemeldir hele bide mağdurlar bu eleştiriyi yapıyorsa insanlık görevidir örneğin %50 memnun %50 mağdur varsa kalite standardı yükselmediği sürece memnun%50 zamanla memnun olmayan%50 nin yanına yavaş yavaş kayacaktır
konuyu uzatmadan kimseyi üzmeden şunu diyorum ürün normal karmarjıyla satılsın 300 dolarlık motor 2200ytl yerine 900dolarlık motor 2200 ytl ye satılsın kaliteyi yükseltilsin bizim insanımız da vibrasyonmuş fren boşalmasıymış kitlemeymiş şasi kırılmasıymış egzoz patlamasıymış uğraşmasın yani sözüm kişiye ürüne deyil kaliteyi kısanlara
 
Son düzenleme:

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
720
abiler mevzu ile ne kadar bağdaştırırsınız bilemem ama; gecenlerde bi abimin son model ve gıcır gıcır bir audi a4 otomobili ile seyahat ettim. inanın arabanın içine kamyon gibi ses geliyor ve araba gaza bastıkca gitmemekte direniyor sanki:)
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
14
ustalar benim babam postacı keeway focus 150 kullanıyo şu anda 7.552 km de sadece yağını değiştirdi ondan başka bişi olmadı babam hiç hor kullanmaz motor ilk günkü gibi ama postacı arkadışı bi kere düşürmüş onun için arka sağ sinyal dönüyo bazen her hafta siler özel olarak kendi elleriyle bana bile yaptırmaz süngerle yıkar motor ilk geldiği günde neyse o babamın dediğine göre 110-120 rahat yapıyomus yani düzgün kullandıktan sora bişi olmaz bence bu arada keeway çin malı demi
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sorup soruşturmalardan edindiğim bilgiyle keeway çin malı ama ayrı bi katagori kalite farkı var marka odaklı ,markasıda şablon basma markalardan deyil yani birazdaha üstün
 
Katılım
12 Ağu 2007
Mesajlar
46
Arkadaşlar ikisininde farklı avantajları var mesela japonların parcaları pahalı ama çinlilerin ucuz o yuzden kımse laf atmasın japonun tamırı ıcın 1 ay beklerken cınlıde 2 gunde cıkar motor bunlarda avantajlarıdır ayrıca japon motorlarıda artık çinde toplanıyo ornegın honda cb125 yamaha ybr serısı bunları neden çinli katagorısıne koymuyosunuz? cunku markası var yemısım markasına laf atıcaksanız onlara da atın sonucta onalrda çinden cıkma.. ne demişler çin işi japon işi.. bunu yapan iki kişi.. ha çin ha japon ikiside aynı kardeşim :)
sence çin malı motorların kalitesizliği montajdan mı kaynaklanıyor ben hiç sanmıyorum yamahayı ve ya hondayı japonlar tasarlıyor ama çinde işçilik ucuz oldugu için çinde montaj yaptırıyor olay işçilik değil tasarım ve ar-ge olayı
çinlilerde zayıf olan nokta sadece bu ama buda karalanması için gerekce deıl çin malı olup daha türkiyeye gelmemiş bir çok marka var kaliteli
japonlar 1,dünya savaşından beri gsxr 1000 üretmiyorki elbette onlarında bir başlangıç donemi vardı onlarında kalitesiz oldugu zamanlar vardı japon markaları 50 yıllık markalar çin markaları daha cok yeni 10 sene sonra onlarında japonlar kadar başarılı olmayacagı ne malum uzun lafın kısası bence çin mallarını kötülemektense ımkanı kısıtlı olupta motosıklet sevdalısı olan mılyonlarca ınsanı motosıklete kavusturdugu için tesekkür etmek lazım ve bazı olumsuzlukları hoş görmek lazım
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
başarı sorun değil arkadaşım onlarda istese kaliteli mal üretir marka yapar ama adamların derdi o değilki adamlar kısaca sürümden kazanıyo ülke sıtratejileri farklı işçisi çalıyo insanı doyuyo patron kazanıyo patron çinli değil zaten çoğu işçi çinli çinlini önüne ne geliyosa yapıyo
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çin malı motor bayisi bir tanıdığım var anlatıyo avcılarda eski ..... bayii
bi gün yanlarında tercuman lar kameralar nottutan elemanlarla çinden ,bağımsız bir heyet tek tek bayii leri dolaşıyolarmış burayada uğramışlar sormuşlar işte nasıl memnunmusunuz falan cevaBI sowrumdakinden çok aşşağıda tamir bekleyen motor var diyince çinliler suçu kaliteden kısmaya çalışan bazı (çoğunluk)girişimcilerimize atmış ve demişki bütün dünyaya ürün yapıyoruz ama sizinkiler kadar fiyattan kısmaya çalışan yok yani mecburuz demiş şimdi o yaptırıyo suçlu peki sen çinli bile bile böyle mal yapıyosun suçlu deyilmisin sen bunu diyosan ben sana nasıl güveneyim çinlide kalite standardı deyil insanlık standardı yok
bebeğime şıngırak getirmiş dayısı 5 ,6 tane bi kutuda içini bi açtım kırılmaya çok muhtemel sert dandik plastik bide iki parça, karşılıklı yıldız torna vidalarla tutturulmuş hemen imhaa ettim resmen tehlike saçıyo yani şunu diyeceğim çinmalı kendini kanıtlamış bi marka olmadığı sürece almayın yerli veya alman veya herneyse çinliden kaçmak mümkün deyil çünkü
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
çinliler olmasaydı ben de motor süremiyor olacaktım... allah razı olsun. türkiyede motor süren çoğaldıysa = Çinli sebedi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst