Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
hocam bu akşam Ankara sıcaklık -15 derece olduğundan motorla yazın karadeniz gezileri hayalleriyle oyalanıyorum. bence hiç soğuma bu motoru alanlarında hemen hepsi çok memnun , satanlarında hemn hepsi pişman dikkatini çekerim :cat:
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
merhaba roadstar'da arka kısmı alcatlmak için amortisör degisikligi gerekiyor.Daha önce virago'ya rebel amortisörü taktık.elimde 1 takım daha var.honda rebelden cıkma(sorunsuz,temiz).isteyen olursa mesaj atabilir.
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
63
selamlar ilkbahara az kala motorcu dostlar.
ön dişliyi orjinali 16T yerine 17T ile değiştirmek istiyorum. değiştirmek istememdeki neden, vites aralarını uzatmak. trafikte dur kalk yaparken sürekli vites büyütüp küçültmek belli bir süre sonra yoruyor insanı. yani demek istediğim yavaş bir şekilde ilerlerken 1 veya 2. viteste biraz daha uzun süre ilerleyebilmek. ön veya arka dişlinin değişiminden dolayı vites aralarının uzadığına dair bir duyum almıştım. (artı top speed de artıyor, bu önemli değil benim için)
taktıran deneyen ve değerli motor ustalarımızdan yorumlarını beklerim.
saygılar iyi sürüşler.
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
7
slm arkadaşlar herkese iyi günler ben durumu iyi pası kırığı düsüsü olmayan bir motor arıyorum temiz olsun beni işe gelip giderkn tasısın sorun çıkarmasın yeter arastırdığım kadarı ile çin malı motorların arasında eniyi motor sayılabilecek bir motor bisan doad star şimdiden tesekkür ediyorum
 
Katılım
2 Nis 2012
Mesajlar
7
herkese selam :D sınıfının en iyisi olduğu için bnde roadstar 250 aldım ve aranıza katıldım...motorum 2006 model 8000 de çok temiz...ama bi sorunum var on çamuluğu yok nası bulacağımı bilen arkadaşların yardımını bekliyorum :D
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Merhaba arkadaşlar elimizde iki tane temiz bisan 250 var biri siyah diğeride mavi motorların yürüyende hiçbir sıkıntısı yoktur.
ikiside tanıdık temiz insanlardan alındıben askerlik nedeni ile satmak zorunda kaldım arkdaşta tarz değişikliğine gidecek linkte tel var ulaşabilirsiniz...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ili-muvili-deli-bisiy-bu-motor-75508882/detay

Diğerine ne kadar istiyorsunuz arkadaşım. Motor temiz duruyor.
 
Katılım
2 Haz 2011
Mesajlar
7
sinyal arızası yardım

kış bitip motoru çıkardım yğı tuzu tamam .

geçen bide aküye bakayım dedim oksitlenmiş hemde ne oksit.

arkadaşlar sıcak su dök dediler bende döktüm olduğu yerde.

döktüğüm su nerelere gittiyse sinyal çalışmıyor.

sinyal verdiğimde diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit diye kesintisiz bi ses geliyo sinyalde çalışmıyo.

alarma bastığımda lambalar yanıyo yani lambalar sağlam.

FİNAL SORUSU :::: ARIZA NEREDE ?


YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM......
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
kış bitip motoru çıkardım yğı tuzu tamam .

geçen bide aküye bakayım dedim oksitlenmiş hemde ne oksit.

arkadaşlar sıcak su dök dediler bende döktüm olduğu yerde.

döktüğüm su nerelere gittiyse sinyal çalışmıyor.

sinyal verdiğimde diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit diye kesintisiz bi ses geliyo sinyalde çalışmıyo.

alarma bastığımda lambalar yanıyo yani lambalar sağlam.

FİNAL SORUSU :::: ARIZA NEREDE ?


YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM......
Konjektöre su kaçmış.Bende aynı sorunu yaşadım.Konjektör değişti.fiyatı 8 10 lira birşeydir.Değiştirdikten sonra poşetle sardım su kaçmasın diye...
 
Katılım
2 Haz 2011
Mesajlar
7
evet o ses çıkaran parçayı (flaşör dediler adına)götürdüm yolumun üstünde bi motor tamircisine

aynısını aldım taktım sıkıntı bitti.FİYATI DA 10 TL

SİNYALSİZ MOTOR KULLANMAK ÇOK ZORMUŞ ONU FARK ETTİM.
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
hocam ben 2008 de sıfır aldım 13.500 km deyim hala çok memnunum. tavsiye ederim. parça sıkıntısı yok, ucuz , fiyata göre problemsiz bi motor. ş.içi - ş.dışı devamlı kullanıyorum...
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
yaw öldünüzmü nerdesiniz ??? tabi havalar iyi öööle geziyonuz buraya bişey yazmıyonuz........
 
Katılım
2 Haz 2011
Mesajlar
7
arkadaşlar roadstar 250 motor sarması :((

daha ne diyim sinirden aklıma bişiy gelmiyo.....

ne kadar masraf açmıştır başıma.......
 
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar bisan marka motorsikletimi yeni aldım daha önce kewaayım vardı sonra YAMAHA 650 DRAKSITAR KULLANDIM tabiki kewaaydan sonra mukemmeldi satmak zorunda kaldım sonrasında bisan aldım 250 cc oda bana göre iyi parasına göre makina yukarda arkadaşların dedigi gibi atmaya yakmaya yok etmeye gerek yok ihtiyacı olanlara verin onlar binsin onu atacakkadar durumunuz iyiyse kalıteli makınalar var 650 lilik bildik markalar bizde motor kültürü yeni başladı oda çın maları girdide mobiletlerle çok gezdik geçmişi unutmamak lazım nekadar köfte o kadar ekmek derler bizim burda

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------

arkadaşlar t direksyon motoruma nerden bulurum bilen varsa benimle payaşırsa sevinirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------

berhaba bana t direksyon nereden bula bilirim bısanıam

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------

merhaba bazı parçaları altay motorda bula bilirsin oraya bak çok geçmiş olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst