- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
iyi iyi 70likten kurtuldum sayılır :queen:arkadaşlar kesinlikle kimse yanında içki getirmesin 2 şer veya üçer bira içer bırakırız kimsenin yayatıyla oynamaya hakımız yok herkes evine sasalim döne bilsin
2 aylık eleman dı bizim vardiyada bende tam bilmiyorum demelerine göre araba çarpmış fırlayınca motordan başka arabanın altın da kalmış bildi im bukadar dün cenazesini kaldırdık başımız saolsun allah yakın larına sabır versin amin
off yaa çok can sıkıcı olaylar bunlar :salut: inş son olur dicem ama nerdeeeeeeeee:salut: