[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
kimse kalmadıkı mesut alpino uçantenere başka kimvar milet selam verip kaçıyor :pale:

sen-ben-jotif-ucanteneke-alpino bide avcılardan birkaç ark vardı.tutkun abi fln vardı oda gelecek sanırım..bende belki 1-2 kişi misafir ederim.amaç kalabalık olmak değil.hep beraber olmak :bounce:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
hadi bakalım ben bekliyorum herhalde cuma günü tam kesin leşir kimlerin geleceyi
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
bir kere 15-25 yaşlarına geliyorsun..bir daha ne zaman geliceksin.bekarken gençken gençliğin tadını çıkaracaksın.ilerde hayat ne gösterir bilinmez.bu gezinin yeri çok farklı.eline fırsat geçtikçe yapacaksın.gerçi yinede herkesin kendi düşüncesi :cat:

Dostum, ben Edirnede yasiyorum, 1 haftada 4-5 kez Bulgaristana gitmis adamım ben:p
Bu arada CBF250'nin oturus pozisyonuna rahat degilmis diyorsan GT250R'ninki hic rahat degildir, sonucta racing.
sumensko, balık tutmaya nereye gidiyorsun?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Dostum, ben Edirnede yasiyorum, 1 haftada 4-5 kez Bulgaristana gitmis adamım ben:p
Bu arada CBF250'nin oturus pozisyonuna rahat degilmis diyorsan GT250R'ninki hic rahat degildir, sonucta racing.
sumensko, balık tutmaya nereye gidiyorsun?

iyide söz konusu bulgaristana gitmek değil.söz konusu olan hep beraber motorsikletlerle bulgaristanda ki festivale gitmek..bulgaristanı görmeye gitmiyoz ki festivale gidiyoruz. yılın 364 günü gidip 1 gün bile gitmesen o festivali kaçırmış olursun.ne anlamı kaldı ozaman bulgaristana gitmedin.bu açıdan bak yani :wiinkk: ewett cbf 250 çok rahatsız olduğunu biliyorum fakat bunun yanında hyo'nun rahat olduğunu sölemedim.yani ben rahatsız olsada onu öle kabulleniyorum.ben yasar'ın adına konusmustum..cbf 250 bırak hyo al gibi bir söz konusu yapmadım :bounce:ikisinin arasında ise hiç bir kıyaslama yapmadım :p
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Beyler "var mısın yok musun?" isimli yarışma programında hemserimiz Ali Osman agamız yarışıyor su an! Kendisi Şumnuluymus...
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
evet arkadaşlar son durumlar nedir.
artık yavaş yavaş hazırlanıyonuz dimi bursaya.
dün akşam alpino ve turgutla(niki çok zor aklımda kalmıyo)sahildeydik ve onlar kesin geliyo tutkunda gelecek inşalla vazgeçen olmaz da şöyle güzelce bi gün geçirelim.
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
evet arkadaşlar son durumlar nedir.
artık yavaş yavaş hazırlanıyonuz dimi bursaya.
dün akşam alpino ve turgutla(niki çok zor aklımda kalmıyo)sahildeydik ve onlar kesin geliyo tutkunda gelecek inşalla vazgeçen olmaz da şöyle güzelce bi gün geçirelim.

iyişallah vazgeçen olmazda biraz kalabalık oluruz :cat:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
bütün kardeşlerimizi burda görmek isteriz abilerimizide iyi şallah bulgaristan mete olarak ha arkadaşlar tekmi gelecek siniz yoksa eşlerinizdemi gelecek

o değilde inş. havada bi bozukluk olmaz :pale:

haklısın dostum hava bugün baya bozuk tu
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
arkadaşlar havatahminine baktım cumaya kadar istanbul iyi ama cuma günü bursayı kapalı veriyor
ben büyük ihtimale yalnız geliyorum :cherry:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
iyi şallah pazar günü açık olur hava bizim şirket te yeni başlıyan bir arkadaşımızı kaybet tik motorsiklet kazasında başımız saolsun
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
arkadaşlar havatahminine baktım cumaya kadar istanbul iyi ama cuma günü bursayı kapalı veriyor
ben büyük ihtimale yalnız geliyorum :cherry:

ooo herkes burda yaaa..bizde jotif'le ufaktan 1-2 bira çektik.yeni geldim..tabi ki geliyoruz..aileme büyük baskılar yapıyorum bu hafta içi kısmetse balıkesirDe ki motorsikleti görmeye gidicem..beğenirsem alıp gelicem inş. hava tahminlerine pek bakmayın.ben yakın bir zaman önce bakmıştım.baktığım gün yağmurlu gösteriyordu fakat o gün günlük güneşlikti :queen: neyse yavaştan hazırlıklara herkes başlasın.şunun şurasında ne kaldı :p

iyi şallah pazar günü açık olur hava bizim şirket te yeni başlıyan bir arkadaşımızı kaybet tik motorsiklet kazasında başımız saolsun

aaaaaaaaaaaaaaaaa :salut: nasıl olmuş olay.bir bilgin var mı :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
arkadaşlar kesinlikle kimse yanında içki getirmesin 2 şer veya üçer bira içer bırakırız kimsenin yayatıyla oynamaya hakımız yok herkes evine sasalim döne bilsin

2 aylık eleman dı bizim vardiyada bende tam bilmiyorum demelerine göre araba çarpmış fırlayınca motordan başka arabanın altın da kalmış bildi im bukadar dün cenazesini kaldırdık başımız saolsun allah yakın larına sabır versin amin
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst