- Katılım
- 14 Nis 2006
- Mesajlar
- 226
merhaba bende 12.000 km de Roadstar var siyah sorunsuz sadece ön çamurluk arıyorum sonra satıcam sahibinden e ilan ı koyunca link koyarım ancak Edirne deyim.
arkadaslar aranıza yenı katıldım hepınıze selamlar.
bendede roadstar 250 var forumu genelde takıp ederım sorunların cozumunu kendımce burdan bakarım yalnız bana yardımcı olursanız sevınırım artık bıkmıs vazıyetteyım motor ıyı hos ama kafasına gore calısmaya basladı bazen tek sılındır calısmıyo bazende calısıyo gelıp gıdıyo bunu neden yapar.
yeni modelin yedek parçaları ağustos da gelicekmiş hem daha güzel çamurluklar ben de değiştirmeyi düşünüyorum2SİNİDE ARADIM YOKMUŞ :salut: