[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Selamlar HErkese Yalova gezisinde Ucanteneke Nikli ARkadaşla PlayBoy77 Sayesinde Tanısmıstım Abi Valla İsminizi unuttum tekirdağdan Selamlar Herkese Nasılsınız iyimisiniz ?
ulen burayıda mı buldun.mesut ben adım ne çabuk unuttun :queen: ucanteneke5'nin adı mustafa :bounce:
Tsk Ederım Bulosele Zor Oldu Bıraz Ama Aldık Sonunda Mesut Ne Zaman Glıyosunuz Sımdı ıstanbula
16 akşamı 8,30 yola çıkıyoruz kısmetse.motorsikleti bakıma soktum 140 ytl girdi bana :p inş ozamana kadar hesabı kapatıp geliceZ.yani 16 akşamı ordayız :rendeer:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
16 akşamı 8,30 yola çıkıyoruz kısmetse.motorsikleti bakıma soktum 140 ytl girdi bana :p inş ozamana kadar hesabı kapatıp geliceZ.yani 16 akşamı ordayız :rendeer:[/QUOTE]

bekleriz mesut buyurun gelin
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
shumenli_iso, ellerine saglik kardesim, harika fotograflar, bu arada yeni makinan hayırlı olsun...

Mesut, misafirperverliginden ötürü tesekkur ederim...

ucanteneke5, dönüste Edirneye ugramayı düsünürsen numaram 5058667085...
gratski uğramaya zaman kalmadı pazar akşamı sekizde geçtim kapıyı ve doğuru eve geldim
Selamlar HErkese Yalova gezisinde Ucanteneke Nikli ARkadaşla PlayBoy77 Sayesinde Tanısmıstım Abi Valla İsminizi unuttum tekirdağdan Selamlar Herkese Nasılsınız iyimisiniz ?
hoş geldim arkadaşım ama açıkçası bende senin ismini ve hataa seni hatırlayamadım kızmassın dimi.
ulen burayıda mı buldun.mesut ben adım ne çabuk unuttun :queen: ucanteneke5'nin adı mustafa :bounce:

16 akşamı 8,30 yola çıkıyoruz kısmetse.motorsikleti bakıma soktum 140 ytl girdi bana :p inş ozamana kadar hesabı kapatıp geliceZ.yani 16 akşamı ordayız :rendeer:

mesut gelin bakalım.
bulgara gelmediniz ama çok şey kaçırdınız böyle bi festival olmaz.
ismail resimleri getirsinde bi koyayım da bakın.
30.31 ağustos yine gidiyoz isteyen varsa gelebilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
valla bende çok gelmek istiyordum ama maddi durumlar el vermedi :(

kısmetse 16 sında ordayız..ayrıca yalova bir grup kuruyoruz.şimdilik adını 'NO LİMİTED' koyduk ama yinede kararsızız.grubun başkanıda benim.şimdiden bir çok kişi başkanım diyor :) bakalım ufak bir yalova grubu kurmaya uğraşıyoruz.eğer olursada 16 sında bu grubun ilk üyeleri ile geleceğiz :cherry: ufak ama eğlenceli ve en önemlisi büyük dostluk ve yardımlaşma dolu bir grubumuz var :cat:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
7
selam bratçetler ben mehmet bende macırım razgradtan yalovada oturuyom bir haftadan beri topinizi okuyom ve benide aranıza alırsanız sevinirim
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
işte size biraz resim.
makinalar hazır lastik hava kontrolü ve benzin de tamam artık gazlamak kalıyo.
kapıyı geçene kadar pek resim çekmedik ama olsun.
ssa55187wg4.jpg
[/URL][/IMG]
ssa55189ec7.jpg
[/URL][/IMG]
ssa55191ve1.jpg
[/URL][/IMG]
ssa55192ri4.jpg
[/URL][/IMG]
ssa55193mw5.jpg
[/URL][/IMG]
işte kapıyı geçer geçmez aç insancıklar biraz yemek içmeli:queen:
ssa55194oc0.jpg
[/URL][/IMG]
ssa55195dj4.jpg
[/URL][/IMG]
ssa55199mp2.jpg
[/URL][/IMG]
ssa55203fw5.jpg
[/URL][/IMG]
ssa55205zx0.jpg
[/URL][/IMG]
ssa55208zj7.jpg
[/URL][/IMG]
arkadaş biraz teker alıştırması yapıcakta şükrü rahat dururmu
ssa55206mq1.jpg
[/URL][/IMG]
ssa55214ra9.jpg
[/URL][/IMG]
bu akşamlık bukadar yarın devam ederim.

selam bratçetler ben mehmet bende macırım razgradtan yalovada oturuyom bir haftadan beri topinizi okuyom ve benide aranıza alırsanız sevinirim

hoşgeldin bratçet mesutla tanışıyosundur heralde.
umarım kalıcı olursun burada.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
7
sağol bratçet sahsen tanışmıyom ama burada yazdıklarını okudum ilk fırsatta tanışmak isterim tabi hepinizle saygılar
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
deliormanli arkadaşım hoşgeldin.
bende yalovada yaşıyorum...
aramıza hoşgeldin.nerde oturursun nerde çalışıyorsun.kimlere takılıyorsun.
bir tanışma topic'i yazarsan seviniriz.hem seni daha iyi tanımış oluruz:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
7
selam mesut 500 evlerde oturuyom uzmanlar özel yalova hastanesinde ortopedi asistanı olarak çalışıyom ayrıca sen bu aksam ali çavuşoğlunun oradan gectin mi senin hyosung gt250 di sanki ben tigeri bu aksam yeni teslim aldım daha önce mz 251 vardi
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
selam mesut 500 evlerde oturuyom uzmanlar özel yalova hastanesinde ortopedi asistanı olarak çalışıyom ayrıca sen bu aksam ali çavuşoğlunun oradan gectin mi senin hyosung gt250 di sanki ben tigeri bu aksam yeni teslim aldım daha önce mz 251 vardi

motorsikletin aküsü çökmüştü.arkadaşa verdim gidip değiştirsin diye.onu görmüşsündür seN.hayırlı uğurlu olsun motorsikletin.
demek ki 500 evlerde oturuyorsun.sen oraya yeni mi taşındın.benim çocukluğum orda geçti ama 5 yıl önce taşındım ordan.kime sorsan tanır beni.özellikle musti mini market ve çevresi.sık sıkda gelirim oralara :cat:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
7
ben depremden sonra istanbula tasındım 500 evlere döneli iki yıl oldu ayrıca bana 500 evlerde sarı mehmet derler buradakiler benide iyi tanır dişçi izzeti tanırsan ben onun bratçediyim ayrıca elmalık yolunda çetin var büfeleri ve marketleri var ondada bir zamanlar makina vardi onlarla takılıyom
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ben depremden sonra istanbula tasındım 500 evlere döneli iki yıl oldu ayrıca bana 500 evlerde sarı mehmet derler buradakiler benide iyi tanır dişçi izzeti tanırsan ben onun bratçediyim ayrıca elmalık yolunda çetin var büfeleri ve marketleri var ondada bir zamanlar makina vardi onlarla takılıyom

izzet abi benim alt komşumdu.üstlerinde oturuyordum ben.senle tanışıyoruz sanırsam.izzet abiye beni sorarsan söler.seni şimdi çıkartamıyorum ama yüz yüze görüşürsek tanırız herhalde:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
7
tamam ben seni çıarttım simdi yüz yüze görüşmek isterim tabi uzmanlara doğru yolun düşerse uğra ben oradayım acil kısmında bulursun beni
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
biz akşamları buluşuyoruz.genelde 20.30'da balıkçılarda oluyoruz.gel bekleriz.her hafta geziler düzenliyorum.gel takıl bize.16 sında ist'a gidiyoruz.gel hem BG MT'nin bir bölümü ile tanışmış olursun :cat: uzmanlarda bir arkadaş vardı ismini unuttum şimdi.ybr 125'i var.corsa araba aldı şimdi.göçmen mah. otoruyor.oda tanıyor beni :cat:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
7
adı murat o arkadaşın istanbula gelmek isterim ama otarihte nöbetçiyim kısmet olursa baska gezilere katılırım balıçılara da uğrarım orada görüsürüz
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
7
tesekurler benimkide 0535 464 23 51 uzmanlarda da isin olursa her zaman yardımcı olurum ben simdi cıkıyom yatacam yarın buyuk bir ameliyata girecem dinç olmam lazım iyi geceler
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
Hosgeldın Aramıza Delıormanlı Daha Onceden Tanısmıs Olsaydık Daha Guzel Olurdu Dımı Mesut Onuda Alırdın Yolva Festıvalıne Tanısmıs Olurduk Neyse Senı Devamlı Burda Gormek Dılegıyle Delıormanlı
Len Mesut Tamda ıznım Bıttıgı Zamanmı Gelıyosunuz Kac Gun Duracaksınız Peki Burdaaynı Gun Aksamı Gerı Donecekmısınız Peki
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
DELIORMANLI, hosgeldin aramıza..Ortopedi asistanıysan isin zor, Allah kolaylık versin...
ucanteneke5, resimlerin devamını bekliyoruz ama lutfen biraz da yorum olsun, sadece resim istemiyoruz...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst