[Bulgaristan - MT]

Katılım
1 May 2008
Mesajlar
402
gt 250 tekerlekleri bikere çok kalitesiz.virajlarda istediğin gibi motorsikleti yatıramıyorsun.fakat lastik değişimine gidersen üstün performans sağlıyor.seri olması güçlü bir beygir ve tork sahip olması göze çarpıyor.7000 devirden sonra sanki turbo varmış gibi kuduruyo yaa işte o beni tatmin ediyor.grenajlar biraz kalitesiz gibi ama zaman gösterecek.ninja hakkına sadece yol tutuşunun ve lastiklerin çok kötü olduğunu ve sürücü üzerinde rahatsız oluyormuş.özellikle kollarda ağrı çok oluyormuş diye duymuştum :cat: fazlada bir bilgim yok ninja hakkında

bilmiyorum bende ikisi arasında çok kararsız kalıyorum fakat gozum gt 250 ye kacıo cunku oturus pozisyonu fekan hepsi tam bi racıng.bide ninja ya oturuyorum o da tam bir naked oturus pozisyonunda walla ne yapacagımı nasıl edecegimi bilemiyorum.ama fuar zamanına kadar vaktim var. soyle bakıorum ikisininde olumsuz yanları hemen hemen aynı cok karasız kılıyorlar beni...:silent::silent:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Selam Beyler; hic sesiniz solugunuz cıkmıyor bu aralar...???İşin aslı ben de pek takip edemiyorum son günlerde.

Bu haftasonu kızarkadasım ile birlikte Kırklareli İli'ne baglı Dupnisa Magarası ve İgneadayı ziyaret etmek istedik.Saat 09:00'da yola cıkmayı planlamıstık ama benim uyanamamamdan dolayı hareket saatimiz saat 12:30'ü buldu.Yolun yarısına gelince ben zaten yorgunluktan bitap düsmüstüm, Dupnisa'yı eledik sadece İgneadaya gittik.

Birkac resim cektik, sizlerle paylasmak istedim...

S7300558Large.jpg

By bulosele at 2008-06-21

S7300552Large.jpg

By bulosele at 2008-06-21

S7300559Large.jpg

By bulosele at 2008-06-21

S7300560Large.jpg

By bulosele at 2008-06-21

S7300568Large.jpg

By bulosele at 2008-06-21

S7300564Large.jpg

By bulosele at 2008-06-21

S7300572Large.jpg

By bulosele at 2008-06-21

S7300599Large.jpg

By bulosele at 2008-06-21

S7300589Large.jpg

By bulosele at 2008-06-21

S7300579Large.jpg

By bulosele at 2008-06-21

S7300582Large.jpg

By bulosele at 2008-06-21
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
nabarsınız bratçetler.
havalar güzel oldukça galiba kimse takılmıyo buralara.
bulosele iyi gezmeye düşünmüşsün ama yarım kalmış e nede olsa twister biraz rahatsız:cherry:eek:lucak o kadar resimler güzel ama az çekmişsin bidakine daha fazla isteriz.
avcılar takımı bakşam Milko kalayciev konseri varmış sahilde yeni BURGAZ restoranında isterseniz gidelim.
ama içeri girmeden dışardaki masalarda takılalım daha hesaplı olur yani:queen:
gidelim diyen olursa alo yapsın.
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
ucanteneke5, haklısın bratmi yarım kaldı gezi cünkü cok gec cıktık evden, ayrıca yollar o kadar virajlıydı ki cok zorlandım, tecrübe eksikligi diyelim:)

Milko yerine Anelia gelseydi o zmaan Edirneden atlar gelirdim...:cherry:
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
Yaa Bırak Allah Askına Bıde Gıdelım Dıyosun Yaa Mustafa Abı Konser Saatı Geldı Sen Hasta Oluyosun Bu Nasıl Olcak Beyaaaaa Kımse Gelmedı Hsan Ben Huseyın Bıde Huseyının Arkadasları Vardı Onlarla Takıldı Sahılde Bu Arada Senın H4 Zenonlara Musterı Buldum Haberın Olsun
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bülent kardeşim biraz aksilikler olmasına rağmen güzel bir gezi olmuş.zatn kız arkadaşın yanında olunca heryer güzel oluyo dimi :p biz hala arıyoruz bakalım ne olcak halimiz...zaten mesai bitmesine az bir süre kalmış tam acıkmışım balıkları görünce ağzımın suları aktı valla haaa :queen: bu arada 22-24 ağustos gibi edirneyim :cat:
mustafa abi kendin gidelim demişsin ama gitmemişsin sanırım :queen:
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
walla mesut bırazda oyle oldu ben sundum teklıfı ona ama gıttı bı havuz aldı carrefourdan sısırırken hasta olmus sonra camdan bakayım dedım krem kokusundan kendını bıle goremedım ablukaya alınmıs resmen evde
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Mesut, ben bu işten "ince iş" kokusu alıyorum...:cherry:

ulenn ne adamsın heee :queen: aklın fikrin başka şeylerde :p kuzenimin düğünü var oraya geleceğim :rendeer:(söylimde rahatla :queen:)

BULGARİSTAN MT 5-6 TEMMUZ MÜSAİTSENİZ YA TEK YADA KALABALIK BİR ORDUYLA ZİYARETİNİZE GELMEYİ DÜŞÜNÜYORUM.BÜYÜKÇEKMECE YADA BAŞKA BİR YERDE KAMP YAPAR, ÖZLEM GİDERİRİZ...! ne düşünüyorsunuz????
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
o bakıyorumda fırçada atıyorsun mesut :) ben bu aralar yogunum gratskiler ama yarından sonra biraz hafifliycek gibi gözüküyor ha bu arada yarın bursaya gideceyim mesut dönuşte seni ararım musayit olursan görüşürüz tabi özcanıda arıycam ama tlf yok bende
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
alper pazar burda olmicanmı yani?
ya ben geçen pazar bi hasta oldumki sormayın perşembe günü zor kalktım ayağa dört günde 7 kilo verdim şimdi toparlıyom bakalım.
pazar günü hazafrende kros varmış ben gidebilirsem gidecem tabi yine ani bi hastalık yakalamassa:pr:
bu arada mesut ben 5 temuzda bulgarda olucam büyük ihtimal cumartesi gidip pazar akşamı dönücem yani.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Merhaba Arkadaşlar, nasılsınız. Ben de birkaç zamandır siteye giremedim. Bilgisayarımda sorun vardı. Şimdi hallettim. Virüs bulaşmış bilgisayara. Bir program satın aldım. Şimdi sorun yok.

Arkadaşlar 5-6 Temmuz da Bilecik'teki EMOK Motosiklet festivaline gitmeye niyetimiz var. Cuma akşamı çıkmayı düşünüyoruz. Gelmek isteyen arkadaşlar buraya yazarlarsa beraber bir organizasyon yapabiliriz.
Şimdilik Ben, Tuncay ve Hikmet diye bir arkadaşımız geliyor. Mustafa Bulgaristana gidiyor, o yüzden gelemeyecek.
Festivale gidecek olan bir arkadaşın da gurubu varmış, onlarla beraber de gidebiliriz.
Herkeze selamlar.

ulenn ne adamsın heee :queen: aklın fikrin başka şeylerde :p kuzenimin düğünü var oraya geleceğim :rendeer:(söylimde rahatla :queen:)

BULGARİSTAN MT 5-6 TEMMUZ MÜSAİTSENİZ YA TEK YADA KALABALIK BİR ORDUYLA ZİYARETİNİZE GELMEYİ DÜŞÜNÜYORUM.BÜYÜKÇEKMECE YADA BAŞKA BİR YERDE KAMP YAPAR, ÖZLEM GİDERİRİZ...! ne düşünüyorsunuz????

Mesut gelmek için hiç de iyi bir zaman değil bence. İstanbul'a değil de Bilecik'e gelsen nasıl olur. Orda daha iyi eğleniriz bence.
İstanbul'a daha sonra da gelirsin kafamıza göre takılırız, ne dersin. Selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
o bakıyorumda fırçada atıyorsun mesut :) ben bu aralar yogunum gratskiler ama yarından sonra biraz hafifliycek gibi gözüküyor ha bu arada yarın bursaya gideceyim mesut dönuşte seni ararım musayit olursan görüşürüz tabi özcanıda arıycam ama tlf yok bende
valla forumu aksatınca dedim nerde bunlar yaaa :silent: fırça atmak hakkım birazda olsa herhalde:p aramanı bekliyorum :cat:
alper pazar burda olmicanmı yani?
ya ben geçen pazar bi hasta oldumki sormayın perşembe günü zor kalktım ayağa dört günde 7 kilo verdim şimdi toparlıyom bakalım.
pazar günü hazafrende kros varmış ben gidebilirsem gidecem tabi yine ani bi hastalık yakalamassa:pr:
bu arada mesut ben 5 temuzda bulgarda olucam büyük ihtimal cumartesi gidip pazar akşamı dönücem yani.
geçmiş olsun mustafa abi sana fırça yok.maziretin geçerli :queen:

Merhaba Arkadaşlar, nasılsınız. Ben de birkaç zamandır siteye giremedim. Bilgisayarımda sorun vardı. Şimdi hallettim. Virüs bulaşmış bilgisayara. Bir program satın aldım. Şimdi sorun yok.

Arkadaşlar 5-6 Temmuz da Bilecik'teki EMOK Motosiklet festivaline gitmeye niyetimiz var. Cuma akşamı çıkmayı düşünüyoruz. Gelmek isteyen arkadaşlar buraya yazarlarsa beraber bir organizasyon yapabiliriz.
Şimdilik Ben, Tuncay ve Hikmet diye bir arkadaşımız geliyor. Mustafa Bulgaristana gidiyor, o yüzden gelemeyecek.
Festivale gidecek olan bir arkadaşın da gurubu varmış, onlarla beraber de gidebiliriz.
Herkeze selamlar.



Mesut gelmek için hiç de iyi bir zaman değil bence. İstanbul'a değil de Bilecik'e gelsen nasıl olur. Orda daha iyi eğleniriz bence.
İstanbul'a daha sonra da gelirsin kafamıza göre takılırız, ne dersin. Selamlar.

mehmet abi emok festivaline gidecekler arasında ismimi göremedim:silent: kambersiz düğünmü olurmuş :queen: bende geliyorum tabiki.ist'a da artık dediğiniz gibi başka zaman geliriz :cat: cuma günü giderken yalovadan kaç gibi geçersiniz? 20.00 gibi olursa süper olur bende işten biraz izin alır cuma akşamından sizinle birlikte bende gelirim.pazar günüde erkenden dönmem gerek benim çünkü pazar 12.00 gibi işte olmam gerekicek benim:salut: biraz geç yola çıkarsanız sevinrim.hem benide almış olursunuz.okadar yolu bana tek başıma çektirmeyin gözünüzü sevim :salut:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Mesut, İstanbul'dan çıkarken sana bir alo derim ben.
Görüşmek üzere Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst