[Bulgaristan - MT]

Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
özcan abi sen resmen aşık olmuşsun yaa :queen: yılmak yok:pl: ne yapıp ne edip yengeyi motorsiklet için ikna etmelisin.savaşa devam :cat: bu arada bende bir kız için uğraşıyorum inş olursa bir ilişkiye başlicaz.şimdilik kıza ulaşmak için aracılar soktum bugün yarın haber gelir :mrgreen: kızlada dün akşam tanıştım.motorsikletime aşık olmuş sonra bana ulşatı,bende evine bıraktım VS.....ayrıntıya girmeyelim:queen: motorsikleti sevdiği için kafama göre biri diye düşünerek birlikte olmak istiyorum.bakalım ne olcak :p[/QUOT


şanslısın sen ozaman motorsikleti seviyosa biz napıcaz bakalım kandıra bilirsem yalovaya festivale getirecem motora binmeye ikna ede bilirsem :pale:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
özcan abi sen resmen aşık olmuşsun yaa :queen: yılmak yok:pl: ne yapıp ne edip yengeyi motorsiklet için ikna etmelisin.savaşa devam :cat: bu arada bende bir kız için uğraşıyorum inş olursa bir ilişkiye başlicaz.şimdilik kıza ulaşmak için aracılar soktum bugün yarın haber gelir :mrgreen: kızlada dün akşam tanıştım.motorsikletime aşık olmuş sonra bana ulşatı,bende evine bıraktım VS.....ayrıntıya girmeyelim:queen: motorsikleti sevdiği için kafama göre biri diye düşünerek birlikte olmak istiyorum.bakalım ne olcak :p[/QUOT


şanslısın sen ozaman motorsikleti seviyosa biz napıcaz bakalım kandıra bilirsem yalovaya festivale getirecem motora binmeye ikna ede bilirsem :pale:

gerekirse bende gelirim bursaya.yengeye psikolojik baskı yaparız :queen: bir şekilde getirmeye çalışırız :wiinkk: valla merak ettim yengeyi.beraber bir pıtret yok mu?bir görelim bakalım bukadar motorsikletten nefret eden kimmiş :p
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
nefret deilde korku diyelim biz buna korkuyor

hmmmm...!:silent: boş alanlara götür.boş arazide binmesi için rica et.ters tepki verirse boş arazi burası ne olucak ki.beni seviyorsan,bana inanıyorsan ve güveniyorsan söz yavaş gidiceğim felan de.yinede ters tepki verirse damardan gir :p sen beni sevmiyorsun :salut: okadar rica ediyorum yinede binmiyorsun.kalbimi kırdın fln de.kızlar böle şeylerden çok hoşlanır.yani anlayacağın bir şekilde bindir :cat: 1-2-3 derken bir bakmışsın özcan hadi yalvoaya gidelim demiş :queen: yolda 'yaa özcan bu alet yavaş mı? bas şu gaza' felan derse şaşma :queen: bir şekilde bindirmeyi başar.gerisi gelecektir.virüsü bulaştırdın mı gerisi kolay yani :queen:

buarada resimleri unutmadım..hala bekliyorum yenge ile resminizi
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
yarın çeker koyarım resimleri mesut tokatı yersem sorarım sana:queen: veriyon gazı

mustafa abi harbi motorunu satıyormu bizim motor çetesi dağiliyor galiba :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
yarın çeker koyarım resimleri mesut tokatı yersem sorarım sana:queen: veriyon gazı

mustafa abi harbi motorunu satıyormu bizim motor çetesi dağiliyor galiba :salut:

beklicem resmi :cat: bi tokat benden kıymetli mi bee :queen: bak aklıma ne geldi :p sen şimdi tek başına bi büyük götür,üstüne 2 tanede extra cila yap git kızın yanına işte ozaman ne eder ne yapar sen bindirmeyi başarırsın:queen: içmeden yapamazsın :queen: bak bakalım ozaman biniyor mu binmiyor mu :queen:

valla mustafa abi satsada sonuna kadar herşeyden kopmuş olmicak.gezilerde fln burda olursa illa ki bir şekilde geleceğini umuyorum.o gelmezse biz gideriz zaten. kurtuluş yok bizden :p

geçen pazar gitmiştik ama resimler elime yeni ulaşınca anca sizlerle paylaşma fırsatı bulabildim.karnımız acıktı bir alabalık iyip,birazda kafa dinleyip sohbet edelim dedik.karamürselin karapınar alabalık tesislerine gittik bizde.

olmazsa olmaz yakıt...!




bir arkadaşımızda yolda bizi karşılıyor.kadro tamam...!bekleyin bizi balıkçıklar :queen:






ufak bir manzara...!:cat:










sonunda vardık :queen:




berbatmışım o gün :queen: mesut o halin ne leeen senin :p


dönüş için tekrardan yollardayız...!







 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
vay be hyo'culara bak :) kazasız sürüşler dilerim. :) içinizden bugün eskişehir'e gelen oldu mu? aklıma ilk playboy_77 geldi :) kaskı aynı ona benziyodu bi sorim dedim. :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
vay be hyo'culara bak :) kazasız sürüşler dilerim. :) içinizden bugün eskişehir'e gelen oldu mu? aklıma ilk playboy_77 geldi :) kaskı aynı ona benziyodu bi sorim dedim. :)

yok gelmedim bugün yalovada yağmurla boğuştum...fakat bir arkadaşım var kendisi eskişehirli bir gün inş gezmeye gelicez oralara.zaten oralara gelsem haber verirdim.güzel discolar fln olduğunu duydum orda.doors park buda hayal VS... meşhurmuş oralarda.bir ara tadına bakmaya geliceğim oralara.merak etme gelirsem ilk senin haberin olur :bounce:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
nabıyonuz bratçetler?
girmeyeli pek bi ilerleme olmamış.
mesut yalova festivali ağustosta deilmiidi?
gelmeye çalışırım ama geçen seneki gibi motoru çadırın yanına sokamassın derlerse döner gelirim valla.
tamda bulgara gitmeden önceki haftaya denk geliyo ama inşalla gelirim.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
mesut güzel gezmişin biz bu aralar fazla giremiyoruz sen burayı boş bırakma:)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
valla buralarda tek başıma kalınca canım sıkılyor.çok boş bırakmaya başladık forumu.biraz daha dikkat edelim lütfen...siz olmayınca tadı çıkmıyor buraların :salut:
mustafa abi gelmek zorunlu değil,mecburidir :cherry: öle gelmeye çalışcam gibi bir seçeneğiniz yok.valla çok kırılırım.hepinizi eksiksiz bekliyorum.bu sene başka bir yerde düzenlenecek festival.toplantısı yapılmadı.yapılınca arazi dağımını belirleriz.motorsikletler farklı bir yerde olacaksa tespit edilir toplantıda ama merak etme her şekilde motorsikletini çadırın yanına çekerim ben:wiinkk: tanışsaydık geçen senede çadırın yanına götürebilirdin.neyse bu sene merak etme siz benim misafirimsiniz.her türlü imkanı size sunarım :bounce:

alper abi yaa siz gezi düzenlemedikçe ben birilerini bulup geziyorum işte.napim can sıkıntısı oluyo.beğendiğine sevindim :wiinkk:
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
402
herkese selam ben bursada fıratmoda46...

herkse slm arkadaslar.... ben bursa mt ye yeni katıldım.. dedim bizim yakınımızda bulgarların baskenti var.. dedim bende soleeee bi goz atayım... kendimi tanıtayım... 17 yasında lise 2 okuyan bi vatandasım.. kahramanmaraşlıyım... yaklasık 5 6 yıldır motosiklet kullanıyorum... allaha nasip ederse fuarda bi tane NİNJA 250 R alıcam .. alınca insallah hepinizle gorusmek nasip olur benden bu kadar herkes kendine iyi baksın..

HEPİNİZE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER....

arkadaşlar motoshow 2009 fuarında bir tane NİNJA 250R almak istiyorum görüş ve önerilerinizi bekliyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
herkse slm arkadaslar.... ben bursa mt ye yeni katıldım.. dedim bizim yakınımızda bulgarların baskenti var.. dedim bende soleeee bi goz atayım... kendimi tanıtayım... 17 yasında lise 2 okuyan bi vatandasım.. kahramanmaraşlıyım... yaklasık 5 6 yıldır motosiklet kullanıyorum... allaha nasip ederse fuarda bi tane NİNJA 250 R alıcam .. alınca insallah hepinizle gorusmek nasip olur benden bu kadar herkes kendine iyi baksın..

HEPİNİZE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER....

arkadaşlar motoshow 2009 fuarında bir tane NİNJA 250R almak istiyorum görüş ve önerilerinizi bekliyorum...

aramıza hoşgeldin arkadaşım.17 yaşında olup ehliyetsiz motorsiklet kullanman en kötü hatan bence.ilk önce ehliyetini al sonra korumalıklarını al sonra motorsiklet aL derim ben.inş istediğin ninja 250 r sahibi olursun.ninja 250r hakkında şimdilik kesin bişeyler yok.sitede 1-2 kişi daha yeni kavuştular.fakat bildiğim kadarıyla grenaj ve mühendislik güzel yapılmış fakat lastiklerin kalitesiz ve yol tutuşunun sıfır olduğunu biliyorum.uzun yolculukta rahatsız bir oturuş pozisyonuna sahip.ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum ama kaynaklarım sağlamdır benim :p:bounce:
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
402
ehliyetimi insallah kasımda alıyorum.. zaten ondan sonra motorumu alacagım..ilgin için tesekkurler... bu arada hyosung GT250R hakkında biraz bilgi edinmek istiyorumda... ninja ile hyo'yu karsılastırayım.. hangisi daha iyidir sizce...:silent:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ehliyetimi insallah kasımda alıyorum.. zaten ondan sonra motorumu alacagım..ilgin için tesekkurler... bu arada hyosung GT250R hakkında biraz bilgi edinmek istiyorumda... ninja ile hyo'yu karsılastırayım.. hangisi daha iyidir sizce...:silent:

gt 250 tekerlekleri bikere çok kalitesiz.virajlarda istediğin gibi motorsikleti yatıramıyorsun.fakat lastik değişimine gidersen üstün performans sağlıyor.seri olması güçlü bir beygir ve tork sahip olması göze çarpıyor.7000 devirden sonra sanki turbo varmış gibi kuduruyo yaa işte o beni tatmin ediyor.grenajlar biraz kalitesiz gibi ama zaman gösterecek.ninja hakkına sadece yol tutuşunun ve lastiklerin çok kötü olduğunu ve sürücü üzerinde rahatsız oluyormuş.özellikle kollarda ağrı çok oluyormuş diye duymuştum :cat: fazlada bir bilgim yok ninja hakkında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst