- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
tşk ederim turgut.yok arkadaşın tiger ile oldu kaza.şimdi iyiyim.elimle ağır kaldıramıyorum şimdilik okadar...!gecmiş olsun mesut nasıl oldu kaza hayoylamı yaptın???
aramıza hoşgeldin arkadaşım.şimdilik gidemiyoruz BG'ye ama yaza kısmetse..katılımcı olman dileğiyle:rendeer:selam arkadaşlar bende bulgaristan göçmeniyim kurbanda gidecek olan varsa bende hazırım yada yaza haberleşelim saygılar.

