Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
motorun hayırlı olsun güzel kardeşim Allah kazasız belasız dürmeyi gezmeyi nasip etsin.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
Lastik konusunda kararsızım çünkü keyf için aldım ve yağmur yağabilir uyarısı meterolojiden gelmesi benim için otoparktan çıkarmamak için yeterli sebep. Rodajı orjinal lastikleri ile yapayım olmadı değiştiririm.

Hayırlı ugurlu olsun dostum. Fiyatı epeyi bi düştü süper bi fiyata aldın yani motoru.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
300CC'ye dönüştürmek mümkün mü ? Kiti gören duyan var mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

Lastikleri değistiren var mı ? Hangi lastiği aldınız ? Tavsiye ettiğiniz F/P oranı yüksek lastik nedir ?
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Arkadaslar onumuzdeki hafta araniza katiliyorum insallah. 2 sorum olacak.

1- parcalar internette pek yok sikinti cekiyormusunuz bulmakta?
2-Motoru aldigimda bana en yakin yetkili servis 110 km uzakta olacak ufak tefek isleri vs parcalari getirince klasik motor ustalari halledebilir mi?

Trabzonda servis var yazmis bazi arkadaslar suan bandirmada yasiyorum en yakin servisler bursa ve balikesir ikiside 110 km uzaklikta..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Arkadaslar onumuzdeki hafta araniza katiliyorum insallah. 2 sorum olacak.

1- parcalar internette pek yok sikinti cekiyormusunuz bulmakta?
2-Motoru aldigimda bana en yakin yetkili servis 110 km uzakta olacak ufak tefek isleri vs parcalari getirince klasik motor ustalari halledebilir mi?

Trabzonda servis var yazmis bazi arkadaslar suan bandirmada yasiyorum en yakin servisler bursa ve balikesir ikiside 110 km uzaklikta..

Balıkesir'de servis var ama oda bandırmaya uzak :) Öncelikle şunu bilmelisin yetkili servis dışı müdahaleler motosikletin garanti dışı kalmasına sebep olmaktadır. Yedek parça sorunu yok ama parçaları internette bulamazsın yetkili servis ve bayilerde var Şimdide hayırlı uğurlu olsun. Küçük ustaların anladığı bi motorda değil zaten.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Balıkesir'de servis var ama oda bandırmaya uzak :) Öncelikle şunu bilmelisin yetkili servis dışı müdahaleler motosikletin garanti dışı kalmasına sebep olmaktadır. Yedek parça sorunu yok ama parçaları internette bulamazsın yetkili servis ve bayilerde var Şimdide hayırlı uğurlu olsun. Küçük ustaların anladığı bi motorda değil zaten.

alacağım motor 8000'de 2015 model garantisi kaç yıl sürer bilmiyorum ama dolmak üzeredir zaten. 10000 bakımına balıkesirde giderim ondan sonra garanti biter burada devam ederim zaten. motoru alınca en kısa zamanda üzerine kaliteli bir lastik almayı ve hemen koruma takozu taktırmayı düşünüyorum.
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
alacağım motor 8000'de 2015 model garantisi kaç yıl sürer bilmiyorum ama dolmak üzeredir zaten. 10000 bakımına balıkesirde giderim ondan sonra garanti biter burada devam ederim zaten. motoru alınca en kısa zamanda üzerine kaliteli bir lastik almayı ve hemen koruma takozu taktırmayı düşünüyorum.

o zaman garantisi bitmiştir zaten motoru al 10.000 bakımına kadar kullanırsın sağını solunu anlarsın zaten bakımı yaptırdıktan sonrada rahatça binersin zaten arıza çıkartan bir motor değil.
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
2500 cc'ye geçmeyi düşünen biri olarak bu son fiyat indirimlerinden sonra Benelli TNT 250 baya ilgimi çekti.

Normalde, hele bir 250'ye geçelim de, tek falan, çift silindirli bir motosiklete var daha bakalım diyordum; Kawasaki Z250SL, Z300 düşünerekten...

Fiyatları kıyaslayınca, 3500 Euro'ya çift silindirli sıfır motosiklet alıyorsun... Gerçi ABS'si yok... ABS'lisi de 250 TNT'nin 17-18 binlerde olacağı söyleniyor. O fiyata tek silindir Kawayı veriyorlar...

Fiyat oldukça cazip sanki arkadaşlar bu 250 TNT'nin 14 bin liraya ...

Bi yeşil rengini göremedim hiç malum 2. el sayfasında 250 TNT'nin (25TNT'ninkiler var).

Yeşil 250 TNT gören var mı hiç arkadaşlar?

Yeşilini bulursam, görürsem, hiç fena fikir değil gibi bence... servis zaten, Kuba servisleri bakıyor, bizim buralarda, oldukça iyiler.

Araştırıyorum, bakalım ...
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
2500 cc'ye geçmeyi düşünen biri olarak bu son fiyat indirimlerinden sonra Benelli TNT 250 baya ilgimi çekti.

Normalde, hele bir 250'ye geçelim de, tek falan, çift silindirli bir motosiklete var daha bakalım diyordum; Kawasaki Z250SL, Z300 düşünerekten...

Fiyatları kıyaslayınca, 3500 Euro'ya çift silindirli sıfır motosiklet alıyorsun... Gerçi ABS'si yok... ABS'lisi de 250 TNT'nin 17-18 binlerde olacağı söyleniyor. O fiyata tek silindir Kawayı veriyorlar...

Fiyat oldukça cazip sanki arkadaşlar bu 250 TNT'nin 14 bin liraya ...

Bi yeşil rengini göremedim hiç malum 2. el sayfasında 250 TNT'nin (25TNT'ninkiler var).

Yeşil 250 TNT gören var mı hiç arkadaşlar?

Yeşilini bulursam, görürsem, hiç fena fikir değil gibi bence... servis zaten, Kuba servisleri bakıyor, bizim buralarda, oldukça iyiler.

Araştırıyorum, bakalım ...

kuba kullanıyorsun sanırım aynı firmanın ürünleri. motorunu takasa verip sıfır benelli alabilirsin..
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Aranıza katılıyorum. Ruhsat sigorta kaca patlayacak merak ediyorum. Pulsar'ın sigorta 600 liraya mâl olmuştu.
P70318-1144101.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

Arkadaşlar yarın motoru teslim alacağım sanırım. Ancak bayi ile yaşadığım yer arasında 50 km mesafe var. Ruhsat, sigorta gibi işlemler için fatura gerekli, faturayı almaya gitmişken motoru da almayı düşünüyorum. Yolda polis vs çevirdiğinde problem olur mu ?
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Sanki tek silindirli TNT25 daha cazip gibi 250 cc'ye yeni geçecek birisi için:
- TNT 25 Tek silindir olduğundan daha az yakacaktır TNT 250'ye göre.
- TNT 25 daha hafif. TNT 250'de sanki artçılı sürüyormuşsun gibi olacaksın, kilo olarak.
- TNT 25 ilk kalkışta tek silindirinden dolayı daha atak olacaktır, teknik bilgi olarak yanılmıyorsam.

150 cc'den 250 cc'ye yeni geçecek birjsi için -ikisinin arasında kalanlar varsa- sanki TNT25 daha uygun gibi. Daha kolay başedilebilir gibi duruyor.

TNT 250 bi tık ilerisi sanki... Basamak atlamadan ilerlemekte fayda var gibi; tek silindirden çift silindire geçerken ...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
2500 cc'ye geçmeyi düşünen biri olarak bu son fiyat indirimlerinden sonra Benelli TNT 250 baya ilgimi çekti.

Normalde, hele bir 250'ye geçelim de, tek falan, çift silindirli bir motosiklete var daha bakalım diyordum; Kawasaki Z250SL, Z300 düşünerekten...

Fiyatları kıyaslayınca, 3500 Euro'ya çift silindirli sıfır motosiklet alıyorsun... Gerçi ABS'si yok... ABS'lisi de 250 TNT'nin 17-18 binlerde olacağı söyleniyor. O fiyata tek silindir Kawayı veriyorlar...

Fiyat oldukça cazip sanki arkadaşlar bu 250 TNT'nin 14 bin liraya ...

Bi yeşil rengini göremedim hiç malum 2. el sayfasında 250 TNT'nin (25TNT'ninkiler var).

Yeşil 250 TNT gören var mı hiç arkadaşlar?

Yeşilini bulursam, görürsem, hiç fena fikir değil gibi bence... servis zaten, Kuba servisleri bakıyor, bizim buralarda, oldukça iyiler.

Araştırıyorum, bakalım ...

17 - 18 bin'e tek silindirli SL250 Kawasaki almak, parayı çöpe atmaktır. TNT250 ile o motoru yanyana koyup da Kawasaki'yi alan çıkacağını sanmıyorum. Boyut olarak biri at, diğeri eşektir.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Sanki tek silindirli TNT25 daha cazip gibi 250 cc'ye yeni geçecek birisi için:
- TNT 25 Tek silindir olduğundan daha az yakacaktır TNT 250'ye göre.
- TNT 25 daha hafif. TNT 250'de sanki artçılı sürüyormuşsun gibi olacaksın, kilo olarak.
- TNT 25 ilk kalkışta tek silindirinden dolayı daha atak olacaktır, teknik bilgi olarak yanılmıyorsam.

150 cc'den 250 cc'ye yeni geçecek birjsi için -ikisinin arasında kalanlar varsa- sanki TNT25 daha uygun gibi. Daha kolay başedilebilir gibi duruyor.

TNT 250 bi tık ilerisi sanki... Basamak atlamadan ilerlemekte fayda var gibi; tek silindirden çift silindire geçerken ...

Tnt 250 yi biraz kullandım. 8500 devri geçmediğin sürece pek agresif bir makina değil. Ağır oluşu sorun olmazsa, kullanmak hiç sorun değil. Yalnız, 8500 devir sonrası makina resmen deliriyor, sanırsın ki turbo var ve açıyor.
Oldukça güzel ve dengeli bir makina.Hele sesi muazzam herkesin dediği gibi.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Arkadaşlar pulsar'ın sigortası 601 liraya yaptirmistim. Agustos-eylül gibiydi bu tutar şimdi fiyat sordurdum tnt250 icin 1209 tl dediler. Bu fiyat patlaması nedir ? Her hangi bir kaza vs cezam yok.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
arkadaşlar satıcı ile anlaştım yarın izmire gidip tnt250'yi alıyorum.

Sormak istedğim 2 soru var.

1- koruma takozu olarak ne kullanıyorsunuz bu motorda mümkünse link atarmısınız.

2- motora uygun lastik hangisidir okuduğum kadarıyla avrupada arka lastiğin 160lık olduğu söyleniyor.. lastiği takım olarak mı alıyorsunuz yoksa öne farklı arkaya farklı olarak tek tek mi alıyorusunuz? en uygun ve kaliteli lastik hangisidir bu motor için?
 
Katılım
5 Ara 2014
Mesajlar
370
Yasin dostum, bekler misin bilmem ama nisan ayının ortalarına doğru büyük bir düzenleme gelecek sigortalarla ilgili, sabret bence ondan yararlan zira 1200 lira NE ULAAN ÜSTÜNE AZ DAHA KOYAR YBR DRİFT MRİFT ALIRIZ
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Yasin dostum, bekler misin bilmem ama nisan ayının ortalarına doğru büyük bir düzenleme gelecek sigortalarla ilgili, sabret bence ondan yararlan zira 1200 lira NE ULAAN ÜSTÜNE AZ DAHA KOYAR YBR DRİFT MRİFT ALIRIZ

Yarın fatura kesilecek 14 gün icinde trafik tescilini yaptırmam gerek. Yoksa plaka bile alamiyorum. Tescil için sigorta şart kosuluyor. Saçma sapan işler
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
Arkadaşlar pulsar'ın sigortası 601 liraya yaptirmistim. Agustos-eylül gibiydi bu tutar şimdi fiyat sordurdum tnt250 icin 1209 tl dediler. Bu fiyat patlaması nedir ? Her hangi bir kaza vs cezam yok.

Benim TNT için 330 Lira sigorta ödedim geçen Temmuz da. Yaş durumundan da çok artıyor sigorta yani yaşın küçükse fazla çıkacak. Benim yaş 36.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst