Böyle Mondial Gördünüz mü?

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Gerçek Mondialler :queen: :queen:
MV Agusta'ya benziyor...



Bu da MT3 sanki... ama her ikisi de Mondial.:queen: :queen:



 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
129
bence bunlar bizim blacat ın motorlarıı reklam yapmanın başka bır yolunu bulmuşş :queen: :queen: :queen: belkide mondial sponsor olmuştur bunlara :queen:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
ne montajı yavv.mondial italyan markasıdır ve gerçek mondial modelleri bu resimdeki motorlardır
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
montajın olmasının nedenlerı cok ama 2 sebep soyleyım ılk olarakn usten 2 . resımde mondial yazılarına bakın yatık oldugundan fark edılıyo sekıllerı cok farklı ikincisi de butun modellerde mondial yazısına bakın hicbir sekil yok birde bilirsiniz mondial her motorunun üstüne koydugu yazılar cok ve sekildir. birde motor hacmide yazmıyo ama belkide orjinal mondialdir
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
belkıde dendıgı gıbı ıtalyan olanlardır ama buradan olmadıkları kesın:)
cunkı burada olsalar kesınlıkle alıcısı cok olurdu ve dıkkat edersenız amortısorunden ayaklara kadar kalıte tarzı bızım mondı bunları karsılayamaz :p
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
212
İlk resim ve ikinci resme dikkatli bakarsanız montaj olduğunu anlarsınız. Mondial yazısı ikinci resimde terse dönmüş.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Internetttttttttt

Merhaba herkese,

hepinizin elinin altında bir PC var ama birinizinde internet denen nimetten yararlanmak aklına gelmiyor:p

Bu Motosiklet fotoğraflar kadar gerçek ama önemli olan ÇİNLİ değil :cherry:

araştırın göreceksiniz ama foto montaj falan filan değil kesinlikle:wiinkk:



Selamlar,
ÖZer
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Arkadaslar 1. ve 2. REsimlerdeki Mondial Yazısına bakınız lütfen bırınde on taraftan Mondıla yazıyor.vıraj donen motor da ıse mondıla yazısı arkadan baslıyor

Biraz Kafayı Yorlaımm PLZZZ

mond1qy2.png

maodvi6.png
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
1
Arkadaslar 1. ve 2. REsimlerdeki Mondial Yazısına bakınız lütfen bırınde on taraftan Mondıla yazıyor.vıraj donen motor da ıse mondıla yazısı arkadan baslıyor

Biraz Kafayı Yorlaımm PLZZZ



tamam yoralım kafayı 1 resim soldan 2 resim sağdan dikkat et ikisindede mondial yazısı soldan sağa yazılmış bern ce bi yanlışlık yok yani:p

resimlede açıklamışsın ama zaten böle olması gerekiyoo
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
valla sımdı onu dusundumde ya bole yazdılarsa dıye onu da yazcaktım ama sen yazmsın once dogru dıyon kardes ama benım dedıgm gıbıde olabılır:hehe
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
56
Kedidir Kedi.
Bazı arkadaşlar gerçek mondial'in italyan olduklarını bilmediklerinden montaj diyorlar. Arkadaşlar yukarıdaki mondiallerle bizim bindiğimiz mondialler farklı. Yukarıdakiler gerçek italyan mondial. Karıştırmayalım.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
1
neyse konu açılığa kavuştu herhalde son olarak şu adresi verirsek olur herhalde

http://www.mondialmotoforum.com/

bu arada bunların da bizimkiler gibii çin işi olduğunu kabul etsek (değiller o başka) onları bizden daha iyi kandırdıkları kesin :):):p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Valla ınternette mondıla 100 yazın cıkıyor valla photshop degılmıs oyazıyı da salaklıgıma geldı yenı kalkmıs kafayla bu kadar oluyor :D neyse adamlar yapmıs türkiyeye sattılar kötü mondialleri italyada kralını yapmıslar acaba buraya da getırtceklermı
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ne montajı yavv.mondial italyan markasıdır ve gerçek mondil modelleri bu resimdeki motorlardır

geçen seneden beri forumda yer aldı bu fotolar. hatta mondiale italyan diyenler oldu. fakat bizim çinli mondialle bunların ilgisi yok. bunlar italyan mondial.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst