Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
79
Yani şanzıman yağı ayrı değil motor yağını kullanıyor, e iyi teşekkürler kardeşim. Ve hayır ses vites geçişinde değil yolda giderken debriyajı sonuna kadar çekip motoru boşa alınca ve seyahate devam ederken sürekli olarak bi sürtünme sesi geliyor, vitesteyken yapıyorsa da motor sesinden farketmiyorumdur, birde ilk sürüşte değil, belli bir süre sürdükten sonra başlıyor, çok emin olmamakla birlikte sanıyorum ki zincirden... Servisi hakkında da hala yorum bekliyorum bu arada, sıkışınca götürürüm sigorta niyetine :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
11
konur kardeşim o ses zincirden geliyor benim motorumda da vardı aynı sorun zinciri değiştirdim hiçbi sorun kamadı :D
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
79
Dediğin gibi zincir gidikmiş kardeşim sağolasın. Servisine gittim bugün hesapta yetkili, iğrenç bi yer dedim burdan bi cacık olmaz, benim bi erdal abim var kuryedir kendisi ona sordum feriköyde bi yer önerdi feriköy stadının altında camiinin tam karşısında oraya götürdüm, zincir ve debriyaj bitik değişecekmiş, güzel insanlara benziyorlar, bakıma verdim bakalım görcez bakalım nasıl olcak ama referans sağlam gözüm kapalı verdim motoru işin en zor olan bekleme kısmındayım :) Aslında gönül ister ki yerin imkanın olsun kendin sök yap topla ama şehrin göbeğinde zor oluyor malesef :( Neyse bakalım bi çıksın servisten tecrübelerimi paylaşcam burda :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
11
buarada bnm motorum da arızalandı :S 3 gün önce aküm bitmişti akü değiştiridim fakat yeni aküm de bitti şimdi meğer sorun şarj dinamosundaymış.. bu matorların şarj dinamosu da kömürlü değilmiş.. gece far açtığım zaman baya bi gidiyo motor nerdeyse ateşleme yapacak elektriği üretemiyor. gündüz ise birazdaha iyi ama şarj ettiği elektrik yinede çalıştırmaya yetmiyor. sizce sorun kesinlikle şarj dinamosundamı ve şarj dinamosunun fiyatı ne kadardır?? başına gelen veya parça fiyatı bilen yardımcı olabilirse sevinirim...
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
buarada bnm motorum da arızalandı :S 3 gün önce aküm bitmişti akü değiştiridim fakat yeni aküm de bitti şimdi meğer sorun şarj dinamosundaymış.. bu matorların şarj dinamosu da kömürlü değilmiş.. gece far açtığım zaman baya bi gidiyo motor nerdeyse ateşleme yapacak elektriği üretemiyor. gündüz ise birazdaha iyi ama şarj ettiği elektrik yinede çalıştırmaya yetmiyor. sizce sorun kesinlikle şarj dinamosundamı ve şarj dinamosunun fiyatı ne kadardır?? başına gelen veya parça fiyatı bilen yardımcı olabilirse sevinirim...

Selam statörün (dinamo) kaç volt ürettiği ölçüldümü bu söylediğiniz statörden çok konjektör arızasına benziyor aşşağıda 2 parçanında fiyatı var ama ölçüm yapılmadıysa önce ölçüm yaptır hangi parça arızalıysa onu al


http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...isan-250-konjektor-regulator-94728462/detay/?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-lifan-250-sargi-stator-130-tl-75105589/detay
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
11
Selam statörün (dinamo) kaç volt ürettiği ölçüldümü bu söylediğiniz statörden çok konjektör arızasına benziyor aşşağıda 2 parçanında fiyatı var ama ölçüm yapılmadıysa önce ölçüm yaptır hangi parça arızalıysa onu al


http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...isan-250-konjektor-regulator-94728462/detay/?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-lifan-250-sargi-stator-130-tl-75105589/detay


öncelikle ilgin için çok teşekkür ederim arızanın sebebini buldum dediğin gibi konjektördenmiş bugün ankarada bizim motorlara göre konjektör aradım ama bulamadım malesef diğer motorların konjektör fiyatlarına göre 75 tl bna biraz pahalı geldi açıkcası... daha ucuza bulabilcek veya gönderebilcek arkdaş varsa yardım etsin lütfen çok perişanım şu anda lütfen yardımmmm...
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
11
evet baktım biraz da şüphem var açıkcası uyarmı uymazmı bu diye... konur kardeşim istanbulda bildiğin bi toptancı falan yokmu??
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
79
Bende yeniyim malesef bu işte hiç bi yer yada kişi bilmiyorum ama şurda varmış dersen gidip alıp yollamaya çalışırım, haftasonu şehir dışında olacam gerçi ama pazartesi döneceğim... Benim motor serviste dönünce alacağım eğer hala temin edememişsen birde servise sorarım nedir fiyatı diye servis tanıdık sayılır ama çok da değil o açıdan bilemiyorum nasıl bi fiyat verir. Ama aynı parçaya ebay den de baktım fiyatlar uçuk öyle 20-30 liraya bulabileceğimiz birşey gibi durmuyor. Bu motorların konjektörleri 5 ayaklı mı? Ben bakamadım henüz kendiminkine eğer öyleyse uyması lazım diye düşünüyorum yinede bikaç kişinin daha fikri iyi olur :D
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
11
dostum sadece 5 uçlu oluşu yetmiyo çok 5 uçlu konjektör denedim ama nafile... bakalım yarın haber bekliyorum bikaç yerden umarım temin edebilirim.. yoksa sahibinden de ilanı veren yerden motoay dan alıcam... mondial mct lerin orjinal konjektörü 30-35 lira.. her güzel şeyin bi ceremesi olduğunu bu sayede birkez daha anladım :D
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
Arkadaşlar Başka markaların konjektör beyin yada bobini bizim motorlara uymaz Kendi muadili Keeway Monero vs Parçalar olur ama onlarında fiyatları aynı Bilginiz olsun Birde forumda Arbetus nicli barış arkadaşımız parça temin ediyordu onunlada iletişime geçin isterseniz
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
11
Arkadaşlar Başka markaların konjektör beyin yada bobini bizim motorlara uymaz Kendi muadili Keeway Monero vs Parçalar olur ama onlarında fiyatları aynı Bilginiz olsun Birde forumda Arbetus nicli barış arkadaşımız parça temin ediyordu onunlada iletişime geçin isterseniz

arbetus artık pek online takılmıyo sanırım geçenlerde de çamurluk için msj atmıştım cevap gelmemişti..
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
4
slm herkese hayırlı ramazanlar arkadaşlar bende monero cxm 250a var sinyal muşürünü değiştirmek isterken akü sağ kapağını kırdım :( araştırdım ve nette bulamadım yenisi temin edebilceğim bir yer varsa yardımlarınızı bekliyorum
 
Katılım
30 Tem 2012
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar bende roadstar kullanıcısıyım, 1 sene önce 2009 model motoru sıfır aldık son 1 ay dışında hiçbir sorununu görmedim, motor çok ses çıkartıyor boştayken dahi bir yerlerinden sesler geliyor en büyük şikayetim bu. Aküsü hala canavar 1 kez olsun vurdurmama gerek kalmadı. Şimdilerde büyük bir sorunum var motoru çalıştırıyoruz sorunsuzca 1-2 dk sonra motor birden stop ediyor sanki karbüratördeki benzinle gidebiliceğimi gitmiş ve benzin bitmiş gibi birkaç bekleme denemeden sonra 1-5dk arasında çalışıyor ve birdaha sorun yapmıyor bu şekilde 2 hafta kullandım şimdilerde sorun iyice azdı 2 kere yapmaya başladı bazen çalışmamaya karbüratörü açıp temizledim fakat soruna çözüm olmadı ne yapmalıyım fikri olan varmı ?

Birde garantisi varmı bilmiyorum, dayım almıştı vefat etti :( motorla biraz oynadım karbüratörü temizlemek olsun sorunu ararken karıştırdım garantiye götürsem sorun çıkarırlarmı ? Ben İstanbulda oturuyorum Tekirdağdan alınmış motor oraya gitmek zorundamıyım veya herhangi bir bisan servisi olurmu ? Son olarakta garanti için neler gereklidir ?

Teşekkür ederim.
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
79
Eveet bayramda motorsuzum, neyse zaten ailecek trabzona gidiyoruz ama yinede motorun serviste kalması çok ta hoş olmadı, debriyaj sacları ince olanlardanmış bulamamışlar yedek parçacının elinde kalmamış arıyorlarmış bakalım bayram dönüşü olucak inşallah...

Osman kardeşim senin durumunda ise henüz yeni olduğum için pek bi tecrübem yok ama bujileri ve ateşleme sistemini bi kontrol et derim. Garanti konusunda ise bildiğim kadarıyla götürmene gerek yok bisanın internet sitesinde servisler bölümü var ordan sana yakın bitanesine garanti belgenle birlikte gidersen bakmaları lazım.
 
Katılım
19 Ağu 2010
Mesajlar
10
arkadaşlar herkese kolay gelsin
yakın bi arkadaşımda roadstar var gelelim sorunumuza arkadaş motorla biraz oynadı sadece görsel
daha sonrasında bn kaza yaptım zincire ceket sıkışması yüzünden
şimdi eksiklerim

sol tarafta ufak bi grenaj var 1 adet ondan lazım renk önemli deil her türlü boyaya gircek veya mat siyah alabilirim öncelikli

birde motorumuzun tek silindiri dengesiz çalışıyor 12 000 km de daha
bazen eksoz patlatıyor bazen de yürürken dengesizleşiyor izmir içi bunu yapabilcek bildiğiniz usta varmı teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst