- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 664
Mondial işte ama bence bu yan sanayi 
:bounce: ::gleam:: ___ KILIÇ ___ ::gleam:: :bounce:
:bounce: ::gleam:: ___ KILIÇ ___ ::gleam:: :bounce:
Arkadaslar 1. ve 2. REsimlerdeki Mondial Yazısına bakınız lütfen bırınde on taraftan Mondıla yazıyor.vıraj donen motor da ıse mondıla yazısı arkadan baslıyor
Biraz Kafayı Yorlaımm PLZZZ
![]()
![]()
çinli mondial diye bir şey yok, ve kimse bizi kötülerini, italyanlara da iyilerini satmıyorlar. Uğur motorsiklet işine girmeye karar vermiş, isim olarak da kendisine mondial markasını seçmiş, sonra da gitmiş, çinde bir üretici bulmuş kendisine Guangzhou Panyu Huanan Motors Group Co., Ltd , oradan ithal ettiği ürünlere vurmuş mondial markasını olmuş bitmiş, italyanlarında böyle bir markası olabilir ve ister italya da ister çinde ister hindistanda heryerde üretmiş olabilirler. bu arada mondial ın üretildiği fabrikanın sitesini de vereyim sizlere de tam bilgi sahibi olun ki bu fabrika çin iç pazarına fym markası ile üretim yapıyor ve fym lerde türkiye ye ithal ediliyor ve bazı yerlerde suzuki diyerek satılıyor. Guangzhou Panyu Huanan Motors Group Co., Ltd şirketin ismi, web sayfası da bu http://www.hnmoto.com/enA1.asp girin inceleyin büyük ve iyi bir fabrika aslında, sen kaç kuruşluk mal istersen ona göre mal yapıyorlar, zannediyorum 5 sene boyunca da honda ve yamahanın bazı modellerini fason olarak üretmişler...
eline saglık Blacat güzel fotomontaj olmuşşşş
fotomontaj degilmi yoksaa ????
tamam yoralım kafayı 1 resim soldan 2 resim sağdan dikkat et ikisindede mondial yazısı soldan sağa yazılmış bern ce bi yanlışlık yok yani
resimlede açıklamışsın ama zaten böle olması gerekiyoo




