[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
gecmiş olsun mesut nasıl oldu kaza hayoylamı yaptın???
tşk ederim turgut.yok arkadaşın tiger ile oldu kaza.şimdi iyiyim.elimle ağır kaldıramıyorum şimdilik okadar...!
selam arkadaşlar bende bulgaristan göçmeniyim kurbanda gidecek olan varsa bende hazırım yada yaza haberleşelim saygılar.
aramıza hoşgeldin arkadaşım.şimdilik gidemiyoruz BG'ye ama yaza kısmetse..katılımcı olman dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
vay mesut seni tebrik ederim sende olmasan batıcak bizim burası yahu.
bu arada alperden haber alan varmı noldu bu bratçede beyav ne buraya takılıyo nede avcılarda görüyom buna bi toplu ziyarete gitsek olurmu acaba:cherry:
avcılar tayfası hadi bakalım bi akşam toparlanıp alperi aramaya çıkalım ya..
mesut bu arada sen alıştınmı artık yeni yerine oralar kış günü çok soğuk oluyo biliyon dimi.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
vay mesut seni tebrik ederim sende olmasan batıcak bizim burası yahu.
bu arada alperden haber alan varmı noldu bu bratçede beyav ne buraya takılıyo nede avcılarda görüyom buna bi toplu ziyarete gitsek olurmu acaba:cherry:
avcılar tayfası hadi bakalım bi akşam toparlanıp alperi aramaya çıkalım ya..
mesut bu arada sen alıştınmı artık yeni yerine oralar kış günü çok soğuk oluyo biliyon dimi.

tşk ederim mustafa abi :) ben yaz kış burdayım :) alper abiden haberim var benim.bashsettiği evi satın almış.evle uğraştığını bu aralar giremediğin yakında geleceğini söledi bana.ev nedeniylede 5 yıl makineyi yenileyemem dedi.
sumensko evlendi mi ne yaptı bilmiyorum.motorsiklet hayatı sona erdi galiba.aşka kapılıp kayboldu aramızdan..biriniz arayıp sorsun isterseniz...
alıştım mustafa abi.nede olsa yinede TR içindeyiz.eewt soğundan haberim var.günde 4 mevsim yaşamaya bşaladık bile buralarda. :queen:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
tşk ederim mustafa abi :) ben yaz kış burdayım :) alper abiden haberim var benim.bashsettiği evi satın almış.evle uğraştığını bu aralar giremediğin yakında geleceğini söledi bana.ev nedeniylede 5 yıl makineyi yenileyemem dedi.
sumensko evlendi mi ne yaptı bilmiyorum.motorsiklet hayatı sona erdi galiba.aşka kapılıp kayboldu aramızdan..biriniz arayıp sorsun isterseniz...
alıştım mustafa abi.nede olsa yinede TR içindeyiz.eewt soğundan haberim var.günde 4 mevsim yaşamaya bşaladık bile buralarda. :queen:

vay be bizim alper neler yapmış ta haberimiz yok ama olsun birazda bizde var tembellik bizde hiç arayıp sormadık tabi ama ev aldıysa ne mutlu bizede.
şumensko aşkının yüzünden motorculuk hayatını sonlandırdysan bu çok kötü bişey çünkü hiç bitmeyen aşk sadece motosiklete olduğunu anladığında çok geç olacak ama o öyle karar verdiğise ona mutluluklar dilerim.
motosiklet aşkı bitmez çünkü o sizin istediğinizi her zaman yapar ve aslaa dırdır etmez tabi bunu benim gibi evliler bilir sadece:queen:
size asla olmaz demez karşı gelmez taaaki siz hataa yapıpta onla beraber yok olana kadar ki inşalla bu hiç bir zaman hiç birimize olmaz.
biraz fazla filosofluk oldu galiba ama gerçek bu işte:cat:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478










selam arkadaşlar ben hep buraladayımda nete takılamıyorum malum evlilik hazırlıkları evi toparlıyorum motorsiklettende vaz geçmedim işe gidip geliyorum geçmiş bayramınızda mubarek olsun kusura bakmayın
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978










selam arkadaşlar ben hep buraladayımda nete takılamıyorum malum evlilik hazırlıkları evi toparlıyorum motorsiklettende vaz geçmedim işe gidip geliyorum geçmiş bayramınızda mubarek olsun kusura bakmayın

abi sen nerelerdesin gözünü sevim.insan 5 dk girer bali.neyse iyi olmana sevindim..düğününe davet yollamasan gelmem ona göre :queen: bu arada düğün ne zaman..? yengeyi alıştırdın mı artık motorsiklete..hayatında neler değişti..anlat biraz yaaa.uzun zaman oldu :queen:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
Selamlar
Herkez kayıp ne iştir Sürekli takip ediyorum ben yazılanları
Bu arada bizim Mişo Bulgaristan dan geri dönmücek sanırım hiç ses seda çıkmıyor.
Mustafa havaların güzel olduğu bir gün Kütahya ya gidelim hem gezmiş oluruz hemde Mesut kardeşimizi görmüş oluruz Başka gelicek arkadaşlarda varsa iyi olur...Yollarda piknik yapılacak ve gezilecek çok yer var.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
selam gratskiler ben buralardayım ama bu aralar nete takılamıyorum evle ugraşmaktan ama yakında bitiyor :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Selamlar
Herkez kayıp ne iştir Sürekli takip ediyorum ben yazılanları
Bu arada bizim Mişo Bulgaristan dan geri dönmücek sanırım hiç ses seda çıkmıyor.
Mustafa havaların güzel olduğu bir gün Kütahya ya gidelim hem gezmiş oluruz hemde Mesut kardeşimizi görmüş oluruz Başka gelicek arkadaşlarda varsa iyi olur...Yollarda piknik yapılacak ve gezilecek çok yer var.
ömür abi mişo geldi.yanına uğramadıysa bilemiyorum.döndüğümde işi değiştircem fln diyordu belki onla uğraşıyordur.bir ara ararım.valla burası için bir organizasyon yaparsanız süper olur.beni çok memnun etmiş olursunuz.
selam gratskiler ben buralardayım ama bu aralar nete takılamıyorum evle ugraşmaktan ama yakında bitiyor :)
abi galiba baştan inşaa ediyon evi :queen:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
vay be demekki biraz fırça biraz nasihat ve bi bakıyosun bütün kayıplar çıkmış ortaya.
hadi inşaaçılar bitirsin artık şu işleride burası biraz şenlensin.
ömür valla kütahyay gitmek iyi olur ama bize biraz uzak kaldığına kimse gelmek istemez açıkçası bende bi artçı bulmassam ortak yani biraz zorlanırız yoldan deilde tamamen duygusal yani.
ama bu ay sonlarına doğuru adapazarı pamukovada yine isofun şenlikleri olucak heralde orası nerdeyse orta sayıl orada buluşsak daha güzel olur hem kamp hem muhabet iyi geçer hemde isoff eğlenceleri yarışları güzel oluyo.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
vay be demekki biraz fırça biraz nasihat ve bi bakıyosun bütün kayıplar çıkmış ortaya.
hadi inşaaçılar bitirsin artık şu işleride burası biraz şenlensin.
ömür valla kütahyay gitmek iyi olur ama bize biraz uzak kaldığına kimse gelmek istemez açıkçası bende bi artçı bulmassam ortak yani biraz zorlanırız yoldan deilde tamamen duygusal yani.
ama bu ay sonlarına doğuru adapazarı pamukovada yine isofun şenlikleri olucak heralde orası nerdeyse orta sayıl orada buluşsak daha güzel olur hem kamp hem muhabet iyi geçer hemde isoff eğlenceleri yarışları güzel oluyo.

valla tamamen duygusal olmasaydı bahane dinlemeseydim ama bahane tuttu valla.fakat ilerde mutlaka bekliyorum..biz hazırız dediğiniz zaman bekliyorum.bursadan sonra 2 saat ya var ya yok yol.kütahya merkezde değilim çünkü.yani gözle büyütülcek kadar değil burası.hyo olsaydı yalovadan 2.5 saatte gelirdim herhalde :queen:
mustafa abi pamukova şenliklerinden bizi haberdar et.ben gelmeyi çok istiyorum.:cat:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
valla tamamen duygusal olmasaydı bahane dinlemeseydim ama bahane tuttu valla.fakat ilerde mutlaka bekliyorum..biz hazırız dediğiniz zaman bekliyorum.bursadan sonra 2 saat ya var ya yok yol.kütahya merkezde değilim çünkü.yani gözle büyütülcek kadar değil burası.hyo olsaydı yalovadan 2.5 saatte gelirdim herhalde :queen:
mustafa abi pamukova şenliklerinden bizi haberdar et.ben gelmeyi çok istiyorum.:cat:

Aynen bende merak ediyorum ve kesin gelirim Sizden haber bekliyorum mustafa
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
inşalla herkez orda olursa çok güzel olur.
geçen sene yarışlara katılmıştım ama bu sene sadece seyirci olucam yani nevaleyi sağalam getirmek gerekiyo:queen:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
Şenliklerin tarihi bellimi? Bu arada bizim Mişo tam sopalık Bir yakalayım hiç şansı yok Vız Vız geçiyo dükkanın önünden selam bile vermiyor Ama bir yakalarsam fena yapacam...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Şenliklerin tarihi bellimi? Bu arada bizim Mişo tam sopalık Bir yakalayım hiç şansı yok Vız Vız geçiyo dükkanın önünden selam bile vermiyor Ama bir yakalarsam fena yapacam...
ben bizzat aradım mişoyu senin yanına uğraması için.müsait bir zamanda uğricam dedi ama demek ki hala uğramadı :pale: telini verim ara konuş istersen

pata, Hocam CBR600F ile de yakalayamıyorsan artık...:cherry::wiinkk:

bülent şu adamı gaza getirme sonra yüksek süratten grenajlar uçuyor..sonra biz topluyoz :queen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst