selamlar ilkbahara az kala motorcu dostlar.
ön dişliyi orjinali 16T yerine 17T ile değiştirmek istiyorum. değiştirmek istememdeki neden, vites aralarını uzatmak. trafikte dur kalk yaparken sürekli vites büyütüp küçültmek belli bir süre sonra yoruyor insanı. yani demek istediğim yavaş bir şekilde ilerlerken 1 veya 2. viteste biraz daha uzun süre ilerleyebilmek. ön veya arka dişlinin değişiminden dolayı vites aralarının uzadığına dair bir duyum almıştım. (artı top speed de artıyor, bu önemli değil benim için)
taktıran deneyen ve değerli motor ustalarımızdan yorumlarını beklerim.
saygılar iyi sürüşler.