Böyle Mondial Gördünüz mü?

Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
79
bunların hepside gerçek italyan yapımı mondialler.bu motor almak için en az 2 japon parası ödemek gerek.kullanılan her malzeme en iyi markalardan seçilip monte ediliyor.fren sistemi brembo,amörtisör sistemi ohlins vb.bununla ilgili bir yazı görmüştüm bulunca hemen buraya ekleyeceğim.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Bir deli bi kuyuya taş attı çıkartabilene aşk olsun

@blacat
Millet koptu arkadaşım ben bile acaba dedim kendi kendime. Sonra özellikle 2. resim ile photoshop olmadığına kanaat getirdim. Çünkü normal şartlarda bizim Türk şirketlerinin nasıl grafikerlerle çalıştığını bildiğimden bu işi yapabilecek tonla usta grafiker olsada para verdirip yaptıracak adam yok :)

Aynı zamanda ben daha öncede Mondial ile ilgili böyle resimler görmüştüm. Hatta bizim Türk işi mondialin getireceği modelleride alibaba.com adlı bi siteden gördüm. Ama bu fiyat ve ekonomik istikrarsızlıktan getiremediler.
Keşke bu resimlerde ki gibi bir şey getirselerde ....
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her markanın hemen hemen racing modeli var ama seri üretimde olmadığı için bize vay bu markanında racingi varmış gibi geliyo buna zealsunda dahil:)
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
79
Cok özel yapim bir motor..Fiyatina gelince 30000 euro.....

Icinde vtr 1000 sp1 /2 motoru var ..

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


8.jpg


dettmanubrio2Ejpg.jpg


vistasuperiore2Ejpg.jpg


mondial_piega-evo.jpg


mondial_svinggaffel.jpg


mondial_forgaflen.jpg


mondial_ramme.jpg


mondial_bremser.jpg


evo_front.jpg


evo_breaks.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Mondial Italyanin en eski motor uretici firmalarindan biri. Artik ozel uretim yapiyor zaten.Ugur donduruculari ile hic bir alakasi yok sadece kopyalanmis isim harici.Ama yakinda Turkiyedeki Mondialin basi yanar gibi geliyor bana.Italyan Mondial gercekten super bir makinadir ve bence Ducatti kalitesinde guvenilir bir alettir.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar bu gerçekten Mondial ama sanıyorum bizim Türkiye'de satılan Mondial ile alakası yok bence. 2002 model Mondial Piega 1000 diye bir motor varmış.

Displacement: 999.00 ccm (60.96 cubic inches)
Engine type: V2
Stroke: 4
Power: 136.00 HP (99.3 kW)) @ 9500 RPM
Torque: 105.00 Nm (10.7 kgf-m or 77.4 ft.lbs) @ 8500 RPM
Compression: 10.8:1
Bore x stroke: 100.0 x 63.6 mm (3.9 x 2.5 inches)
Fuel system: Injection
Valves per cylinder: 4
Starter: Electric
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Dry weight: 168.0 kg (370.4 pounds)
Seat height: 820 mm (32.3 inches) If adjustable, lowest setting.
Ground clearance: 152 mm (6.0 inches)
Wheelbase: 1,398 mm (55.0 inches)

mpiega2.JPG


092601side1.jpg


Mondial%20Piega%20Evo%2004.jpg


mondial_4.jpg
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Ilk resimdeki Modial Piega 1000... 2002 ve 2003 arasi konsept olarak sunuldu
Ikinci resimdeki Modial Piega 1000 Zilesi S.E. 2005'de konsept olarak sunuldu
Ucuncu resimdeki Mondial Piega 1000 Evo 2004'de sunuldu konspet olarak

Bunlar disi bir konsept daha var oda Piega 1000 Garbonio (Garbonia'da olabilir tam hatirlamiyorum, motosikletler erkekmi disimi?). Full carbon, ayni spec ve rengi siyah.

Ve en son 2006'nin basinda Mondial Piega 1000 ismi altinda 27.000 euro'ya satisa sundular ama benim bildigime sadece Italyada. Diger ulkelerde fazla isimleri yok ve o motosiklete okadar para verecek enayi yok. Ayni fiyata gidersin en kral Ducati veya Japon alirsin ve modife icin para artirirsin.

Ayriyeten sizin bildiginiz Cin mondial ile ve bu (gercek) Italyan mondial arasinda hic alaka bile yok. Piega 1000'ler italyada desyen edilmis ve elde uretiliyor. Artik italyanlar, cinler onlarin isimlerini kullandiginin farkina varirsa neler olacak bilmiyorum, zaten ondan Avrupaya satmiyorlar galiba.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Amanınnn yine aynı konu:)Arkadaşlar,bu mondial italyan olan gerçek mondial,yani bizim mondialle hiç bir alakası yok(isimi hariç:p).Fotomontaj felan yok yani onlar mondial ama burdaki mondialle alakası yok:)O mondial ama bizdekiler başka mondial,isim benzerliği diyelim:)
 
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
24
Arkadaslar 1. ve 2. REsimlerdeki Mondial Yazısına bakınız lütfen bırınde on taraftan Mondıla yazıyor.vıraj donen motor da ıse mondıla yazısı arkadan baslıyor

Biraz Kafayı Yorlaımm PLZZZ

mond1qy2.png

maodvi6.png

üstteki motorun sol kısmı fotograflanmış
alttakinde ise sağ kısım

kafa yorduk işte biraz ne oldu arkadaşım
ne beklioodun solda yazının önden başlaması çok normal
veya sağda yazının önden başlamaması
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
58
çinli mondial diye bir şey yok, ve kimse bizi kötülerini, italyanlara da iyilerini satmıyorlar. Uğur motorsiklet işine girmeye karar vermiş, isim olarak da kendisine mondial markasını seçmiş, sonra da gitmiş, çinde bir üretici bulmuş kendisine Guangzhou Panyu Huanan Motors Group Co., Ltd , oradan ithal ettiği ürünlere vurmuş mondial markasını olmuş bitmiş, italyanlarında böyle bir markası olabilir ve ister italya da ister çinde ister hindistanda heryerde üretmiş olabilirler. bu arada mondial ın üretildiği fabrikanın sitesini de vereyim sizlere de tam bilgi sahibi olun ki bu fabrika çin iç pazarına fym markası ile üretim yapıyor ve fym lerde türkiye ye ithal ediliyor ve bazı yerlerde suzuki diyerek satılıyor. Guangzhou Panyu Huanan Motors Group Co., Ltd şirketin ismi, web sayfası da bu http://www.hnmoto.com/enA1.asp girin inceleyin büyük ve iyi bir fabrika aslında, sen kaç kuruşluk mal istersen ona göre mal yapıyorlar, zannediyorum 5 sene boyunca da honda ve yamahanın bazı modellerini fason olarak üretmişler...
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
çinli mondial diye bir şey yok, ve kimse bizi kötülerini, italyanlara da iyilerini satmıyorlar. Uğur motorsiklet işine girmeye karar vermiş, isim olarak da kendisine mondial markasını seçmiş, sonra da gitmiş, çinde bir üretici bulmuş kendisine Guangzhou Panyu Huanan Motors Group Co., Ltd , oradan ithal ettiği ürünlere vurmuş mondial markasını olmuş bitmiş, italyanlarında böyle bir markası olabilir ve ister italya da ister çinde ister hindistanda heryerde üretmiş olabilirler. bu arada mondial ın üretildiği fabrikanın sitesini de vereyim sizlere de tam bilgi sahibi olun ki bu fabrika çin iç pazarına fym markası ile üretim yapıyor ve fym lerde türkiye ye ithal ediliyor ve bazı yerlerde suzuki diyerek satılıyor. Guangzhou Panyu Huanan Motors Group Co., Ltd şirketin ismi, web sayfası da bu http://www.hnmoto.com/enA1.asp girin inceleyin büyük ve iyi bir fabrika aslında, sen kaç kuruşluk mal istersen ona göre mal yapıyorlar, zannediyorum 5 sene boyunca da honda ve yamahanın bazı modellerini fason olarak üretmişler...

Yanliz bunda tek bir sorun var oda Italyan Mondial Moto Sirketi 1933'den beri var ve 1933'den beri Yaris Motosikleti uretiyor, hatda gecmisde bir takim kupa kazandilar. En buyuk basarilari 1950'de butun kupalari kazanmakdi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mondial_Moto

Baska bir motosiklet sirketinin bu ismi secmesini tesaduf olmasi imkansiza yakin birsey.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
eline saglık Blacat güzel fotomontaj olmuşşşş :):):)

fotomontaj degilmi yoksaa ????
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ya içinizdxen biri zahmet edip googleda aratsaydı çat diye bulurdu...yok photoshopdemişler yok yazı sağdan soldan demişler....
internet var google ı açıyon "mondial" yazıyon iş bitiyo
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
21
tamam yoralım kafayı 1 resim soldan 2 resim sağdan dikkat et ikisindede mondial yazısı soldan sağa yazılmış bern ce bi yanlışlık yok yani:p

resimlede açıklamışsın ama zaten böle olması gerekiyoo


arkadaşa katılıyorum tam da ben aynısının diyecek tim hhaha
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
tamam tamam bulduk mondialleri üzerimde baskı kurmayınn :):):) iyiki bir hata yaptıkk :):)

yuhhh be bukadarda isim benzerligi olurmu?? evet bu gerçek mondialll :):):)
arkadaşlar bu mondila çok genel bir isimmiş evet gerçekten bir mondial varhatta birden fazla mondial var. ferrarinin bile mondial cabriolet diye bir bir arabası var. 80 li yıllarda üretmiş..yani bizim ugur mondialdeen başka çokkkkk mondial varrr :):):)

biz annemizin karnında yokken bu mondial motosiklet üretiyormuş resimlere bakınn ..... :):):) ayrıca ferranini 1982 yılndaki mondial cabriolette var :):)






 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ne kadar çok mondial meraklısı var kardeşim
APV41, BJK, dijlex9, dj_ozi_68, ELINT, marten1907, nevZAT150, saykoshey
bunların hepside mondialin orijinalinin italyan olduğunu biliyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst