[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
arkadaşlar kesinlikle kimse yanında içki getirmesin 2 şer veya üçer bira içer bırakırız kimsenin yayatıyla oynamaya hakımız yok herkes evine sasalim döne bilsin


2 aylık eleman dı bizim vardiyada bende tam bilmiyorum demelerine göre araba çarpmış fırlayınca motordan başka arabanın altın da kalmış bildi im bukadar dün cenazesini kaldırdık başımız saolsun allah yakın larına sabır versin amin
iyi iyi 70likten kurtuldum sayılır :queen:

off yaa çok can sıkıcı olaylar bunlar :salut: inş son olur dicem ama nerdeeeeeeeee:salut:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
iyi iyi 70likten kurtuldum sayılır :queen:

off yaa çok can sıkıcı olaylar bunlar :salut: inş son olur dicem ama nerdeeeeeeeee:salut:

mesut dotum biz içkisinde deyiliz içki dediyin nedirki hezaman bulursun maksat muhabet olsun gerisi yalan bir insanı kaybet tiyinde geri gelmez
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
alpino benim işi araştıracan dimi unutmican.
sumensko başınız sağolsun.
ben eşimle gelicem dierlerini bilmem ya sumensko bide bişey dicem o bursada kırmızı bi MZ fun 34YM0914 plakalı gözünüze takılırsa ona bi el koymamız gerekiyo benim motorum ve iki sene önce sattım oda başkasına oda başkasına öyle geziyo en son bursada diye anladım onu gören olursa yardımcı olunda bu işi çözeyim yahu.
motosikletin resmi bu ama son halini bilemiyom belkide dökülmüş belkide daha güzel olmuş ama sonuç olarak bu.devir saatinin içinde ekstradan hararet göstergesi var ben takmıştım.
1mzfun301jr4.jpg
[/URL][/IMG]
bursa cıvardaki herkez dikkat ederse sevinirim.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut dotum biz içkisinde deyiliz içki dediyin nedirki hezaman bulursun maksat muhabet olsun gerisi yalan bir insanı kaybet tiyinde geri gelmez

tabikide yaaa.sen bana bakma.sen oraya ilk o konuyu yazıp sonradanda kazayı anlatınca bende ikisine ayrı yorumlar yazdım.yani kimse yanlış anlamasın...hatta içki hiç olmazsa en temizini yapmış oluruz.bir yere gider yemek yeriz.bir yerlerde bişeyler içeriz.sonra bursalılar gezilecek yerleri gezdirirler bize.belkide bowling felan oynamaya gideriz.sırf alkol ile eğlenilmiyor ya..gelince buluruz yapacak bişeyler illa ki :bounce:
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
nekadar dikkatlide olsak olmuyoki artık böle bi hale geldik kendimizden değil karşımızdakinden korkar olduk bu kazaların çoğu motorları tiklemeyen arac sürücülerinden kaynaklanıyo adam yerine koyulmuyoruz yani yazık yaa ayar oluyorum öle insanlara
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
tabikide yaaa.sen bana bakma.sen oraya ilk o konuyu yazıp sonradanda kazayı anlatınca bende ikisine ayrı yorumlar yazdım.yani kimse yanlış anlamasın...hatta içki hiç olmazsa en temizini yapmış oluruz.bir yere gider yemek yeriz.bir yerlerde bişeyler içeriz.sonra bursalılar gezilecek yerleri gezdirirler bize.belkide bowling felan oynamaya gideriz.sırf alkol ile eğlenilmiyor ya..gelince buluruz yapacak bişeyler illa ki :bounce:

siz gelinde buluruz birşeyler yapacak maksat bir arada olabilmek bg mt olarak :cat:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
alpino benim işi araştıracan dimi unutmican.
sumensko başınız sağolsun.
ben eşimle gelicem dierlerini bilmem ya sumensko bide bişey dicem o bursada kırmızı bi MZ fun 34YM0914 plakalı gözünüze takılırsa ona bi el koymamız gerekiyo benim motorum ve iki sene önce sattım oda başkasına oda başkasına öyle geziyo en son bursada diye anladım onu gören olursa yardımcı olunda bu işi çözeyim yahu.
motosikletin resmi bu ama son halini bilemiyom belkide dökülmüş belkide daha güzel olmuş ama sonuç olarak bu.devir saatinin içinde ekstradan hararet göstergesi var ben takmıştım.
1mzfun301jr4.jpg
[/URL][/IMG]
bursa cıvardaki herkez dikkat ederse sevinirim.

denk gelirse keseriz yolunu hiç merak etme ben pilakayı alıyorum arkadaşlara vereyim belki gören olur
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ewett istanbul'lular güzergahınız belli mi? pendikden mi yoksa eskihisardan mı geliyorsunuz.ayrıca kaç gemisine binmeye planlıyorsunuz :silent:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut siz arabaylamı geliceniz

bu hafta içi balıkesir'e gidicem kısmetse..büyük ihtimal alıp gelirim.motorsiklet temize benziyor.sorun çıkacağını sanmıyorum.tabi gidince görcez.büyük ihtimal motorsikletle gelirim ben ama jotif ve diğer 2 arkadaş araba ile gelicekler.belkide jotif'i artçı yaparım.tam olarak kesin bişey yok yani.tek jotiflede gelebilirim,1 motor-1 arabada olabilir, tek 1 arabada olabilir.cuma gününe kadar kesinleşcek.herşey benim bu hafta ki motorsiklet almama bağlı :bounce:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
http://www.youtube.com/watch?v=IimVuW5ScWk
hava berbat tı bugün
bu hafta içi balıkesir'e gidicem kısmetse..büyük ihtimal alıp gelirim.motorsiklet temize benziyor.sorun çıkacağını sanmıyorum.tabi gidince görcez.büyük ihtimal motorsikletle gelirim ben ama jotif ve diğer 2 arkadaş araba ile gelicekler.belkide jotif'i artçı yaparım.tam olarak kesin bişey yok yani.tek jotiflede gelebilirim,1 motor-1 arabada olabilir, tek 1 arabada olabilir.cuma gününe kadar kesinleşcek.herşey benim bu hafta ki motorsiklet almama bağlı :bounce:

hayırlısı iyişallah temizdir motor sende hayaline kavuşursun kardeş:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst