[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mustafa abi orda olamadım diye içim içimiyo iyiyor :( aranızda yeni yüzler gördüm..tanıyormuyuz? bir başka etkinlikte yanınızda olucam..
mehmet abi seninde fotoları beklioruz
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
mustafa abi orda olamadım diye içim içimiyo iyiyor :( aranızda yeni yüzler gördüm..tanıyormuyuz? bir başka etkinlikte yanınızda olucam..
mehmet abi seninde fotoları beklioruz

mesut yeni yüzler bizim buranın elemanları beyaz tişörtlü rafet çok iyi bi arkadaş diyerleri sevginin yanındaki çorlulu tanju ve babası ama burda avcılarda oturuyolar hepsi iyi arkadaşlar seneye bulgara biraz daha fazla motor gidecez galiba.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut yeni yüzler bizim buranın elemanları beyaz tişörtlü rafet çok iyi bi arkadaş diyerleri sevginin yanındaki çorlulu tanju ve babası ama burda avcılarda oturuyolar hepsi iyi arkadaşlar seneye bulgara biraz daha fazla motor gidecez galiba.

en büyük hayallerimden biri olan BG turu birkaç sene herhalde iptal benim için.öncelik olarak bir motorsikletim yok ve alacak bir umut ışığıda yok..her ay bana yollanan parayla birikim yapıyorum.boğazdan kesip 3-5de olsa bir kenara para ayırıyorum.bu üni biter bitmez azda olsa katkım olsun diye.4 gözle şu üniversitenin bitmesini bekliyorum.herhalde ondan sonra sizlerin aranızda ki yerimi tekrardan alıcam.fakat şimdilik hayal gibi bişey..tabi ki yazın gerçekleşen BG turuda benim için yalan :salut:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
sen ne zaman bg y e gıtmeyı dusunuyosun mustafa abı tam olarak ve kac gun kalacaksın

iso ben yine ağustosun ilk haftası stara zagora festivaline gider gelirim ve ay sonu izin alıp bizim ordaki festivale gider ve kalırım bir iki hafta orda.
ama sizle turlayamicam heralde çünkü çocukları yalnız brakamam orda.
gelçi siz ağustosun ilk haftası gitmeye planlıyonuz dimi.
anca beraber gideriz festivali geçiririz ve siz turunuza devam ederken ben yine buraya dönerim.
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
Herkes Gelecek Bu Sene Ben Anlamam Walla Mesut Herkes ıkı Kısımı Gıdecek Sankı Bırının Arkasında Gelırsın ıllaki
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut yeni yüzler bizim buranın elemanları beyaz tişörtlü rafet çok iyi bi arkadaş diyerleri sevginin yanındaki çorlulu tanju ve babası ama burda avcılarda oturuyolar hepsi iyi arkadaşlar seneye bulgara biraz daha fazla motor gidecez galiba.

Herkes Gelecek Bu Sene Ben Anlamam Walla Mesut Herkes ıkı Kısımı Gıdecek Sankı Bırının Arkasında Gelırsın ıllaki

bak o olabilir belki :rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
Walla Mustafa Abı Bız ıkı Festıvaldede Orda Olmak ıstıyoruz Zamanımız Yeterse Tabı Aralarında Tam Kac Gun Varkı ıkı Festıvalın Yada Hangısı Daha Guzel Coskulu Gecıyosa Ona Gıderız Bıze Ayak Uyduracaksın Onu Bunu Anlamayız Walla Kusura Bakma Olmadı Paylasacaz Cocukları O Sorun Degıl Mesut Sende Geleceksen Ayarla Kendını Agustosa
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Walla Mustafa Abı Bız ıkı Festıvaldede Orda Olmak ıstıyoruz Zamanımız Yeterse Tabı Aralarında Tam Kac Gun Varkı ıkı Festıvalın Yada Hangısı Daha Guzel Coskulu Gecıyosa Ona Gıderız Bıze Ayak Uyduracaksın Onu Bunu Anlamayız Walla Kusura Bakma Olmadı Paylasacaz Cocukları O Sorun Degıl Mesut Sende Geleceksen Ayarla Kendını Agustosa

bakçaz iso o günler gelsin ve tamamen duygusala bakarak karar vericez nekadar geziceimize.
stara zagora festivali genelde ağustosun ilk günlerinde bizim ordakide son günlerinde.
ama sana hepsi uyar nasıl olsa iki ay izin kulanabiliyon hem bulgarcanı ilerletirsin:mrgreen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Walla Mustafa Abı Bız ıkı Festıvaldede Orda Olmak ıstıyoruz Zamanımız Yeterse Tabı Aralarında Tam Kac Gun Varkı ıkı Festıvalın Yada Hangısı Daha Guzel Coskulu Gecıyosa Ona Gıderız Bıze Ayak Uyduracaksın Onu Bunu Anlamayız Walla Kusura Bakma Olmadı Paylasacaz Cocukları O Sorun Degıl Mesut Sende Geleceksen Ayarla Kendını Agustosa

benim almanyadan kız arkadaşım gelicek temmuzun ortasında ve ağustos'un 15ine kadar felan ben yalovada onunla beraber olmam lasım.yinede bişey belli değil belki ozamana kadar ayrılırız :queen: olmazsa 15inden sonra otobüsle gelirim :p ozamanlar gelsin konuşuruz.şimdi çok erken herşey için :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahhhhhh Ahhhhhhhh nerde bizim o eski MT geceleri herkes çekilmiş kabuğuna ne yazan var ne bakan var :salut:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
ya aynen öyle yaşar kimse takılmıyo artık buralara.
kim evle uğraşıyo kim evlenmeyle benimgibileride gezmelerde:pr:
artık kar yamasını beklicez galiba burda buluşmak konuşmak için.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ya aynen öyle yaşar kimse takılmıyo artık buralara.
kim evle uğraşıyo kim evlenmeyle benimgibileride gezmelerde:pr:
artık kar yamasını beklicez galiba burda buluşmak konuşmak için.

ilkkez kar yağmasını dört gözle bekliyorum :queen: hiçbiriniz dışarı çıkamayın hepiniz evde oturun emi :queen:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
nerde bu göçmenler nerde bu bratçetler...
kimseler gelmez olmuş buralara düşmüşüz sayfanın en altına arar arar bulamıyosun:pr:
bizler hafta sonu yine bi tur yaptık hemde CBF150 lerle hemide taaa kırklareli demirköy az da olsa memleket havası aldık.
bende pek iyi resimler yok artık beklicez bizim şumenli iso atsın resimleri buraya da bakalım bizlerde.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
nerde bu göçmenler nerde bu bratçetler...
kimseler gelmez olmuş buralara düşmüşüz sayfanın en altına arar arar bulamıyosun:pr:
bizler hafta sonu yine bi tur yaptık hemde CBF150 lerle hemide taaa kırklareli demirköy az da olsa memleket havası aldık.
bende pek iyi resimler yok artık beklicez bizim şumenli iso atsın resimleri buraya da bakalım bizlerde.

valla mustafa abi sattık motoru siz çoştunuz :queen: sırf bana inat yapıyorsunuz dimi :queen: hiç haberimizde yok hani.resimleri bekliyoruz sabırsızlıkla..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yani insan buraya iki satır yazar belki bende gelirdim gerçi motor Bursa'da ama ben artık İstanbul'da çalışıyorum ok. duyduk duymadık demeyin :mrgreen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ben geldim artık burdayım :)
abi özlettin kendini yaaa.artık aricaktım seni öldün mü kaldın mı diye.valla evin bitmesine senin kadar bende çok sevindim..bir an ikiz kuleleri baştan kuruyon sandım :) neyse burda tekrar bizlerle olman sevindirici.arada burdan geçerken uğrada bi yorgunluk çayı söylim sana..özlettin kendini :cat:
Yani insan buraya iki satır yazar belki bende gelirdim gerçi motor Bursa'da ama ben artık İstanbul'da çalışıyorum ok. duyduk duymadık demeyin :mrgreen:
yaşarım habersiz yine neler yaptın öle bakim :queen: iş bulmana çok sevindim valla.uzun süredir arıyordun gerçekten.ist'da yaşamana bir okadar daha çok sevindim..en uzak şimdi ben mi kaldım :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst