- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
motorumu kaça sattığımı soran arkadaşlar olmuş. 1850 liraya sattım biraz kelepire gitti ama kapıda çürümesinden iyidir.
Sağlıcakla.[/QUOTE]
:salut: sen bendende ucuza vermişin ama hiç olmazsa senin vn800 gibi tesellin var bende oda yok
ale: cup aldım başa döndük gene
hayırlı uğurlu olsun kaza bela görmeyesin inş.:rendeer:
Sağlıcakla.[/QUOTE]
:salut: sen bendende ucuza vermişin ama hiç olmazsa senin vn800 gibi tesellin var bende oda yok