- Katılım
- 1 May 2008
- Mesajlar
- 402
gt 250 tekerlekleri bikere çok kalitesiz.virajlarda istediğin gibi motorsikleti yatıramıyorsun.fakat lastik değişimine gidersen üstün performans sağlıyor.seri olması güçlü bir beygir ve tork sahip olması göze çarpıyor.7000 devirden sonra sanki turbo varmış gibi kuduruyo yaa işte o beni tatmin ediyor.grenajlar biraz kalitesiz gibi ama zaman gösterecek.ninja hakkına sadece yol tutuşunun ve lastiklerin çok kötü olduğunu ve sürücü üzerinde rahatsız oluyormuş.özellikle kollarda ağrı çok oluyormuş diye duymuştum :cat: fazlada bir bilgim yok ninja hakkında
bilmiyorum bende ikisi arasında çok kararsız kalıyorum fakat gozum gt 250 ye kacıo cunku oturus pozisyonu fekan hepsi tam bi racıng.bide ninja ya oturuyorum o da tam bir naked oturus pozisyonunda walla ne yapacagımı nasıl edecegimi bilemiyorum.ama fuar zamanına kadar vaktim var. soyle bakıorum ikisininde olumsuz yanları hemen hemen aynı cok karasız kılıyorlar beni...:silent::silent: