- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 238
böyle mondialim olsun 1 YTL borcum olsun beee 
Ben yıne şası kararımı solıyım buna 30.000 ytl verıp bınmem cunku adı cıkmıs bı kere guzel marka degıl gıderım bı tane r1 alırım bunu alnada bence bıraz enayılık yapmısolur.Cunku bırı bakar ooooo motora bak der yanda mondıal yazıyor haaaa su dandık motormus der kafayı gerı cevırır adı cıkmıs 9 a ınmes 8 e
bunlar montajmı bilmem ama ben fabrikaya ziyarete gittiğimde teknisyenlerin bilgisayarında bunlara benzer 3 tane model görmüştüm,sormuştum kendilerine.cevap olarak bana dedilerki,abi onlar bizim 2007 modellerimiz.ben onlardan öyle duydum.