- Katılım
- 17 Kas 2008
- Mesajlar
- 262
Selamlar;
Uzağa gidiyor Van'a. Muratın motorunu ben satın aldım. İlk vitesli motorum. Bu yüzden buradaki paylaşımlara çok ihtiyacım olacak.
Bu arada vites değiştirirken çak çuk diye yüksek seslerin gelmesi normal mi? (Bu tarz acemi sorulara hazır olun.)
adettendir ikinci el yeni aldınmı sen yağını bujisini zincir yağını tazele debriyajına baktır ayarını yaptır yoluna devam et. hayırlı olsun.