Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
Selamlar;

Uzağa gidiyor Van'a. Muratın motorunu ben satın aldım. İlk vitesli motorum. Bu yüzden buradaki paylaşımlara çok ihtiyacım olacak.

Bu arada vites değiştirirken çak çuk diye yüksek seslerin gelmesi normal mi? (Bu tarz acemi sorulara hazır olun. :) )

adettendir ikinci el yeni aldınmı sen yağını bujisini zincir yağını tazele debriyajına baktır ayarını yaptır yoluna devam et. hayırlı olsun.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Zaten Vanda değilmiydi:silent: seslere gelince debriyaja tam bastığından emin ol birde şanzıman yağını kontrol ettir vitese bastığında motor ileri doğru hoplamıyosa çok yüksek olmasada hafif yollu o şak şuk sesleri normaldir:p
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
67
Nereye gidiyosunuz?:silent: motorun bol binildiği bi yer olsaydı bari:silent:

Demir at yok ama bolca At varmıi idare edecez bi süre artık...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:53 ----------

Selamlar;

Uzağa gidiyor Van'a. Muratın motorunu ben satın aldım. İlk vitesli motorum. Bu yüzden buradaki paylaşımlara çok ihtiyacım olacak.

Bu arada vites değiştirirken çak çuk diye yüksek seslerin gelmesi normal mi? (Bu tarz acemi sorulara hazır olun. :) )

Kerem dostum hemen katılmışın bakıyorumda... Kazasız belasız sürüşler diliyorum tekrardan... o sese gelince... boşda olduğu zaman (1.boşa almak 2.debriyajı sıkmak) harekete devam ettiğin esnada vites değiştirdiğinde oluyor... hareket halindeyken boşta fazla devam etmezsen sorun olmaz zannederim... keyifli sürüşler...

-Boş vakitlerde formu okumanı tavsiye ederim... faydasını görürsün...
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
9
Selamlar;

Murat senin tavsşyen üzerine girdim bu siteye.

Daha çok vites küçülttüğünde oluyor. Ara gaz verip devam edersem çok fazla ses yapmıyor bu arada.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
arkadaşlar bizim makinaların debriyaj tası ve debriyaj balatası virago, keway veya ledowlarla aynımı bilen varmıdır saygılar.
 
Katılım
2 Haz 2011
Mesajlar
7
sahibinden e bi tane roadstar 250 düşmüş

2000 km de

3000 tl istiyo bilginiz olsun

temiz bi motora benziyo
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
evet debriyaj balatası ve takımı çoğu 250cc V motorlarla aynı kolay buldum çok şükür.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
arkadaşlar benim vitesde problemli gibi önceden konuştuk ama şanzıman yağı filan denilmiş motorlarda öyle bişi var mı ? birde benim motor ilk çalıştığı anlarda vitese alınca biraz hopluyo yani bi ivme oluyor bu normalmidir ?
 
Katılım
13 Haz 2011
Mesajlar
2
arkadaslar aranıza yenı katıldım hepınıze selamlar.
bendede roadstar 250 var forumu genelde takıp ederım sorunların cozumunu kendımce burdan bakarım yalnız bana yardımcı olursanız sevınırım artık bıkmıs vazıyetteyım motor ıyı hos ama kafasına gore calısmaya basladı bazen tek sılındır calısmıyo bazende calısıyo gelıp gıdıyo bunu neden yapar.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
arkadaslar aranıza yenı katıldım hepınıze selamlar.
bendede roadstar 250 var forumu genelde takıp ederım sorunların cozumunu kendımce burdan bakarım yalnız bana yardımcı olursanız sevınırım artık bıkmıs vazıyetteyım motor ıyı hos ama kafasına gore calısmaya basladı bazen tek sılındır calısmıyo bazende calısıyo gelıp gıdıyo bunu neden yapar.

aynı sorun bende de var alıştım artık buji başlığını çıkarıyorum tam takmadan biraz çalıştırıp değdiriyorum sonra zaten silindir çalışmaya başlıyor ve yerleştiriyorum..ama dikkat et bazen elektirik sızıntısı yapıp biraz titretiyor elini :)
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
buji kablouzu eskimi içinden kopmuş yada temassızlık yapıyor olabilir
 
Katılım
13 Haz 2011
Mesajlar
2
bujı kablosu bobınle bır degılmı ayrı cıkıyormu acaba bakmadım ama ben bobını komple degıstırmeyı dusunuyodum ama bulamadım aramaya devam edıyorum elektırık kablolarını komple kontrol ettım soketler paslandımı dıye ıcındekı fıslerı degıstırdım ama aynı belkıde cok basıtbısey ama ney

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:55 ----------

bu bobını nerede bulacagım konusunda yardımcı olacak arkadslar varmı acaba cunku benım bulduklarım tek fıslı uzerındekı cıft fıslı
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
bujı kablosu bobınle bır degılmı ayrı cıkıyormu acaba bakmadım ama ben bobını komple degıstırmeyı dusunuyodum ama bulamadım aramaya devam edıyorum elektırık kablolarını komple kontrol ettım soketler paslandımı dıye ıcındekı fıslerı degıstırdım ama aynı belkıde cok basıtbısey ama ney

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:55 ----------

bu bobını nerede bulacagım konusunda yardımcı olacak arkadslar varmı acaba cunku benım bulduklarım tek fıslı uzerındekı cıft fıslı

Benzin deposunun altında Hava filtresini sök daha kolay müdahale edersin buji kablosunu takip et bi ucu bobine takılı zaten bizide sonuçdan haberdar et kolay gelsin
 
Katılım
2 Haz 2011
Mesajlar
7
Koruma demiri lazım acil tarafından

bizimkilere diğer motorların koruma demiri olmuyo dedi ustam

ankara da bu koruma demiri yapan bi yer varmı

başka yerler de olur yeter ki yaptırayım bu koruma demirini

motoru alalı bir ay oldu herkez koruma demiri taktır diyo

yardım ve bilgilerinizi bekliyorum

şimdiden teşekkürler ...............
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
Koruma demiri lazım acil tarafından

bizimkilere diğer motorların koruma demiri olmuyo dedi ustam

ankara da bu koruma demiri yapan bi yer varmı

başka yerler de olur yeter ki yaptırayım bu koruma demirini

motoru alalı bir ay oldu herkez koruma demiri taktır diyo

yardım ve bilgilerinizi bekliyorum

şimdiden teşekkürler ...............

şeklini istediğin gibi çiz git sanayie paslanmaz güzel malzemeler var istediğin gibi yaparlar.
 
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
5
merhaba arkadaslar bende araniza yeni bir kullanici olarak katildim.:)
oncelikle koruma demiri , çanta ve kılıf konusunda yardimlarinizi bekliyorum:))

herkese selamlar..
 
Katılım
16 Ara 2010
Mesajlar
35
arkadaşlar HERKEZE MERHABA.. bana ÇOOOOKKK ACİL TARAFINDAN SAĞ ÖN BASAMAK LAZIM AYAK BASTIĞIMIZ YER KIVRIM YERİNDEN KIRILDI ÇOOOOK ACİL LÜTFEN YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM 2. EL FİLAN HİÇ FARK ETMEZ.... TEŞEKKÜR EDERİM ŞİMDİDEN
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst