Selamlar, saygılar.
2 gün önce ikinci el bir roadstar 250 aldım. 14500kmde. 2 gündür de arada çalıştırıp biraz tur atıp motoru deniyordum. Fakat bugün bir şey farkettim. Motorun yakıt kolu RES modunda kalmış ve şu ana kadar yedek depodan yiyormuşum. Ancak kolu ON moduna aldığımda yakıt damlatmaya başladı ve ben de hemen kapattım tekrar. Sormak istediğim şey bu neden olur. Bir de motoru almadan önce eski sahibi çok da güzel kullanıyordu kendi gözlerimle gördüm hatta bizzat tanık oldum motorla beni evime bırakırken(henüz ehliyetim yok). Bir de şu var motoru marşlayamıyorum. Ya akü bitmesin diye kısa tuttuğumdan ya da gerçekten bir sorun olduğundan, marşa basıp gaz verince motor çalışmıyor. Benzin bile bitmiş olabilir. Sorun da orada benzin göstergesi de yok motorda aynı şekilde devir saati de. Yardımcı olun lütfen ne yapmam gerekiyor. Bir de motorun üstüne damlayan benzini mendille sildim ama sonra çalıştırmaya cesaret edemedim. Patlar falan diye. Çalıştırmaya kalksam bir sorun olur mu? Şİmdiden çok teşekkür ederim dostlarım.