Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
zamanla alışırsın, ben 1 deyken hafiften gaz verip debriyajı gevşetiyorum tık boşta.
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
93
Bu durum normal yani inş. zamanla alışacağız.Son olarak önerebileceğiniz motosiklet kilidi varmı? (Disk , zincir vs.)
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
63
Bu durum normal yani inş. zamanla alışacağız.Son olarak önerebileceğiniz motosiklet kilidi varmı? (Disk , zincir vs.)

zannedersem (ustaya da sordum) bu vites sıkıntısı hepsinde geçerli. bende de aynen uğraştırıyor.
disk kilidi tavsiyem alttakini aldım. ses gücü ve hassasiyeti iyi. en güzeli çocuklar dokunup ötünce bi daha yaklaşmıyorlar :))
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-motosiklet-mts-alarmli-motosiklet-disk-kilidi-105-desibel-ses-cikisi-52163579/detay/?
 
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
16
Selamlar, saygılar.
2 gün önce ikinci el bir roadstar 250 aldım. 14500kmde. 2 gündür de arada çalıştırıp biraz tur atıp motoru deniyordum. Fakat bugün bir şey farkettim. Motorun yakıt kolu RES modunda kalmış ve şu ana kadar yedek depodan yiyormuşum. Ancak kolu ON moduna aldığımda yakıt damlatmaya başladı ve ben de hemen kapattım tekrar. Sormak istediğim şey bu neden olur. Bir de motoru almadan önce eski sahibi çok da güzel kullanıyordu kendi gözlerimle gördüm hatta bizzat tanık oldum motorla beni evime bırakırken(henüz ehliyetim yok). Bir de şu var motoru marşlayamıyorum. Ya akü bitmesin diye kısa tuttuğumdan ya da gerçekten bir sorun olduğundan, marşa basıp gaz verince motor çalışmıyor. Benzin bile bitmiş olabilir. Sorun da orada benzin göstergesi de yok motorda aynı şekilde devir saati de. Yardımcı olun lütfen ne yapmam gerekiyor. Bir de motorun üstüne damlayan benzini mendille sildim ama sonra çalıştırmaya cesaret edemedim. Patlar falan diye. Çalıştırmaya kalksam bir sorun olur mu? Şİmdiden çok teşekkür ederim dostlarım.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
7
SLM ARKADAŞLAR BİSANIMI SATIYORUM DAHA DOĞRUSU SATMAK ZORUNDA KALDIM.MAVİ ROADSTAR 250 SAHİBİNDEN DE İLANI VAR. ANKARADAYIM.11 BİN KM DE MOTOR ŞUAN ABARTILI Bİ SIKINTISI YOK YAZA Bİ BAKIMLA DEVAM EDEBİLİR..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...lar-full-full-bakimli-chopper-53681797/detay/
PAZARLIK PAYI VAR AMA FAZLADA BİŞEY BEKLEMYİN.. SEZON ORTASINDA BU FİYATI BULMANIZDA BAYA ZOR. TEL: 0530 884 26 06 ARAYIP ULAŞABİLİRSİNİZ..HAYIRLI RAMAZANLAR..
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
93
Mrb. arkadaşlar roadstarım da son günlerde yolda giderken gaz kesilmesi oluyor.Motor gazı yemiyor, gaz kolunu bıraktığımda ise stop ediyor.Sonra çalıştır çalıştırabilirsen.Sorun neden olabilir?
Son olarak istanbul Beylikdüzü tarafında yada en yakınında roadstarımı götürebileceğim güvenilir bir usta var mı?
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
Mrb. arkadaşlar roadstarım da son günlerde yolda giderken gaz kesilmesi oluyor.Motor gazı yemiyor, gaz kolunu bıraktığımda ise stop ediyor.Sonra çalıştır çalıştırabilirsen.Sorun neden olabilir?
Son olarak istanbul Beylikdüzü tarafında yada en yakınında roadstarımı götürebileceğim güvenilir bir usta var mı?
ateşleme de sıkıntı var büyük ihtimal bujileri değiştirin sorun devam ederse ateşleme sistemine bir baktırın derim. birde hava filitresinin arkasın da 2 adet soket var oksitlenmiş olabilir yada gevşemiştir, soketleri kontrol edin vd40 ile temizleyip yerine takın.
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
9
ateşleme de sıkıntı var büyük ihtimal bujileri değiştirin sorun devam ederse ateşleme sistemine bir baktırın derim. birde hava filitresinin arkasın da 2 adet soket var oksitlenmiş olabilir yada gevşemiştir, soketleri kontrol edin vd40 ile temizleyip yerine takın.

Selamlar;

Bu soketler tam olarak nerde? Ve ne işe yarıyor?
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
arkadaşlar bisan roadstar, borelli ledow, lifan ve monero bunların dışında v motorlu markalar varmı bildiğiniz.?
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
4
roadstarımın sesini çok abartılı olmayacak şekilde arttırmak istiyorum.. bu işlemi daha önce yapan var mı acaba ? Tavsiyelerinizi bekliyorum
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
93
Arkadaşlar roadstarın orjinal lastikleri dublex mi iç lastikli mi? Birde patlat lastiğin tamiri ne kadar tutar?
 
Katılım
18 Kas 2010
Mesajlar
92
merhaba arkadaşlar
üzülerek bisan roadstar 250 motorumu satmak zorundayım.
10 gün içerisinde satmam gerek. evlenip yurtdışına yerleşiyorum. motorum bakımlı ve temizdir. sürekli aktif olarak kullanmaktayım bakımları herzaman zamanında yapıldı. fazlası var eksiği yok :)
ilan detaylarına aşşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. fazla internete girmediğimden dolayı cepten ulaşırsanız sevinirim. 0506 615 18 36

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ecme-custom-chopper-lifan-250-55333916/detay/
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
63
aynı sorun bende de oldu. benzin pompası arızalanıp karbüratöre fazla benzin verdiği için motor boğuluyor, marş alamıyor. 5-10 dakika bekledikten sonra karbüratördeki benzin uçunca haliyle tekrar çalışıyor. çözüm emme pompasının değişimi. bu arada RES modu yani yedek deposu çalışmıyor diyen arkadaşların sorununu da aynı. emme pompası veya karbüratör sorunu...
saygılar.
 
Katılım
26 Eki 2011
Mesajlar
1
Motorun uzun yol ideal hızı 70-80 km. 80-90 arası motorun zorlandığını hissediyorsunuz. Ancak 100'e ulaştığınızda (bana mı öyle geliyor anlamayamadım) sanki motor rahatlıyor ve 110'a kadar rahat gidiyor. Muhtemelen rüzgar sesi arttığından motorun gürültüsü azalıyor gibi geliyor. Sorum şudur ki, bu motoru 100-110 km hızlarında yaklaşık 1 saat durmadan sürmek motor açısından ne kadar güvenlidir? Bir yerlerini bozma veya kırma ihtimali var mıdır? Şu anda 5 bin küsür km'de.
Bir şey daha sormak istiyorum. Her zaman olmuyor ama 90 km civarlarına ulaştığında 1 saniyeden kısa bir süre boyunca motordan (sanıyorum) bir metal sürtünmesi sesi geliyor. Benzer sesi duyan ve ne olabileceği konusunda fikri olan var mı?
Son olarak da metal aksandan gelen bir gıcırtı hakkında tecrübemi aktarmak istiyorum. Selenin aşağı yukarı sallanması sırasında sol arkadan gıcır gıcır bir ses geliyordu. Çok uzun araştırmalar sonunda sesin kaynağını buldum: Çamurluğun altında, çamurluk montaj vidalarından ortadakinin hemen yanında iki parçanın birbirine sürtünmesinden kaynaklanıyordu. Buraya bir kumaş parçası sıkıştırdıktan sonra ses gitti. Benzer sorun yaşayıp da çare bulamayanlara yardımcı olabilirim.
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
kardeş ben bir seferde 1222 km yapmıştım iki kişi ile, motor ne ısındı nede tık dedi. hızda en fala 115 idi. hiç problem çıkartmadı hala kullanıyorum çok memnunum ... bilgim ölçüsünde sorularını cevaplarım

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------

arkadaşım ankarada hangi semttesin bende ankaradayım görüşebiliriz
aynı sorun bende de oldu. benzin pompası arızalanıp karbüratöre fazla benzin verdiği için motor boğuluyor, marş alamıyor. 5-10 dakika bekledikten sonra karbüratördeki benzin uçunca haliyle tekrar çalışıyor. çözüm emme pompasının değişimi. bu arada RES modu yani yedek deposu çalışmıyor diyen arkadaşların sorununu da aynı. emme pompası veya karbüratör sorunu...
saygılar.
 
Katılım
4 Kas 2011
Mesajlar
1
merhabalar temiz bakımlı bir roadstar arıyorum arkadaşlar düşünen varmı acaba yardımcı olabilirseniz sevinirim
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Artık bende bisancı oldum.O nasıl bir birinci vitestir.Muhtemelen 125 cc hayatımı bitirdi roadstar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Artık bende bisancı oldum.O nasıl bir birinci vitestir.Muhtemelen 125 cc hayatımı bitirdi roadstar.
uzun bir birinci vitestir ki iki saniye önce yanında olan arabalar,şimdi aynanda sinek kadar kalmaktadır.
Roadstarın kendisi apayrı bir lezzettir motor kullanan için,
Roadstar'dan sonra 4 tane motor aldım,hala aklımın bir köşesinde Roadstar almak var:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst