Böyle Mondial Gördünüz mü?

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bunlar montajmı bilmem ama ben fabrikaya ziyarete gittiğimde teknisyenlerin bilgisayarında bunlara benzer 3 tane model görmüştüm,sormuştum kendilerine.cevap olarak bana dedilerki,abi onlar bizim 2007 modellerimiz.ben onlardan öyle duydum.
 
Katılım
1 Ocak 2007
Mesajlar
11
internete baglısınız, yeni bir web penceresi acın, google a gidin, mondial yazın, grafikler e gidin, biraz sayfalarda gezinin... baya ii calısmıslar di mi butun web bu montaj mondial resimleriyle dolu... bi de biz montaj diil dioruz ya, kastık wikipedia ya yazdık fln bisiler attık tuttuk mondial hakkında... wikipedia da sadece "mondial" yazın we aratın... marka amblemi we mawi yazılar bile yeter montaj(!)ı kanıtlamaya
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Ben yıne şası kararımı solıyım buna 30.000 ytl verıp bınmem cunku adı cıkmıs bı kere guzel marka degıl gıderım bı tane r1 alırım bunu alnada bence bıraz enayılık yapmısolur.Cunku bırı bakar ooooo motora bak der yanda mondıal yazıyor haaaa su dandık motormus der kafayı gerı cevırır adı cıkmıs 9 a ınmes 8 e

çok haklısın kardeş bence de ...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
benim mondialin fotomontajlı hali bunlar.
hem benimki çinden değil, italya'dan ithal :queen:

bir de, kedi, erişemediği ciğere pis dermiş. atasözüdür, doğrudur...:mrgreen:
metoooooooooooooooooooo:queen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
mondial-078959.jpg



Kesin Mondialdir motor ile kaskın uyumuna baksana Hehe :)
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
326
motordakı yazıyı bıde boyle dusun bı taraf sag bı taraf sol
ama admlar salam makına yapnıs

kafaları aynı ama sadece depolar farklı
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
yaw arkadaşlar bizdeki uğur mondial bizim mondial markasıyla alakası yok bu motorların o yüzden foto montaj gibi şeyleri sölemeden önce iyice bir araştırın bide maşallah bakıyorum herkez foto tekniğinden anlıyor yapın böle bişeyde görelim ya bakalım nasıl fotoshopcusunuz dedikleri gibi orjinal mondial adamlar çakallık yapıp böle firmanın ismini kullanıyorlar mesela sony sunny gibi
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Mondialin1950 model motosikletleride var bende 1900 1980 yıllarında üretilen bütün motosikletlerin marka ve resimleri olan bi kitap var orda görmüştüm
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
2. resimde mecburen ters yazılmak zorunda değilmi? yani arapça yazılıyosa bilmem :silent: . mondial'se gercekten güzel.. ama photoshop'sa da gercekten tebrikler montajlayanı...
 
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
187
bunlar gercek mondial gecen sene forumda linki vermislerdir yani piyasadaki yakuzalardan farklı:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fake Mondial ne bu? R6 mı yada ne bilim cbr 6 mı yada gsx 6 mı Modeli bile yok mondial Kotü Çin malı

bunlar montajmı bilmem ama ben fabrikaya ziyarete gittiğimde teknisyenlerin bilgisayarında bunlara benzer 3 tane model görmüştüm,sormuştum kendilerine.cevap olarak bana dedilerki,abi onlar bizim 2007 modellerimiz.ben onlardan öyle duydum.

Onlarda kendilerini kandırmış auhauah:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu marka aslında italyan motosiklet markası fakat yılını tam hatırlamıyorum bu fabrika kapandı ve üretimi durdurldu, ee yani aynı kanuni kuralkan gibi onlarda alman mz almışlardıya işte uğur derin dondurucularıda baktılar hazır marka zati kapanmış bi şirket avrupayada ii satarız marka sayesinde giye uyanıklık yapıp almışlar mondial ismini olay tamamen bu bizdeki mondial motorların tamamı çin üretimi ve italyan orjinal mondialle hiçbir alakası yok bu sebeplede ortadamontaj falan kesinlikle yok boşuna kendinizi tüketmeyin ve marka logosuda farklı zati, bide kim nerden uyduruyor anlamıyorum bizdeki mondiallerin italyan tasarımı falan olduğunu kardeşim çinde üretilen her motor mutlaka adam gibi bi markanın çalıntısı mesela mct 250- bmw r 1200 serisinin uyduruktan kopyası olay budur umarım yardımcı olmışumdur.

ha bide gerçek mondial motorlar sahidende tarihte baya başarılar göstermiş bir markadır işte link ;

http://www.classic-bikes-uk.com/vintage-bike-sales/mondial-bikes.php
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst