- Katılım
- 12 Tem 2012
- Mesajlar
- 79
Yani şanzıman yağı ayrı değil motor yağını kullanıyor, e iyi teşekkürler kardeşim. Ve hayır ses vites geçişinde değil yolda giderken debriyajı sonuna kadar çekip motoru boşa alınca ve seyahate devam ederken sürekli olarak bi sürtünme sesi geliyor, vitesteyken yapıyorsa da motor sesinden farketmiyorumdur, birde ilk sürüşte değil, belli bir süre sürdükten sonra başlıyor, çok emin olmamakla birlikte sanıyorum ki zincirden... Servisi hakkında da hala yorum bekliyorum bu arada, sıkışınca götürürüm sigorta niyetine 