- Katılım
- 18 Ara 2007
- Mesajlar
- 478
özcan abi sen resmen aşık olmuşsun yaa :queen: yılmak yokl: ne yapıp ne edip yengeyi motorsiklet için ikna etmelisin.savaşa devam :cat: bu arada bende bir kız için uğraşıyorum inş olursa bir ilişkiye başlicaz.şimdilik kıza ulaşmak için aracılar soktum bugün yarın haber gelir :mrgreen: kızlada dün akşam tanıştım.motorsikletime aşık olmuş sonra bana ulşatı,bende evine bıraktım VS.....ayrıntıya girmeyelim:queen: motorsikleti sevdiği için kafama göre biri diye düşünerek birlikte olmak istiyorum.bakalım ne olcak
[/QUOT
şanslısın sen ozaman motorsikleti seviyosa biz napıcaz bakalım kandıra bilirsem yalovaya festivale getirecem motora binmeye ikna ede bilirsemale:

































