- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
kimse kalmadıkı mesut alpino uçantenere başka kimvar milet selam verip kaçıyorale:
sen-ben-jotif-ucanteneke-alpino bide avcılardan birkaç ark vardı.tutkun abi fln vardı oda gelecek sanırım..bende belki 1-2 kişi misafir ederim.amaç kalabalık olmak değil.hep beraber olmak :bounce: