- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
mustafa abi orda olamadım diye içim içimiyo iyiyor
aranızda yeni yüzler gördüm..tanıyormuyuz? bir başka etkinlikte yanınızda olucam..
mehmet abi seninde fotoları beklioruz
mehmet abi seninde fotoları beklioruz