- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
ulen burayıda mı buldun.mesut ben adım ne çabuk unuttun :queen: ucanteneke5'nin adı mustafa :bounce:Selamlar HErkese Yalova gezisinde Ucanteneke Nikli ARkadaşla PlayBoy77 Sayesinde Tanısmıstım Abi Valla İsminizi unuttum tekirdağdan Selamlar Herkese Nasılsınız iyimisiniz ?
16 akşamı 8,30 yola çıkıyoruz kısmetse.motorsikleti bakıma soktum 140 ytl girdi banaTsk Ederım Bulosele Zor Oldu Bıraz Ama Aldık Sonunda Mesut Ne Zaman Glıyosunuz Sımdı ıstanbula