Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
motorumu kaça sattığımı soran arkadaşlar olmuş. 1850 liraya sattım biraz kelepire gitti ama kapıda çürümesinden iyidir.

Sağlıcakla.[/QUOTE]

:salut: sen bendende ucuza vermişin ama hiç olmazsa senin vn800 gibi tesellin var bende oda yok :pale: cup aldım başa döndük gene :p hayırlı uğurlu olsun kaza bela görmeyesin inş.:rendeer:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
illa boşa alıcam diye bi derdim yok tabi ama ışıklarda filan bazen yoruluyor insan :) bende kaliteli yağ kullanıyorum ve evet vites geçişleri ne hikmetse sertleşti yağı az mı kattım çok mu diye tedirgin olmuştum ama galiba tam ayarında katmışım yağ iki çizgi arasında gözüküyor..

aslında sorun vitesi boşa alamamak değil ben onu sorun etmiyorum debriyajım çok sert bazen elim yoruluyo istanbul trafiğinde kullananlar beni anlar. teli yağladım ayarladım ama sert işte bende kafamı fazla takmıyorum artık.


ben debriyaj ayarıyla baya uğraştım en başlarda çok sertti debriyaj ve vites kaçırıyordu usta bi ayar çekti vitesliye yeni başladığım içinde debriyajı üste kavramasının iyi olacağını dedi ama debriyaj yine serttti bendee kendim bi ayar çektim ve aşyada kavrıyor böylelikle geçişler hızlı hemde çok yumuşadı tavsiye ederim bi ayar çektir
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Kaça verdin sen motoru:silent: Ben 2010 ağustosda sattım (9ayönce) 2100 TL :salut:

motorumu kaça sattığımı soran arkadaşlar olmuş. 1850 liraya sattım biraz kelepire gitti ama kapıda çürümesinden iyidir.


Düşük bir fiyat önerdiğimi biliyorum. Ben sezon dışı motor alıp sezonda satan para kazanan arkadaşları değil de aslında kullanıcıları arıyorum. Sonuçta sıfırken 3 küsüre satılan motorlardı bunlar. (keeway SS - Borelli Ledow - Lifan - Bisan vs.) Bence 5 sene kullandıktan sonra 2.000 e satmak çok da adil olmayan bir alışveriş olmaz. Yine de motosikletin sahibi belirler fiyatı. Almak isteyenler sadece teklif verir, eğer iki taraf için uygunsa alınır.

Uyarınız için teşekkür ederim. Fakat ben de bu sezonu geçirip önümüzdeki sezon elimden çıkarıp 600 CC kategorisine geçmek istiyorum. Elimden çıkarırken 3000 lere çıkaramayacağımı hissettiğimden 2000 civarı bakıyorum.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
inşallah bulursunuz istediğiniz fiyata, doğrusun zamanında plaka ruhsat dahil 3,900 peşin paraya satılıyordu ama şimdi sıfırı yok yeni çıkarıcağı modelide gördük fuarda 6,500 tl istiyo lifan, keeway ve ledow larada bir bakın isterseniz.

arbetus ve egelim in sattığı fiyatları örnek göstermişiniz ikiside istanbulda değil ve ikinci motorları konumundaydı sattıkları.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Düşük bir fiyat önerdiğimi biliyorum. Ben sezon dışı motor alıp sezonda satan para kazanan arkadaşları değil de aslında kullanıcıları arıyorum. Sonuçta sıfırken 3 küsüre satılan motorlardı bunlar. (keeway SS - Borelli Ledow - Lifan - Bisan vs.) Bence 5 sene kullandıktan sonra 2.000 e satmak çok da adil olmayan bir alışveriş olmaz. Yine de motosikletin sahibi belirler fiyatı. Almak isteyenler sadece teklif verir, eğer iki taraf için uygunsa alınır.

Uyarınız için teşekkür ederim. Fakat ben de bu sezonu geçirip önümüzdeki sezon elimden çıkarıp 600 CC kategorisine geçmek istiyorum. Elimden çıkarırken 3000 lere çıkaramayacağımı hissettiğimden 2000 civarı bakıyorum.


Dostum umarım bulursun istediğin şekilde bir motorsiklet bende senn gibiyim alıcam dediğinde hemen alınmıyor ana ne fiyat ne olursa olsun istenen fiyattın üzerinde bir para olmması lazım cebinde bisan için konuşuyorum piyasa 2500-2750tl arasında başlıyor senin cebinde en az 2500tl olcakki sen pazarlığını yapacaksın orta yolu bulucaksınız ama 2500tl`lik motor için 2000 dersen olmaz diye bilirler ama pazarlık sonucu 2100tl ye alabilirsin. Bu başlığa ilk yazdığımadan beri bende bekliyorum, olmadımı 2000tl çok olduğu zamanda 3000tl normal bir rakam olur.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
elimdeki gt650 yi çıkartabilirsem alıcam bir roadstar

iki michellin lastik xenon far seleyi elden geçirttinmi zinciri kaliteli bir zincirle değiştinmi yuasa akü iki tane güzel albenili krom görünümlü elcik bir alarm takdınmı bin sür işde az yakar çok kaçar uzun yolada gider.. satamadık gt yi satsam alıcam bir tane temiz roadstar
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
Uyarınız için teşekkür ederim. Fakat ben de bu sezonu geçirip önümüzdeki sezon elimden çıkarıp 600 CC kategorisine geçmek istiyorum. Elimden çıkarırken 3000 lere çıkaramayacağımı hissettiğimden 2000 civarı bakıyorum.

http://www.sanalpazar.com/item_deta...ara-duyrulurSaka-degil335km&auction_id=786915 hala satılmadıysa linke bi göz at dostum 335 kmdeymiş makina :cat:[/QUOTE]

benim bir arkadaş aldı, linkteki satıldı.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Uyarınız için teşekkür ederim. Fakat ben de bu sezonu geçirip önümüzdeki sezon elimden çıkarıp 600 CC kategorisine geçmek istiyorum. Elimden çıkarırken 3000 lere çıkaramayacağımı hissettiğimden 2000 civarı bakıyorum.

http://www.sanalpazar.com/item_deta...ara-duyrulurSaka-degil335km&auction_id=786915 hala satılmadıysa linke bi göz at dostum 335 kmdeymiş makina :cat:[/QUOTE]

zevk ve keyif işi tabide ama kendi görüşüm; Şunda 152cc kanuni deer kullanıyorum çokta memnunnum aktif birbinici olarak yaz kış kullandım motorsikletimi yağmur çamur; ama 152cc biraz hafif kalıyor bir aracı sollamaya çıktım solyacağım aracata hızlanmaya başladım adamın biride beni sollamaya kalkınca iki araç arasıında motorsiklet genişliğinden biraz daha fazla bir mesafe ile iki araç arasında kaldım. O zaman anladım 250cc olsa iyi olacakmış.

600cc makinalara heves etme benzin yakında 5 lira olur 600cc makiana parçaları ona göre olur bunun gibi bir çok şey tabi durumunuz musaitse senin bileceğin iş.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bende şu anda gt650 var bildiğin 1.4-1.6 araba gibi yakıyor.. burası amerika değilki depoyu 3-5 dolara doldurup yola devam edelim..
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Uyarınız için teşekkür ederim. Fakat ben de bu sezonu geçirip önümüzdeki sezon elimden çıkarıp 600 CC kategorisine geçmek istiyorum. Elimden çıkarırken 3000 lere çıkaramayacağımı hissettiğimden 2000 civarı bakıyorum.[/QUOTE]

600 cc ye heves eden ben değilim arkadaş ben hevesimi aldım cup aldım doğru yolu buldum çok şükür kmde 80 krş ohh misss :) isterse 5ytl olsun benzin :p
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
67
Oooo arkadaşlar forum hareketlenmiş... bende sattım motoru artık... tayinimiz çıktı gidiyoruz :) ... Buralardayken buluşup gezemedik içime dert oldu ama neyse başka baharlara artık ...
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
9
Selamlar;

Uzağa gidiyor Van'a. Muratın motorunu ben satın aldım. İlk vitesli motorum. Bu yüzden buradaki paylaşımlara çok ihtiyacım olacak.

Bu arada vites değiştirirken çak çuk diye yüksek seslerin gelmesi normal mi? (Bu tarz acemi sorulara hazır olun. :) )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst